Sennay Apua, tosi ikäviltä kuulostaa sun oireilut. Toivottavasti helpottaa ja saat jotain tolkkua tuohon hommaan. :hug: Niin, ja onneksi olkoon synttäreistä!
Pahoittelut myös kaikille tädin kohdanneille! :hug:
Minä oon syönyt noita multivita raskaus & imetys ja niissä on ainakin lisättynä sitä foolihappoa. Sen tiedän, että se vaikuttaa sikiöön, mutta vähän on hämäräksi jäänyt vaikuttaako se sitten jotenkin raskautumiseen. Viisaammat kertokoot! Äippä se jaksaa mua muistuttaa noista foolihapoista, vaikka ei tiiä edes meidän yrityksistä...
Tosin kyllä se vähän ittiäkin välillä mietityttää, että mitenkähän mulla, kun äipällä ollut foolihapon imeytymisongelmia mun siskon raskausaikana (ja se kyllä vaikutti aika ikävällä tavalla
.) Toisekseen myös sitäkin miettinyt, että onkohan mulla kaksoisraskauden mahdollisuutta, kun minun syntyessä taas huomattu että siellä on ollut toinenkin alussa mukana... Apua. Ja synnytyskin mietityttää, kun siinäkin oli sillä ongelmia. Onkohan mulla näitä samoja ongelmia...?? Onko muilla tällaisia hermoilun aiheita lähipiirissä?
Vielä hieman omaa napaa. Mulla meni viikonloppu ovishaamuillessa.
Testasin pe hyvin selkeän viivan (ei ollut ihan täydellinen kuitenkaan), samoin la. Su testissä enää hyvin hailakka haamu. Olikohan siis jo "laimentumassa" ja näyttikö kuitenkin ihan ovista vaikka ei ihan täydellistä viivaa tullutkaan? Harmittaa, kun en torstaina heti oireiden alettua ehtinyt tikutella. Mutta toivotaan, että jotain vipinää ollut siellä suunnalla! Ja peitot kyllä pöllysi niin ahkerasti, että hyvin tuli hyödynnettyä, olipa nyt milloin hyvänsä.
Greippimehusta en huomannut mitään vaikutuksia. Mukava oli tikutella tässä kierrossa, en tiedä jääneekö tavaksi. Nyt vain jännäillään ja odotellaan tapahtuiko mitään.
Koska ovis olikin nyt odotettua aiemmin, taitaa jäädä lyhyeksi tämä toinen kierto.
Joukolla vaan nyt muodostamaan ruuhkaa OYSin synnärille! Hoitotädit varokoon, täältä saapuu oulun seudun kuumeilijat!! :heart:
Muoks. Kattelin näitä ovisketjuja, että näillä testeillä ei kuulemma usein parempaa viivaa saakkaan, joten ilmeisesti hyvä tulos.
Onko teillä kokemusta näistä david-liuskoista?