Oulun seudun kuumeilijat!

Nöhveli Itse olen huomannut tuon saman, että täällä maapallolla ei tällä hetkellä ole muita kuin odottavia äitejä!! Menet kauppaan, niin tuntuu et kaikki äidit mahoineen sattui just samaan aikaan sinne :headwall:
Itse en ole varmaan koskaan koittanut kenenkään pallomahaa, enkä välttis ehkä haluais :D Ja uskon, etten taho antaa minunkaan masua kokeilla, ainoastaan raksu saa makoilla sen päällä ja kuunnella meidän maha-ääniä :LOL:
Oletko sä millon testannut?

Tänään iltapäivällä on sitten sossun haastattelu! Hiukka jänskättää.... :)

MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE! :heart:
 
Pitkästä aikaa taas kirjottelen..Oon käyny kyllä lukemassa teijä juttuja.Mut jotenki ollu sellane olo ettei oo saanu kirjotettua ite.Ja itellä kanssa todellakin tuntuu,et kaikki on raskaana!Ja koko aja tuttavista/sukulaisista joku ilmottaa,että on raskaana.meiltä moni kyselly,et meinataanko viellä kolmatta ja nui...Itellä tekis mieli huutaa niille,mut oon saanu viellä hillittyä itteni ja hymyillä ja sanonu vaa ettei viellä tiietä..Ja täällä ei muutaku ootella,ens viikolla pitäis menkat alkaa.Ja taas sama tunne on että kyllä ne sieltä valitettavasti taas alkaa :(

Mami2010 Onnea menkoista!Minäkään en ole nuita testejä käyttäny.Koko aja pitäny tilailla ja käyny niitä kahtomassaki netissä,mut aina joka kierrolla kumminki ne jääny tilaamatta.

Sati Oikeen paljon onnea sijaisvanhemmuus päätöksestä!Myöskin nega pahoittelut :( Hienosti kyllä edenny teijä asia! Ja oikee paljon onnea sossu haastatteluun :)
 
Sati: Johan on tosiaan nopeaa toimintaa, mutta sehän siinä varmasti on kun sijaisvanhemmista on valitettavasti niin kamala pula. Tsemppiä kovasti haastatteluun! Olen varma, että se menee teillä tosi hyvin. :)

Nöhveli: Täällä kanssa tuntuu, että koulu on nykyään täynnä raskaana olevia. Ei niitä ennen näin paljon ollut. :D Itse en kyllä silloin raskaana ollessa olisi halunnut, että joku olisi koskenut massua varsinkaan ilman kysymistä. Toisaalta ei kukaan koskaan sitä edes yrittänyt silitellä tmv. Joten ei ongelmaa. :D Lupaavalta kuulostaa tuo sinun oireettomuus. Plussatuulia!

Ja toivottavasti Onnenmurullekin plussa tulee! Nythän se plussa-aalto sitten voi alkaa. :)

ON: Täällä on niin kamala olo ollut jo monta päivää. :x Aivan mahtavaa, että pms-oireet alkaa jo näin aikaisin. Tai no voihan toisaalta nuo antibiootitkin vaikuttaa tähän etovaan oloon. On kyllä muutenkin taas niin tympääntynyt olo. Ensi viikolla ne menkat taas alkaa, nimittäin tiedän näistä oireista. No ensi kierrossa jos ei tartteis sitten sairastella ja olisi paremmat mahdollisuudet. Onneksi alkoi nyt sentään viikon loma. Ihanaa. :)

Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Onpa monella tulossa taas loppukierto menossa, toivotaan että tulisi plussiakin! Ite voisin testata noin viikon päästä, mutta luulenpa etten kiiruhda. Vaikka kuvittelen tietty jo oireita itelleni. :whistle: Toivottavasti ei tarvitsisi pettyä kamalasti!
 
(Täällä on plussattu...) MUTTA erittäin matalalla profiililla ja peruspessimistisellä asenteella edetään.. onhan kahdeksan testiä aiemminkin näyttänyt samaa, mutta silti ei ole yhtään vauvaa. Joten mitä tahansa voi taas tapahtua.
 
^toivottavasti nyt menee loppuun asti toivotulla tavalla! Onnea siis oikein kovasti!

Täällä on nyt sitten kans plussauutisia :)
Ei ne menkat alkanu eilen, niinkö laskeskelin ja tänään illalla tein testin ja oikein selkeä plussa siihen piirtyi. Tuntuu aika uskomattomalta...
 
Apua, mitäs täällä on tapahtunut?? =)

Vilhelmiina Onnittelut plussasta, toivotaan että tällä kertaa kyytiläinen jaksaisi pitää lujasti kiinni! Tsemppiä ja paljon paljon tarrasukkia! :heart:

Onnenmuru Ihana yllätys, lämpöiset plussaonnittelut! :heart: Ja myöskin tarrasukkapaketti mukaan! ;)

Huijui, ompas mukava lueskella tällaisia uutisia maanantai-aamuna. Toivotaan nyt että kaikki menee suunnitelmien mukaan ja Empun odottajan listalle lähtee täältä vielä muitakin mukaan. :)

nachopallo Sullakin kohta jännät paikat, toivottavasti liityt plussanneiden joukkoon!

Hankala kun ei näe noita listauksia, missä kukakin menossa. Missäs meidän päivittäjämme on? Osaako joku päivittää tuota listaa...?

Omaa napaa maanantai-aamuun sen verran, että eilen oli ihan kunnon menkkajuilinnat, mutta hävisivät taas. Ei näy mitään vielä. Toivottavasti pääsisi pian alkuun! (Nyt 34/32-37) Mitään muita oloja ei havaittavissa. On se niin ihmeellistä tämä biologia, että vaikka olisi kuinka tiedossa ettei tästä kierrosta voi tärpätä, niin silti jostain syystä loppukierrosta alkaa toiveet nousta. Entä jos sittenkin jostain ihmeellisestä syystä....? Höh.
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 24.10

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Tuuska: 25v. -- kp 63/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 59/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 34/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi


Kp 21-29


mamitsi: 27v. -- kp 27/28-32 -- yk 3 -- 3. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 27/?? -- yk 1 -- 2. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 26/27 -- yk 3 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Mesikämmen: 21v. -- kp 17/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 17/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 13/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 11/? -- yk 1 -- 2.lapsi


Kp 1-10


Sati: 32v. -- Kp 9/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi

Plussanneiden ketju
 
Minä huvikseni päivittelin tuon listan, kun lomalla aikaa riittää. :D Tarkistakaa kaikki tietonne.

Mutta oikein paljon onnea Vilhemiina78 ja Onnenmuru! :flower: Mahtava homma! :)

Ja miten muuten Tuuska ja fantasygirl? On nimittäin jo aika pitkällä kiertopäivät. Käykäähän kertomassa kuulumisia. :)
 
Viimeksi muokattu:
Lily08 Kiitos päivityksestä sinulle! Minun tiedot ainakin näyttää olevan oikein :)

Onnenmuru ja vilhelmiina Hirmuisen paljon onnea teille plussasta!!! Ja paljon tarrasukkia mukaan.... Tämähän meidän pino tyhjenee melko vauhdilla :D

Nöhveli Miksei olisi mahdollista plussata?

Omaa Me kävimme perjantaina haastattelussa ja saimme kutsun sijaisvanhempien valmennuskurssille! :) Ihanaa ku mieheni innostui tosiaan haastattelun jälkeen ihan tosissaan. Hän sanoi, että tämä tuntuu todella hyvältä ratkaisulta :heart: Ja täällä ovulaatio lähenee taas... kylläpäs se aika menee hurjan nopeaa!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Lily08 Kiitos päivityksestä! Pysytään taas ajantasalla...:)

Sati No, siis hyvin minimaaliset mahdollisuudet tästä kierrosta, kun oviksen aikoihin ei ehditty lainkaan touhuilla. Ja oli muutenkin vähän "huilikierto". Tosin siinä mielessä en voi olla yhtään varma mistään ku ovis->menkat väli on aina hyvin reilusti yli 14 päivää. Ja tietysti tämä menkkajuilinta enteilee hyvin vahvasti tulevaa...

Pitäis olla sellanen luukku tuonne mahaan, että näkis aina mikä siellä tilanne milloinkin... :D Varmaan raskausaikanakin olis hyvin kätevä.
 
Anteeksi kun päivittäjä ei ole ehtinyt käymään täällä pitkään aikaan! Ihan kauhea kiirus ollut koulun ja töiden kanssa. :ashamed: Mutta hyvä että Lily on päivittänyt listaa niin pysytään mukana.

Oikein paljon onnea plussanneille! :flower:

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. Kyllä ne plussat meillekin tulee. :)

Kuulostaa tosi jännältä toi Satin sijaislapsi juttu. Kuulen mielelläni minäkin lisää siitä. :)

Ainii. Tervetuloa uudet! :wave:

ON: Tosiaan täällä suunnalla ollut ihan kauhea kiire enkä ole ehtinyt vauva-asiaa miettimään yhtään! Minun piti äsken tuosta listasta tarkistaa, että onko minulla tosiaan jo kp 17 menossa. :D
 
Valtavat onnittelut plussanneille!=) Antaa toivoa meille muillekkin, että päästäisiin tuonne uuteen plusanneiden ketjuun, jota kävin jo tietysti tirkistelemässä...

Sati Tuo sijaisvanhemmuus kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Mekin ollaan miehen kanssa puhuttu, jos sitten joskus voisi ryhtyä joko tukiperheeksi tai sitten sijaisvanhemmaksi.

Oma napa: Kun en ollenkaan tiedä tästä kierrosta, enkä edes tunnista muutenkaan ovulaatiota, olen sitten jäänyt vähän koukkuun noihin ovistesteihin. No ne on näyttänyt vaan sitä kontrolliviivaa ja tänään siihen ilmestyi se toinenkin viiva. Ihan selkeä viiva, mutta ei vielä samanvärinen kuin se kontrolliviiva. Tosi sekavaa sepustusta... Olisinkin kysynyt kokemuksia, että tarkoittaakohan tämä lähestyvää ovulaatiota?
 
Heippa pitkästä aikaa=)
Onnea plussanneille, toivottavasti tulis oikein iso plussa-aalto:D

Ite olen lueskellut netistä harva se päivä kokemuksia kahdesta pienestä lapsesta. Kyllä mä vielä maltan odotella mutta asia pyörii kyllä päivittäin mielessä. Vauvoja on mullakin tulossa lähipiiriin, sisko saa (toivon mukaan) kesäkuussa ensimmäisensä ja äidin miehen lapsille on tulossa joulukuussa, helmikuussa ja huhtikuussa vauvat. Yhdelle sisarukselle olis vielä huhtikuussa toisellekkin tullut mutta meni ikävästi kesken ja yritystäkin oli pitkään takana niin harmittaa hänen puolestaan. Yksi näistä odottaa toista lastansa, eka on reilu 1v niin ehkä koskettaa eniten, milloinkahan meille olis tulossa se toinen...
Ei mulla mahaa oikeastaan halunnut koskea muu kuin mies ja neuvolantäti, se oli jostain syystä aivan ihastuksissaan mun mahasta, muisti vielä vauvan syntymän jälkeenkin ihastella sitä kun nähtiin neuvolan käytävillä. Eikä mikään nuori vaan oli varmaan monen näköistä mahaa nähnyt. Enkä kyllä haluais että ihan kovin monet koskettelis. Jotenkin henkilökohtainen juttu kuitenkin. Mieskin oli kyllä ihan haltioissaan ja se oli ihan ok, mahahan tavallaan kuului hällekkin. Ja olin onnellinen että tykkäs, oon kuullut sellaisistakin miehistä jotka melkein jopa inhoavat.
 
Saraheinä Mitä tarkoitat lauseella "Ite olen lueskellut netistä harva se päivä kokemuksia kahdesta pienestä lapsesta. Kyllä mä vielä maltan odotella mutta asia pyörii kyllä päivittäin mielessä."?
Ehkä olet puhunut tästä asiasta aikaisemmin ja mulla on mennyt ihan ohi :D
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 25.10

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Tuuska: 25v. -- kp 64/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 60/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 35/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi


Kp 21-29


mamitsi: 27v. -- kp 28/28-32 -- yk 3 -- 3. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 28/?? -- yk 1 -- 2. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 27/27 -- yk 3 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Mesikämmen: 21v. -- kp 18/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 18/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 14/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 12/? -- yk 1 -- 2.lapsi


Kp 1-10


Sati: 32v. -- Kp 10/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi

Plussanneiden ketju
 
saraheinä Teillehän on siellä paljon tulossa vauvoja sukuun! Toisaalta niin ihanaa, mutta myös ah, niin tuskallista. :)

Täälläpäs ei edelleenkään tätiä kuulu, mutta sentäs jotain hillitöntä "vinkunaa" välillä tuntuu. En osaa tuota muuten kuvailla, mutta jos siitä tuntemuksesta lähtisi ääni, se ehdottomasti vinkuisi. :D Näköjään tällaista oiretta nyt sitten tähän kiertoon, jotain sentäs. Mutta olis nyt edes ollut menkkajomotusta, hohhoijaa. Sais nyt jotain tapahtua kohta jo kiitos!!
 
Heippa! Nyt viikkoja siis 7. Kävin eilen varhaisultrassa ja kaikki oli hienosti! Täti jopa näki mahan sisältä että voin kovin pahoin. Vellovaa pahanoloa ja oksentelu siis täällä. Kävin sitten ultraus tädin kehotuksesta ostamassa postafen tabletteja ja ihanaa pahaolo on poissa!

Ihanaa täällä on plussauutisia! Kovin hiljaista tuolla oulun keskusteluissa nyt..joten hirmu paljon plussa tuulia tänne <3
 
Nöhvelin mahassa vinkuu pikku toukka ;) Juu, näin se on! :D

Empun odottaja Voiko tuo aika mennä kuitenkin noin nopeaa?? Vasta eilenhän sä plussasit =) Onnittelut ultrakuulumisista!!! :heart: Ja kyllä tämä porukka täältä kohta alkaa valuun sinne odottajien puolelle, me ihan hiukka vielä mietitään :D
 

Yhteistyössä