miiru2 Huomasin vasta nyt, että olit kysynyt minulta tuosta nestekertymästä. Kyllähän se minua myös huolestuttaa kovasti. Meille kätilö näytti selvästi missä nestekertymä oli ja se oli ihan selvästi peräsuolen alussa, siis heti sulkijalihaksen takana. Minua oma mies lohdutteli sillä, että eiköhän se ole ihan normaalia, että massuvauvalla on nestekertymää peräsuolessa, kun se sikiövedessä kelluu. Kätilö aikoi näyttää ultrantuloksia vielä lääkärille ja olla yhteydessä jos lääkäri on erimieltä kuin kätilö. Koskaan kätilö ei ole soittanut, joten kaippa se lääkäri on ollut samaa mieltä, että nestekertymä on normaalia. Toivon vain, että vauva syntyy terveenä.
Täällä alkaa olemaan rv. 27+6 kassassa =) Eilen oli neuvola ja massuasukkilla oli kaikki hyvin. Itse vain alkoi ärsyttämään terkkarin asenne, kun kerroin että joudun monta kertaa viikossa lähtemään aikasemmin töistä pois, koska olo on hankala. Alaselkä on todella kipeä, samoin alamaha ja kipeitä supisteluja tulee päivittäin. Supistelu helpottuu kunhan vain pääsen lepäämään, mutta töissä se se ei onnnistu. Terkkari kehotti vain kuuntelemaan omaa oloa ja ottamaan yhteyttä, jos töissä olo on jatkossakin hankalaa. Joo, en varmaan ole yhteydessä:kieh: Mä en edes yleensä valita mistään ja silloin, kun viitsin neuvolassa puhua olostani, olen siitä tosissani. Nyt on viimeiset kaksi viikkoa ollut todella hankalaa aikaa ja pikkuhiljaa alkaa tympäsee, kun monta kertaa viikossa olen lähtenyt kesken päivän töistä pois. Onneksi on ylitöitä, niin se onnistuu. Sori, tämä vuodatus, mutta oli pakko saada purkautua