Oulun seudun kuumeilijat!

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 22.8

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 77/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 73/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 52/? -- yk ? -- 2. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 36/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 31/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

Tuuska: ??v. -- kp 28/28 -- yk8? -- 3. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 24/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Lily08: 24v. -- Kp 12/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 11/27 -- yk 4 -- 3. lapsi

Kp 1-10

anneli80: 31v. -- kp 9/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 8/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 5/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 5/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Moonbride: 21v. -- Kp 32/34 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp ??/24-26 -- yk 1 -- 1.lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- elokuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi

Tervetuloa tosiaan Tuuska minunkin puolestani! :wave:

Toivottavasti fantasygirl nyt plussaisi! :) Ja tietenkin kaikki muutkin sitten ihan heti perässä. ;)

Itsellä olisi toiveissa ainakin 3 lasta. Mutta siis seuraava(t) tämän yrityksen jälkeen meneekin sitten ainakin 6 vuoden päähän. Iän puolesta kun vielä passaapi silloinkin. Saa nyt nähdä miten sitä kaikki sitten lopulta luonnistuu ja mitenkä mielipidekin muuttuu....

Täällä vieläkin tiputtelee ja loppua ei vuodolle siis näy. Todella turhauttavaa tälläinen. En hirveästi elättele toiveita tämän kierron suhteen. Toivottavasti vain seuraavat menkat alkaisi ihan ajallaan eikä kierto venyisi. : /

Huomenta!
Pitää vielä muutama päivä jaksaa odotella, että pääsee aloittelemaan ovistestailuja. |O

mamitsi Ilmoittelehan miten oireet etenee, jospa enteilisi jotain mukavaa! :popcorn:

Tuuska Pahoittelut menkoista. :hug: Kyllä se sieltä vielä teillekin tärppää! +++:whistle:

Onkos teillä muuten, jotka haluatte useamman lapsen, itsellä paljon sisaruksia vai onko joku ainoa lapsi...? Meitä on kaks, joten ehkä se siksi tuntuu ihan luontevalta ajatukselta. Tiedä häntä onko tässä sitten mitään perää, vai mistä ne ajatukset sitten tulee... Kunhan kyselen. :)

Toinen kysymys teille yrittelijöille: Ehdittekö jo kauan kuumeilla ennen varsinaista yrityksen alkamista / ehkäisystä luopumista? Vai jätittekö heti pois? Me kyllä ehdittiin kuumeilla jo ainakin vuoden, ehkä reilunkin ennenkin kuin alettiin oikeasti yrittää, elämäntilanne oli sellaneinen, ettei siihen vauva olisi sopinut. Nyt tuntuu kuitenkin, että kuumeiluaika oli siinä mielessä oikein sopiva, sillä nyt tuntee olevansa jo valmiimpi äidiksi, jos tärppäisi. Toivottavasti odottelua ei tarvitsisi hirveästi enää pitkittää...

Minulla on isosisko, joka on 15 vuotta vanhempi. Jotenkin sitä vaib haluaa useamman lapsen. Sitä on moni ihmetellyt kun meidän suvussa ei monellakaan ole useampaa lasta, korkeintaan se kaksi :)

Me ei paljoa ehditty kuumeilla kun jo jätettiin ehkäisy pois. Tässä yrityksen aikana on kyllä ehtinyt valmistautua. Yrityksen alussa olinkin ihan paniikissa, että entä jos tosiaan olenkin raskaana. Pian se kumminkin alkoi tuntua oikealta, ja nyt jo toivoisi tämän odotuksen loppuvan.

Mahaa vihloo, täti tulee. : / Huoh.

Heippa!
Mulla on p

Ja tervetuloa Tuuska! Ja pahoittelut niille joille täti tuli kylään.
Minulla on paljon sisaruksia (5), en varmaan oisi selvinnyt tähän astisesta elämästä ilman heitä <3 Ystävät voi jättää mutta sisarukset ei koskaan. Itse toivon omille lapsille samaa, koska kyllä nyt aikuisenakin monesti on pitänyt siskoihin varsinkin turvautua, he ovatkin minun parhaita ystäviä samalla. Mulla kaksi poikaa ja kyllä mä kolmatta toivon niin kovasti poikaa tai tyttöä.

Mä eilen tein ovistestin siis kp 11, limojen takia. Katoin sitä vähän liian hätäsesti ja laitoin pois siis ei mitään silloin. No tänään sitten siivosin wc:n kaappia ja se osu silmään, siinä oli ihan selvä haamu!!!En tosiaankaan odottanut että se näin pian tulisi, no piti sitten heti ruveta tekemään uutta, tänään kp 12,ja ihan selvästi tuli kaksi viivaa! Mä aina ajattelen että se tulee vasta tuossa kp 14, ja aina siihen ollaan tähdätty hyvät peittojen heilutukset. Niin, mehän ollaan tätin lähdön jälkeen heiluteltu peittoja kerran päivässä, paitsi tänään vähän intouduttiin sitten tuosta kahdesta viivasta niin että kolmesti..piru vie jos ei mittään tapahdu =D Yli innokasko...hih!
Mutta palaillaan!

Empun odottaja Onnea ovisplussasta! Toivottavasti innokas peittojen heiluttelu tuottaa tulosta! =) Hankala kun en tiiä mikä päivä rupeais testailemaan, kun tuosta kierrosta ei mitään varmuutta että onko toi 32 vai jotain ihan muuta. No, ehkä pitää vaan summassa kohta vähän koitella, mitä näkyy. :)

Jokos fantasygirl näyttää plussaa??

Tervehdys pitkästä aikaa :) En ole ehtinyt palstailla pitkään aikaan, joten en ala erikseen esittämään onnitteluja ja pahoitteluja, etten vain unohda ketään, mutta hengessä mukana molemmissa fiiliksissä :)

Täällä oli keskustelua, että minkä kokoisesta perheestä haaveilee. Täytyy kyllä sanoa, että jännä kuinka sitä on aina puhuttu, että "sitten ku meillä on lapsia". Jotenki melkein automaattisesti sitä ajattelee useampaa. Minä olen aina, siis melko nuoresta asti kuvitellut mielessäni kolme lasta. En tiiä miksi. Kai se on enemmän ku "perinteinen" kaks, muttei vielä mikään suurperhekään :) Ja joskus olen puolitosissaan sanonu, että ku lapsia aletaan puuhaamaan, ni niitä puuhataan sitten peräjälkeen riittävästi ja sitten lopetetaan :) Mutta nyt kun ihan konkreettisesti ollaan tässä tilanteessa, niin tuntuu ihan hirvittävän konkreettisesti, että aikahan sen näyttää. Sekä lasten lukumäärän, että sen kuinka tiiviisti lupa niille annetaan tulla. En osaa yhtään "sitkuilla" enää.

Niin ja sais nyt sen ensimmäisen alulle edes ;) Mutta hyvillä fiiliksillä on alkukierto mennyt. Jospa menis nyt loppuun saakka rennommin ku viime kierto!

Tuuskalle pahottelut menkoista :( Mutta samalla oikeen paljon onnea uuteen yritykseen! :)

Täällä kovasti on yritetty reippaasti kävellä apteekin ohi,ettei menty ostaa testiä!Menkat siis periaatteessa huomenna pittäis alkaa tai viikoloppuna.Mut ku ei ny kiertoakaa tiiä,ku nuita pillereitä söin :/ Tän viikon alussa yks ilta oli ihan hetken menkkaoloa,mut lähti nopiaa poiski.Aamulla oli taas hetken sellane jännä olo,en tiiä mistä ne oikee johtuu.

Ei näytä plussaa ei. Eilen tein testin ja se oli puhdas nega. Lääkärin kanssa soittelin ja oli puhe että kunhan (jos) seuraava kierto alkaa, niin haen ne clomit, alan syömään niitä ja varaan ultra-ajan kp 10-12. Katsotaan sit onko annostus ok ja kehittyykö munarakkula sopivasti. Eli odottavat tunnelmat tällä suunnalla. :D

fantasygirl No höh. Mutta hyvä että homma etenee! :)

mamitsi Hui, sullapa alkaa olla jännät päivät! ++++:whistle:

Onnenmuru Niinhän se on, että aika näyttää mitä tuleman pitää vaikka mitä olis suunnitellut ja ajatellut. Mukavahan se on etukäteen haaveilla, mutta eri asia sitten kun on tilanne oikeasti päällä. Mukavan kuuloisia haaveita teillä kaikilla!:)

Täällä vähän jänskättää, ajattelin tänään dippailla ensimmäisen ovistestin. Eilen oli illalla niin paineisia tuntemuksia ja pistelyjä molemmilla puolilla, että jotain toimintaa tuntuis olevan käynnistymässä. Aattelin nyt kuulostella tuntemuksia ja kattella aina vähän sillon tällön että mitä tikku meinaa. Ei onneksi oo mitään paniikkia, vaikka olishan se ovis ihan hauska löytää.

Perjantai 26.8

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 77/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 40/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 32/28 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 21-29 -->

mamitsi: 27v. -- kp 28/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Lily08: 24v. -- Kp 16/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 15/27 -- yk 4 -- 3. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 13/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 12/32 -- yk 2 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Vilhelmiina78: 33v. -- kp 9/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 9/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 3/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Moonbride: 21v. -- Kp 36/34 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Plussat:

Viimeksi muokattu:
Kuten tarkkasilmäisimmät varmaan huomaa, mä tipahin listalla alas päin. Kp 3 siis menossa ja yk4 alkoi.. Noo ei kai se auta ku leuka rintaan ja kohti uusi pettymyksiä! :D

Onnea ovisplussista ja pahoittelut menkoista. Mitkäs kp:t Tuuskalla nyt on menossa? Päivittäjä on nyt vähän pihalla kaikesta. Anteeksi vain! :D

Mekään ei kovin kauaa kuumeiltu ku päätettiin jättää ehkäisy pois. Täähän on meidän toinen yrityskerta. Me yritettiin jo alkuvuodesta, mutta sitten pidettiin pari kuukautta väliä, koska tuli pari juttua jotka piti selvittää. Nyt sitten kaikki hyvin ja vauva voi tulla milloin on tullakseen. :)

Pahoittelut täältäkin menkoista :hug:

Juu tuo ruuhka touko- kesäkuulla kuulostaa hyvältä :)
Täälläkin varmana kohta siirrytään tuonne alas :/ Olo on sellane ja finnikin ilmesty naamaan.Ja mulla tulee aina vähä enne ku menkat alkaa :(

Sennay
Hei vaan pitkästä aikaa ja pahoittelut kaikille tädin ja negan kohdanneille. En ole taas pitkään aikaan kirjoitellut mitään, kun ei vielä olla pitkiin aikoihin aloittamassa yrittämistä, mutta luen kyllä joka päivä palstaa ja elän hengessä mukana. Teidän avulla selviän tästä tuskallisesta odottamisesta.

Ja tuskallisesta kun oli puhe, niin voin sanoa, että johan on kivut! :O Minulla alkoi eilen yli vuoden tauon jälkeen menkat, (e-pillereillä hankitut) ja kipua ympäri alamahaa on kestänyt nyt yli kaksi viikkoa putkeen. Toisaalta olen todella iloinen, että täti tuli kylään, mutta raskaus on tietysti aina se halutumpi vaihtoehto. :D Yrityksen aloituskin näillä näkymin aikaistuu, joten jäljellä enää 10 kuukautiset ja sitten peitot heilumaan. Tosin pidän sitten yksin tätä ketjua yllä, kun te kaikki muut olette silloin jo plussanneet. <3

Anteeksi omanapaisuus ja plussatuulia kaikille! +++

Pitkästä aikaa minäkin saan aikaseksi kirjoittaa tänne =) Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja negan testiin saanneille.

Itsellä kierto alkaa lähestymään keskivaihetta, joten ovistikut on kaivettu kaapista. Nyt pitäisi vain muistaa testailla. Sain myös varattua Väestöliittoon lapsettomuustutkimuksiin ajan. Saatiinkin aika jo ensi viikolle =) Pikkasen mua jännittää sinne meno, mutta saadaampa ainakin tietää(toivon mukaan) miksi raskaudet eivät meillä ala.

Lauantai 27.8

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 78/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 41/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 33/28 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 21-29 -->

mamitsi: 27v. -- kp 29/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Lily08: 24v. -- Kp 17/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 16/27 -- yk 4 -- 3. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 14/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 13/32 -- yk 2 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Vilhelmiina78: 33v. -- kp 10/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 10/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 4/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 2/36 -- yk ?? -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Plussat:

Pahoittelut Moonbride. :hug: Mutta tervetuloa takaisin listalle! Minkä yk:n laitan sulle?

Tsemppiä kipujen kanssa Sennay! Eiköhän uusia yrittäjiä tupsahda aina lisää, joten seuraa varmasti löytyy, vaikka me kaikki plussattaiski! ;)

anneli80: Onnea oviksen tikutteluun ja isosti tsemppiä tutkimuksiin. Toivotaan, että asiat selviää.

ON: Voi jeesus mitkä menkat!! En edes muista millo olis ollut näin runsaat.. No eipähän ainakaan tarvi miettiä, että onko menkat vai eikö oo. :D

Hei.. Eli mulle voi päivitellä kp 5..
olipahan pettymys taas tätin saapuminen, sitä joka kuukausi kuitenkin toivoo niin paljon sitä plussaa..
Oon kuullu noista foolihapoista jotain? onko kellään parempaa tietoa tai kokemusta? onko hyviä, miten tehoaa ja mistä saa? Nyt saa jo ottaa kaikki keinot käyttöön, että tärppäis :)

Tuuskalle pahoittelut menkoista,mutta myös nyt onnea uuteen kiertoon!! :)

Joo ja tänään asioin apteekissa..En voinut samalla olla ostamatta testiä ja vielä kaksi.Aattelin et ostan ne säästöön,ei olisi kannattanut :ashamed: En jaksanut sitten ootella ja seuraava hätä ku tuli niin kaivoin ekan testin esiin :D Ja ei,en alota minäkään tätä plussa aaltoa :( Otti kyllä niin paljon päähän,ku luin testin :/ Ei tosin oo menkatkaa viellä alkanu,mutta nyt menkkamaista oloa,et kyllä ne sieltä tulee viellä,valitettavasti :( Voihan vitsit!Voi miks mun piti mennä ostaa testiä,ku tuli nii paha mieli...No,mutta Mesikämmenen sanoi "Noo ei kai se auta ku leuka rintaan ja kohti uusi pettymyksiä!" :D

Yhteistyössä