Tervehdys taas täältäkin! Tyttö nukkuu, joten on taas hetki aikaa käydä koneella. On pieni kyllä NIIN suloinen.. täytyy myöntää, että en ole elämässäni saanut aiemmin mitään näin suurta ja mahtavaa aikaiseksi! Äidin rakkaus omaan lapseen on kyllä jotain sellaista, mitä ei tiennyt aiemmin olevan edes olemassakaan! :heart: :heart: :heart:
Oma olo on EHKÄ vähän parempi, tosin jouduin uudelle antibioottikuurille. Käy sääliksi kyllä vauvaa, kun ekan viikon ajan söin joka päivä kovia kipulääkkeitä. Sitten olikin 10 pv antibioottikuuri ja nyt alkoi taas toinen. Tyttö täyttää tänään vasta 3 viikkoa ja on jo saanut noin paljon lääkkeitä elimistöönsä. Kävin ostamassa nyt RelaDropseja (maitohappobakteereita), jos ne helpottaisivat pikkuisen masuvaivoja, joita nämä lääkkeet ilmiselvästi aiheuttaa.
Niin, haava ei ole siis vieläkään parantunut. Kävin eilen neuvolassa ja kaksi terkkaria yhdessä kauhisteli, miten valtava haava ja miten paljon tikkejä mulla on alapäässä. Just mietin, että kun (toivottavasti) joskus saa alapään fyysisesti kuntoon, niin sitten alkaakin se henkinen parantaminen; miten saada oma seksuaalinen itsetunto takaisin, kun olo tuntuu lähinnä silvotulta (ja siltä alapää näyttääkin). :'(
Jostain syystä mun elimistö lisäksi vierastaa niitä sulavia tikkejä eikä ne ole sulaneet mulla. Terkkarit ja lääkäri yhdessä yrittivät saada niitä pois, mutta niitä on niin PALJON, että jäi osittain yritykseksi. Nyt pitää taas maanantaina käydä näyttämässä, mikä on tilanne, ja jos ei ole parantunut, niin sitten Oysin Gynen polille.
Itkettää välillä tämä tilanne tosi paljon. :'( Onneksi kuitenkin vauva on terve!!! Voi silti olla, että alatiesynnytykset jäi tältä naiselta tähän yhteen kertaan ja jos lapsia lisää vielä tulee, sektio lienee ainoa tapa. Eihän siinä ole mitään järkeä, että jos sektiohaava on noin 10 cm niin mulle pitää alatiesynnytyksessäkin tehdä lähes yhtä iso leikkaus + lisäksi repeän.
Olipas tämä negatiivinen purkaus. Sori. Tunteet on taas vain vähän pinnassa, kuten synnytyksen jälkeen varmasti monesti onkin. Hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille!