Oulun seudun kuumeilijat!

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Sunnuntai 3.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 34/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


Adalemina: 23v. -- kp 27/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 23/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 22/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Moonbride: 20v. -- kp 17/33 -- yv 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 13/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10


felina: 25v. -- Kp 3/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp :confused:


fantasygirl: 29v. -- kp ?? -- yk ?? -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Kiitos Mesikämmen päivityksistä!
Nyt on taas helpompi seurata itse kenenkin tilannetta :)

Tervetuloa myös felina.

Minä olen päättänyt nyt yritysaikana (yrittää) terveellistää elämäntapoja kaikin tavoin. Tästä syystä myös alkoholin käyttö on vähentynyt/jäänyt pois. Ei tämä mikään absoluuttinen pakko ole ja jos siltä tuntuu, että siideri tai viini maistuisi, niin varmaankin tästä päätöksestä joustan. Tosin, loppukierrosta sitä on vähän ns. "potentiaalisesti raskaana", joten siksi ei tee mieli ottaa ihan vaan varmuuden vuoksi (ainakaan useampaa). Luulenkin, että jos tekee mieli nauttia alkoholia, niin ajoittuu se lähinnä menkkojen aikoihin..

Kun sitten joskus plussa pärähtää testiin, niin se on sitten aivan absoluuttinen ei!! Ja voi miten toivoisinkaan, että se tapahtuis tässä kierrossa :)
 
Täällä on viime aikoina riidelty liiankin kanssa, mutta tänään saatiin jo tehtyä talletuksiakin ilman riitelyä. Mies on hermo kireällä, onneksi sillä alkaa loma. Itselläkin huolet painaa ja tämä lapsiasiakin on hankalana mielessä. Painokaan ei tipu vaikka kuinka yrittää.


Mutta positiivisin mielin eteenpäin!


Plussatuulia kaikille :whistle: :heart:
 
Heippa! Mulla lähti eilen viimeinen viikko pillereitä, jipii. Kohta pääsen minäkin tarkkailemaan muiden mukana kiertopäiviä ja muita ihanuuksia, saa nähdä tuleeko siitä mitään tolkkua... :D Kyllä vähän jänskättää. Itse en polta enkä juo alkoholia ollenkaan, joten eipä mietittävää tämän suhteen sitten. Tosin astmalääkityksiä ym. pitää säätää kuulemma sitten, kun eivät ole kaikki soveliaita tai testattuja raskaana oleville. Toivottavasti pärjäilisi hyvin ilman näitä "vaarallisia" lääkityksiä, ettei tarvi sitten sairastella sen takia. :snotty:

Kiitos listapäivityksestä! Onkohan noita ekan sivun listan ihania kuvia mahdollista liittää tähän listaan, kun ovat niin kertakaikkisen suloisia ja niin sopivia tähän aiheeseen..? :) (Sori, ovatkin siis toisella sivulla...)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Felina :)
Tämä viikko pitäisi vielä odotella ja jaksaa painaa töitä. Lauantaina sitten jos ei menkkoja kuulu teen testin. Onhan tämä vaan inhottavaa, kun ensimmäinen normaali kierto menossa ilman pillereita, niin ei oo mitään tietoa kierrosta ja sen pituudesta. Jotenkin en vaan jaksa uskoa että olis mahdollista raskautua ensimmäisellä yrityskerralla, mutta pieni mahdollisuushan siinäkin on. Ainakin peitto on heilunut, jos ei muuta ;)

Siksi kyselin teiltä päihteiden käytöstä, koska itse olin vähän hurvittelemassa kavereiden kanssa, ja jotenkin tunnen siitä huonoa omaatuntoa. En halua jäädä pois illanvietoista, jos todellista syytä ei oo. Ja saattaishan nuo kaverit alkaa epäilemään jotain, jos yhtäkkiä täysin raitistuisin :D Jos joku kaunis päivä ne kaksi viivaa tulis raskaustestiin, niin sitten on ehdoton ei. Mutta nytkin tuntuu pahalta kohtuullinen alkoholinkäyttö, vaikka ei pitäisi olla vielä syytä murehtia tuollasta.

Nöhveli, Ompas kiva kuulla että sinäki pääset kohtapuolin mukaan jännäilemään :)
 
Nöhveli Ihanaa, pääset jännäilemään meidän kanssa :) Onnea yritykseen!


Onnellinen<3 Tuommoisesta ei kannata potea huonoa omaatuntoa, kyllä minäkin joskus hurvittelen. Sitten olisin huolissani, jos juhliminen olisi joka viikonloppuista. :)


Tänne ei mitään uutta. Kierron lopun odottelua...
 
En minäkään silti murehtisi, Onnellinen.
Vaikka itsekin kirjoitin, etten välttämättä hyvällä omalla tunnolla loppukierrosta ottais, ni eihän sen ees pitäis vielä vaikuttaa periaatteessa ennen plussaa(?). Toisekseen, ei elämää voi jättää elämättä yritysaikana.

Minua itseä vierastuttaa ihan valtavasti sellanen ajatus, että jotenki pitäs omistautua tälle asialle ja toteuttaa ikäänkuin jotain projektia koko asiaa. Maailman sivu on tultu raskaaksi ja tullaan edelleen, ilman, että sen enempää asiaa mietitään.

Mulle sano lääkärikin viimisimmällä gynekäynnillä kun kyselin, että mitä kannattais ottaa huomioon raskautta yrittäessä, ettei kannata muuta ku heittää pillerit veks ja harrastaa seksiä. Silleen se raskaus alkaa. Minusta se oli ihana kommentti näin netin tietotulvan aikana.

Sen mielessä pitäminen ei kuitenkaan ole välttämättä kovin helppoa ainakaan minulle.
 
OnnenmuruUskon vahvasti siihen, että kaikenlainen stressi ja panikointi ei varmasti auta raskautumaan.. pitäs ottaa vaan rennosti :) Sitäpaitsi onhan tässä elämässä kaikkea muutakin, kun vaan miettiä onkohan sitä raskaana vai ei.. Mut eipä mun vauvakuumetta ainakaan laskenut se, että Vauva-lehden näytenumero tipahti muutama päivä sitten postiluukusta ja oon lukenu sen kannesta kanteen. Ihana lehti kertakaikkiaan. Suosittelen! Juttuja ihan tavallisista äideistä, nuorista ja vanhemmista.

Täytynee ehkä lakata potemasta huonoa omaatuntoa elämisestä. Otin alkoholia kerran, joten en minä nyt maailman kamalin ihminen ole ;)

Mies höpötteli taas eilen vauvelista. Olis kuulemma ihanaa saada semmoinen käärö vatsan päälle nukkumaan ja tuhisemaan <3 Mää tiedän että mun miehestä tulis maailman paras isukki, ja ihan senkin takia vauvakuume on jatkuvasti päällänsä. En malta oottaa että pääsen viikonloppuna testailemaan.
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 5.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 36/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


Adalemina: 23v. -- kp 29/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 25/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 24/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Moonbride: 20v. -- kp 19/33 -- yv 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 15/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10


felina: 25v. -- Kp 5/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp :confused:


fantasygirl: 29v. -- kp ?? -- yk ?? -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
mesikämmen näitä kuvia juuri! Näistä tulee jotenkin niin hyvälle tuulelle. =) Onhan se joo hurjan lystiä, kun saa vaihtaa listaa kuumeilijoista yrittelijöihin.:heart:

No voihan harmitus, uutta kiertoa sitten vaan odottelemaan!
 
Täällä sivustollahan on käynyt suorastaan vilske sillä aikaa kun olen pysytellyt kaukana nettimaailmoista :)

Omaanapaa ensin sen verran, että perjantaina alkoi vuoto ja se siitä kierrosta. En ymmärrä miksei voi tärpätä vaikka ultrassa näkyi selvästi että tärppipäivät oli silloin tulollaan ja peittoja heilutettiin oikein aktiivisesti.. Patittaa niin etten nahkoihin sovi. Eli tuonne seurantaan voipi laittaa

fantasygirl: 29v. -- kp 5 /?? -- tammikuu 2010 -- 1.lapsi

Laitoin tuon päivityshomman hieman epämääräisesti, mutta mun kierrot heittelee ihan miten sattuu n. kp 22-55 joten yrityskertoja on hieman hankala (turhauttava) laskea.

Minä olen ollut aika tarkka tuon alkoholin suhteen, mutta "saunasiiderin" olen ottanut, jos siltä on tuntunut, oli kiertopäivä mikä tahansa. Jos joskus raskaudun niin viinakset saa jäädä mun osalta, se onneksi ei edes tee tiukkaa. Enemmän olen huolissani maksalaatikon syömisestä yms. :)

Nöhveli: jännäysonnea!!!

Mesikämmen: Miten kuullostaakin tutulta. Minä vain en ehtinyt testiä tekemään. Olisin vuorokauden kuluttua tehnyt..
 
Moikka!

Liittyisin joukkoon.. vaikka vannoin itselleni etten enää ikinä.. =)

Olen palstaillut aiemminkin, mitenhän tämän tarinan saisin mahdollisimman lyhyeen muotoon..
Oulussa asustelen miehen ja hänen lasten kanssa. Tähän pisteeseen on tultu kokemalla 7 erilaista raskautta, jotka kaikki on päättyneet kesken. Samassa mennyt kesken myös edellinen avioliitto. Tuulimunaraskauksia, keskeytynyt keskenmeno, kohdunulkoinen raskaus, kemiallisia raskauksia... Näistä 2 nykyisen miehen kanssa, muut entisessä elämässä.

Nyt odottelemme loppuja keskenmenotutkimustuloksia ja sitten, jos loputkin niistä on kunnossa, heinäkuun puolessa välissä voimme alkaa "yrittämään" uudestaan. Eli meillä se lähinnä tarkoittaa normaalia elämää ilman ehkäisyä. Eli sinne kuumeilijoiden listalle minut voi hetkeksi laittaa.

Olen siis 33-vuotias ja sitä ensimmäistä toivon.

Alan nyt lueskelemaan teidän muiden tarinoita ajatuksen kanssa :heart:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 6.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 37/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 30/36 -- yk 2 -- 3. lapsi


Kp 21-29 -->


Onnellinen<3: 24v. -- kp 26/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 25/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Moonbride: 20v. -- kp 20/33 -- yv 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 16/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10


felina: 25v. -- Kp 6/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 6/?? -- tammikuu 2010 -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- heinäkuu 2011 -- 1.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Vilhelmiina78 ja tsemppiä tulevaan yritykseen! :wave:

Pahoittelut menkoista fantasygirl! Nyt vaan uuteen kiertoon päin. Tsemppiä! :hug:

ON: Tänään on jo pikkusen parempi päivä. Tottahan se on, että toivoa on niin kauan kun menkat pysyy pois.. Viimeksikin minulla venyi kierto yli 40 päivän. Odotellaan odotellaan. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Tervetuloa mukaan Vilhelmiina78! :wave: Onpa ollut ikäviä kokemuksia, mutta toivottavasti jatkossa tärppäisi, tsemppiä yritykseen ja jaksamisia! :)

fantasygirl Uutta kiertoa kohti! Jospa se olisi nyt plussan paikka!

Neljä nappia jäljellä, huijui... :) Eilen naureskeltiin jälleen kerran lomareissumietinnän ohessa, että olispa kiva se pikkuinen kaveri, niin pääsis sitten itsekin hyvällä omalla tunnolla muumimaailmoihin ja lasten puuhapuistoihin temmeltämään.:D
 
Nöhveli: Meillä on ollut samanlaisia mietteitä!! :LOL: Mä olen aina tykännyt kauheesti muumeista. Lapsena piti aina tuijottaa nauhalta samat jaksot uudestaan ja uudestaan. Enään en toki jaksoja katso, mutta muumimaailmassa haluaisin silti käydä. Minua ei koskaan sinne lapsena viety. :'(
 
Mesikämmen Hyvä etten ole ainoa puuhapuistointoilija.;) Muumit on kyllä huippuja, muistan että osa jaksoista oli ihan tosi pelottavia. Oon kerran käynyt muumimaailmassa (olin muistaakseni jotain 10v) ja mua NIIN harmitti, kun ei ehditty käydä kaikkia paikkoja. Ehkä joskus pääsen kokeilemaan ne loppuun! :LOL:
 
Oletteko huomanneet itsessänne sellaista piirrettä, että vaikka olisi kuinka selviä menkkaoireita tai ihan vuotoa, niin siitä huolimatta toivotte että ei tuo vielä mitään merkitse, kyllä voin olla raskaana siitä huolimatta?

Minä olen juurikin sellainen, että googlettelen eri "oireita" ja mietiskelen että kyllä mä voin olla raskaana, vaikka.. Pitäis varmaan tehdä raskaustesti aina, niin ei tarvisi jossitella kuusta toiseen.

Eilenkin googlettelin ja tutkailin nettisivustoja (taas).. koska mulla oli tosi niukat menkat (käytännössä vain sellaista kummallista vähäistä ruskeaa limaa parin päivän ajan), niin totta kai voin olla raskaana. Lisäksi alamahaa vihloo satunnaisesti ja päivisin pissattaa mahdottomasti, on turvotusta ja sen sellaista. Järki tuolla takaraivossa sanoo, että mun menkat on aina mitä sattuu eli tuo ei ole epätavallista, totta kai mua pissattaa päivisin kun juon vähän väliin jotain.. Mutta toisaalta pieni osa minua haluaisi uskoa että olisin raskaana. Raskasta olla vauvakuumeinen nainen.. :)
 
Huomenta!

fantasygirl Kunhan pääsen tästä kiertoja laskeskelemaan, luulen että musta tulee juuri tuollainen... :D Varmaan tulee syynättyä kaikki vähäisetkin oireet ylitarkkaan, vaikka tarkoitus olisikin, että otetaan ihan rennosti ja se vauva tulee sieltä kun on tullakseen... Luulen, ettei se vaan ihan niin helppoa tule olemaan, kun koko ajan tekisi mieli tarkistaa että jokojokojokojoko ja niin kovasti toivoisi, että pian tärppäisi. Nytkin jo välillä yllättää ittensä pohtimasta mahdollista raskautta jos on vähänkin erikoisia oireita, vaikka pilleritkin vielä kesken. Jos on maha vähän turvonnut, niin heti pitää olla ekana miettimässä, että jos siellä jo onkin vauva...:ashamed: On se hyvä, ettei ajatukset näy ulospäin! ;)
 
Nöhveli pystyn niin yhtymään suhun :) Tietty mulla alkaa olemaan jännäpäivät ovella, mutta kuitenkin koko ajan mietin että onkohan nämä oireet nyt raskautta. Ainakin tuntuu että turvottaa vatsaa, vaikka en oo mitään hirveesti mässäilly. Salilla käyny :)
Käytiin eilen miehen kans kaupassa ja ostin raskaustestejä. Sekin mainitsi että musta on tullu ihan pöhkö kun ostelen niitä.. sen suusta kuulu vaan että "eikö meidän pitäny vaan rennosti ottaa ja vauva tulee jos on tullakseen?"... Mut ei sille voi mitään että se pyörii mielessä. Ajattelin testata lauantai-aamuna, kun kierto on ollut 28pvä.. mut näin pillereiden jälkeen sitä kiertoahan ei voi mitenkään ennustaa. Toivoa on kuitenkin siihen asti kun menkat alkaa :)
 
Mesikämmen & Nöhveli
Minä oon kans super muumifani :) Kaikki muumit laitettu nauhalle sillon ku olin pieni. Myös kaikki huvipuistot ja eläinpuistot pitää aina koluta läpi kun reissaa. Onhan se hyvä jos mammojakin vähän lapsettaa välillä niin pääsis lapsetkin käymään mukavissa paikoissa.
 
onnellinen<3:
Toivoa vaan sopii, että sitä lasta lapsettaa yhtä paljon kuin äitiä. :LOL: Mutta ihan tosi, kyllä mun mielestä se, että on aikuinen ja vanhempi, ei tarkoita sitä etteikö sais olla vähän höpö, ei kai sen takia tarvi elämän tylsäksi muuttua.

Ja juu, ei ne nuo miehet mistään mitään tajua, testaile vaan, onhan tässä sentään oma mielenrauha kyseessä. :D Eihän sitä koskaan tiedä, mitä siellä turvotuksen alla piileskelee... ;)
 

Yhteistyössä