Oulun seudun kuumeilijat!

Kiitoksia :)
Sehän tässä jännittääkin, että onnistuuko heti vai onnistuuko myöhemmin.. tai sitten ei koskaan!
Jotenkin tuntuu, että ajatukset pyörii vaan vauvelin ympärillä.
Mua pikkusen kiinnostaa että minkä ikäistä porukkaa täällä kirjottelee? Tiiä vaikka joskus sais jostain teistä mammakavereita äippälomalle ;)
 
Onnellinen<3 Täällä kirjoittelee 21-vuotias tyttönen :)


Mesikämmen Milloin testaat? :)


Mulla taas vaikempaa tämän vauva-asian suhteen. Olen niin kateellinen perheellisille. Ja raskaana oleville. Niille, jotka tulee helposti raskaaksi. Miksi ei meille? Ei jaksaisi enää tätä odotusta. Painon pudotuskaan ei onnistu. Huoh.
 
Tervetuloa mukaan onnellinen<3! :wave:

Täällä tosiaan 26v pillerien lopettelija. Mukava kuulla aina näitä juttuja, että pitkän pillerisyönnin jälkeen pian "normalisoitunut" ja raskautunut, kyllähän sitä toivoisi että rupeais hommat pyörimään itelläkin hyvin. Mutta senhän näkee sitten. Kiva kuulla myös että en ole ainoa joka hourailee miten sattuu näitten "olen varmaan maailman paras ja maailman surkein äiti" -ajatusten kanssa. :D Nyt olen jopa sitä ehtinyt hermoilemaan, että miten käy näiden töiden kanssa, kun tosiaan on sellainen paikka että jatketaan työsopimusta aina vähitellen ja jos nyt pian tarttuu se kyytiläinen mukaan ja onkin vaikka ihan hirveät pahoinvoinnit ym, että miten ihmeessä käy tän työhomman kanssa. Ja olen välillä paniikissa sen mahdollisen pahoinvoinnin suhteen, kun tuntuu ettei tutuilla ole ollut mitään oireita ja ite olen aina ollut niin herkkä voimaan pahoin ja sairastelemaan ja ties mitä... Jos nyt kuitenkin ensin lopettaisi ne pillerit ja miettisi näitä sitten vasta kun on se kyytiläinen tulossa. :D Mutta minkäs teet, hermoilija mikä hermoilija. :xmas:

Hmm, mitenkäs on käynyt tämän meidän listapäivityksen kanssa?
 
Tottakai ittiäki huolestuttaa ajatus vauvasta ja äitiydestä.. entä jos en pärjääkkään? Minulla on ihana mies joka haluaa sydämensä pohjasta isäksi ja on varmasti tukena. Mutta toisaalta huolestuttaa miten työkuvioiden kanssa käy? Riittääkö rahat? Olisinko hyvä äiti?
Ymmärrettävää tietenkin että nämä asiat huolestuttaa, koska perheenlisäys on suurensuuri asia ja muuttaa elämän täysin.
..Silti kuitenkin mahanpohjassa kutittelee ajatus pienokaisesta ja se nostaa hymyn tämän tytön huulille :)

Olemme myös hankkimassa ensimmäistä yhteistä omaa kotia ukkelin kans, joten kaikkea suurta ja jännää näyttäis kuuluvan tämän tytön elämään. Ei oikein täällä töissä jaksa työasiat kiinnostaa, heh.

Kävin ostamassa eilen kaksi raskaustestiä, jotka odottelee laatikon pohjalla.. Milloinkohan uskaltais alkaa testaamaan? Tuntuu, että ovuloin tosi aikaisessa vaiheessa tässä ensimmäisessä kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen. Enkä usko että kierto olisi enään 28 päivää.. Hassua että ovulaation huomasi niin selvästi, kun oma mies oli koko ajan kimpussa ja kaverin koira nylkytti mun jalkaa ja nuoli vaatteita, vaikka ei oo koskaan tehnyt mitään vastaavaa :D Oon lukenu, että nainen välittää jotain kiihottavaa hormoonia ja miehet pitää naista entistä kiinnostavampana ovulaation aikaan. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

Nyt ovulaatiosta (ainakin luulen vahvasti että se oli silloin) on kulunut 11 päivää.

Lukisin mielelläni teidänkin kokemuksia näistä asioista.
 
Kummallisen kosteaa täällä tänään, valkkaria tulee melko paljon. Olisiko ovis mahdollinen, ainakin kiertopäivät on oikeat? En vain oikein usko, että ovista tapahtuisi itsestään, mutta ehkäpä... Muutama ovistikku taitaa olla kaapissa, pitäisikö testata? Mies pitäisi saada kellistettyä sänkyyn, toivottavasti se ei ole taas liian väsynyt. : / Eilen poltteli mahaa ja alaselkää. Nyt on maha hiukan jännän tuntoinen ja tuota valkkaria tosiaan enemmän kuin normaalisti. Jännää :) Kunpa tämä olisi se kaivattu ovis!
 
moonbride toivotaan niin! :) Ei muuta kuin peittoja heiluttelemaan oikein urakalla! :D

onnellinen<3 ootteko ostamassa asuntoa, millaista? (jos saapi tiedustella...;) ) Olis niin ihana se oma asunto, huooh. Meillä tuli taas uusia rahareikiä häiden lisäksi, ei taida jäädä paljon rahaa asuntosäästöön, kun auto reistailee jatkuvasti ja hirveän kalliit huollot pitää tehdä tai ostaa uusi. Mutta millähän rahalla... : / Ja kun olis toiveissa vähän laittaa säästöön sitä tulevaa pienokaistakin varten. Höh.

Tosiaan, multakaan ei kyllä tuo päivittäminen onnistu, varsinainen atk-ihmelapsi, heh... Kukahan haluaisi päivitellä? Mihinkäs se Adalemina on hävinnyt, ei ole pitkään aikaan näkynyt?
 
Viimeksi muokattu:
Juu omaa asuntoa ollaan ostamassa ja itseasiassa eilen käytiin jo yhtä katsomassa. Odotan kuitenkin niin kauan kunnes se "oikea" löytyy. Kolmiota katsellaan, että olis kunnolla tilaa :) Pankkineuvottelut on vielä kesken, joten se asiahan se täytyy ensin hoitaa ennenkuin voi asunnon ostaa.

Mullakaan ei ole kyllä mitään hajua tuosta päivittelemisestä.. Tai voidaanhan me kaikki kertoa omasta tilanteesta ihan näin viesteissä, jos ei päivittäjää löydy.

Nöhveli, milloin lopettelet pillerit? Onko sullakin esikoinen haaveissa? :)
 
onnellinen<3: toivottavasti kiva asunto löytyy! Syön pillereitä vielä vähän yli viikon, koska joudun siirtämään häiden takia kuukautisia. Mun piti nyt jatkaa suoraan edellisen levyn perään nää pari viikkoa, kun ei olis muuten onnistunut. Sitten jätän kokonaan pois. Ei enää siis kovin montaa jäljellä! :) Joo, ensimmäinen pikkuinen olisi meilläkin toiveissa. :heart:
 
Tein ovistestin, negahan se oli. Mutta eikös se tulekin se plussa jo ennen kun ovis on vai miten se menee? Olen aika untuvikko noissa ovistestiasioissa kun kahden vuoden aikana olen niitä yhdessä kierrossa käyttänyt. :ashamed: Ihan sen takia kun pco saa ne näyttämään turhia plussia. Ollako vaiko ei.... No, peittojen heilutusta toivottavasti luvassa oli mikä oli :D
 
Sennay
Moonbride: Tsemppiä peittojen heilutteluun. :p

Onnellinen<3: Toivottavasti löydätte pian kivan asunnon. :)

Täällä tosiaan pian 22 täyttävä kuumeilija. Esikoisen yritys aloitetaan vasta vuoden päästä. :| Vauvakuume niin kova, että häiritsee välillä normaalielämää ihan kunnolla. En voi keskittyä mihinkään, näen lähes joka yö unia vauvoista ja herkistyn aina nähdessäni vauvamasuja tai vauvoja.

Tiedän, että vauvakuumeen pitäisi helpottaa sitten, kun on saanut vauvan, mutta onko teillä muilla kuumeilijoilla keinoja, millä helpotatte kuumettanne? Hoidatteko jonkun toisen lasta, esim. kummilasta? Onko teillä koira, joka on ikäänkuin vauvan asemassa? Tarvitsisin todella neuvoja, että selviän ensi kevääseen/kesään.
 
Sennay Kyllä mullakin ollut kuumeilua jo pitkän aikaa ja voimistuu vaan koko ajan. Ei siihen tosiaan auta muu kuin ajatella muita juttuja (vaikeaa) ja nyt onneksi nämä häähommat vie hyvin ajatukset muualle. Mulla on "harrastuksena" pehmolelujen kerääminen, joten ne on sitten niitä meidän "vauvoja" siihen asti kunnes se oikea tulee.:) Jostain syystä en oikein uskalla/tykkää hoitaa muiden vauvoja, tuntuu että ne menee rikki tai jotain kun eivät ole omia, mutta kattella voisin niitä vaikka kuinka kauan ja silitellä ja kutitella. Tosin ne kyllä vaan lisää vauvakuumetuskaa entisestään. :/ Välillä on tullut mietittyä, pitäisikö ottaa joku oikeakin lemmikki, mutta ei olla kuitenkaan otettu. Ehkä sitten vaan odotellaan sitä pikkuista tulevaksi.

Mutta jaksamisia sulle! Kyllä se vuosi menee kuitenkin sitten melko nopeasti, vaikka se niin pitkältä ajalta näin mietittynä tuntuukin. Yrittäkää nauttia siitä (vielä mahdollisesta) kahdenkeskisestä ajasta! :)
 
Sennay Meillä on koira ja kissoja, jotka kyllä auttavat hoivaamisen tarpeeseen. Koira hankittiin ihan vasta. Eläimet on meille ihan valtavan tärkeitä, mutta ei ne vauvaa korvaa. Se on kuitenkin eri asia. Ihan vauvoja ei ole nyt oikein kenelläkään, että saisi hoitaa. Enkä toisten lapsia oikein osaa hoitaakaan, poikkeuksena ystäväni lapsi, jota hoidin kun oli pieni. Kannattaa hankki uusi harrastus, opiskelupaikka tai työ, mitä vain mikä vie ajatukset muualle. Siis jos vauvakuume on häiritsevää. :) Mutta tiedän kyllä miltä tuo tuntuu.


ON: Eilen heiluteltiin peittoja oviksen toivossa, nyt odotellaan kierron loppua ja terotkin pitäisi tänään aloittaa. Tietenkin toivon ettei menkkoja tulisi. :) No, odotellaan...
 
Mä voin alkaa päivittään tuota listaa, ku kuitenkin täällä melkein joka päivä pyörin. :D

Sennay: Mä en oo vielä keksinyt mitään lääkettä vauvakuumeeseen. Asia pyörii illalla viimeiseksi mielessä ja aamulla ensimmäisenä. :D

Moonbride: Ei muuta ku peittoja heiluttelemaan. Ohan se hauskaa puuhaa, vaikke ovista oliskaan. Toki toivon, että sinulla olisi parhaat päivät! ;)

Onnellinen<3: Tsemppiä asunnon etsimiseen. Kyllä sen sitten tietää, kun se "oikea" löytyy. Me käytiin katsomassa monta asuntoa viime syksynä ja kun käveltiin tähän asuntoon sisään, tiedettiin, että tämä se on. :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 1.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 32/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


Adalemina: 23v. -- kp 25/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 21/28 -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp 11-20


anneli80: 31v. -- kp 20/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi
Moonbride: 20v. -- kp 15/33 -- yv 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 11/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10



Kp :confused:


fantasygirl: 29v. -- kp ?? -- yk ?? -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
felina: ? -- aloitusajankohta ? -- ?
Sennay:: 21v. -- kesä 2012 -- 1.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
HUHHUH että oli homma päivittää toi lista! Tarkistakaa omat tietonne ja jos joku puuttuu kokonaan listalta, olen pahoillani! Yritin selata ketjua läpi ja laittaa kaikki tarvittavat tiedot, mutta virheitä on voinut sattua. Laittakaa päivityspyynnöt punaisella, jotta minun on helppo ne kaivaa tekstien joukosta. Jos Adalemina tulee takaisin ja haluaa päivittää listaa, annan toki työn takaisin hänelle. ;)
 
Kiitos mesikämmen !!
On varmasti kova homma tuon listan päivittelemisessä.

Kovasti toivon, että se oma ihana asunto pian löytyisi. Sunnuntaina pitää varmaan taas käydään näytöissä, joten saa nähdä millon se oikea löytyy. Pankkitäti näytti niin kivaa vihreää valoa, että nyt voi huoletta katella :)

Minullakin vauva pyörii mielessä paljon.. Aamuin ja illoin. Mutta ihana että omista ajatuksista voi puhua avoimesti oman miehen kanssa. Tuntuu välillä, että hän on paljon innokkaampi asiasta kuin minä :) Mutta onhan se ihan tervettä ajatella välillä muutakin elämää.

Asia joka on askarruttanut mieltäni...
Mites teillä haaveilijoilla ja kuumeilijoilla, ootteko rajoittaneet päihteiden käyttöä yrityksen aikana? Vai onko porukassa täysin raittiita naisia? Vai kenties jatkatte samaan malliin tottumuksianne? Kertokaas! Oon jostain kuullut että esim. tupakanpoltto tai alkoholinkäyttö pitäisi lopettaa silloin, kun raskaus virallisesti todetaan. Ja onhan äitejä, jotka jatkaa elämää normaalisti masu-asukista huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnellinen<3: Ei tuo listan päivittäminen muuten olisi ollut työlästä, mutta se oli viimeksi päivitetty 3.6... Yritin parhaani mukaan etsiä kaikkien tiedot ja laittaa ne oikein. :D

Minä en polta tupakkaa, mutta alkoholia juon silloin tällöin. Olen tässä yrityksen aikana juonut sillon tällöin 1 tai 2 lonkeroa. Juhannusperjantaina otin vähän enemmän, mutta en missään kaatokännissä ollut todellakaan. Sitten kun tiedän olevani raskaana, en juo ollenkaan.
 
Minäkään en polta (tai no, satunnaisesti) ja juon todella harvoin. Jos raskaaksi tulen, en ota tippaakaan enkä polta. Se on ihan ehdoton.


Täällä kierron keskivaiheilla vauvakuume nousee, haluan niin sen pikkuisen. Teki niin mieli kirpparilla ostaa niitä pieniä vaatteita. Toisten vatsatkin on niin kateutta herättäviä.


Täytynee mennä nukkumaan. Hyvät yöt kaikille! :wave:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Lauantai 2.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 33/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


Adalemina: 23v. -- kp 26/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 22/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 21/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Moonbride: 20v. -- kp 16/33 -- yv 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 12/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10



Kp :confused:


fantasygirl: 29v. -- kp ?? -- yk ?? -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
felina: ? -- aloitusajankohta ? -- ?
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Päivitystä listaan, huomenna ehkä enemmän muita tuntoja. Menkat siis alkoivat vihdoin pillereitten jälkeen, eli nyt 2.7. kp3/30???. Ikää 25v, 1. lapsi haaveissa ja näitten menkkojen jälkeen yritys siis käynnissä. ;)
 

Yhteistyössä