Oulun seudun kuumeilijat!

Pahoittelut tädistä kaikille!
Ite en oo tuota foolihappoa käyttänyt koskaaan..siis tyhmä kysymys mutta miten se tehoaa tai vaikuttaa? Pittää varmaan googlettaa..siis onko sillä mitään vaikutusta raskautumiseen? Vai vain sikiöön..
Tännepä ei isoja, lapsi ollut viikon sairas, joten peittojen heiluttelut jääneet vähemmälle. Yllättäen..olen nukkunut pojan vieressä ja heijannut sitä yöt! Onneks saatiin nyt pronaxen kipulääke ja pikku hiljaa näyttää että poikakin nukkuu yöt.
Tuli muuten mieleen tuosta että toivottavasti Oysissa on toukokuussa ruuhkaa, että ite en tiedä vielä missä synnytän..siis olen synnyttänyt Kaksilla ja ollut todella tyytyväinen ja kuullut Oysista kauhujuttuja että saattaa joutua synnyttämään tyyliin käytävällä kun on sitä ruuhkaa niin paljon=) En tiijä pitääkö paikkaansa=)
Täällä ei mittään tuntemuksia mistään..ihan normaali olotila=)

Sennay
Hei taas!

Kiitos Mesikämmen tsemppaamisesta, se tosiaan tulee tarpeeseen. Vuoto on aivan uskomattoman runsasta, kuin Niagaran putoukset, kipu repii alamahani ja selkäni irti muusta vartalosta ja olen kävelevä aikapommi. Avopuoliso-raukka jo sai taas hyvän muistutuksen mun kuukautisista, kun räjähdin sille jostain aivan mitättömästä.. :( Onneksi se ymmärtää minua ja lohduttaa/rauhoittaa. Totesi vain, että siinä on yli vuoden poissa olleet kuukautisvuodot- ja kivut kerralla purkautumassa. Toivottavasti EI! :kieh: :mad:

Minulla saa nyt sitten päivitellä iäksi 22 tällä päivämäärällä ja yritys aloitetaan kesäkuussa 2012 ja se on viimeinen päätös, eikä sitä enää muuteta. :)

Kysyisin vielä teidän mielipidettä erääseen asiaan. Olen nyt kuukauden syönyt Qlaira-pillereitä, jotka minulle siis määrättiin tämän PCOS oireiden hoitoon. Kuukautiset tosiaan aivan tuskaa, halut kadonneet, olen kuin pommikone (mitä en ennen ollut), masennus pahentunut huomattavasti (oli jo väilillä paljon parempana) ja finnejäkin alkanut ilmestyä normaalia enemmän ja paikkoihin, joissa minulla ei niitä ennemmin ole ikinä ollut (hartiat, selkä). :( Masennuksen ja pienoisen migreenin takia en tieten edes saisi syödä pillereitä. Lääkäri kumminkin sanoi, että katsotaan se kolmen kuukauden kokeilu ja sitten lähdetään muuttamaan lääkitystä, jos se ei sovi. Terkkari taas sanoi, että jos tulee jotain ennen kolme kuukautta, niin ottaa yhteyttä, mutta yleensä suosittelevat vaan, että kokeilisit nyt vielä sen pari kuukautta. Mitä minun kannattaisi tehdä? Ei kai minun ole pakko syödä kolmea kuukautta pillereitä, joista näen jo kuukauden jälkeen, että ne eivät sovi minulle?

Plussatuulia kaikille ja anteeksi taas omanapailu!! ++++ :whistle:

Sennay Apua, tosi ikäviltä kuulostaa sun oireilut. Toivottavasti helpottaa ja saat jotain tolkkua tuohon hommaan. :hug: Niin, ja onneksi olkoon synttäreistä! :)

Pahoittelut myös kaikille tädin kohdanneille! :hug:

Minä oon syönyt noita multivita raskaus & imetys ja niissä on ainakin lisättynä sitä foolihappoa. Sen tiedän, että se vaikuttaa sikiöön, mutta vähän on hämäräksi jäänyt vaikuttaako se sitten jotenkin raskautumiseen. Viisaammat kertokoot! Äippä se jaksaa mua muistuttaa noista foolihapoista, vaikka ei tiiä edes meidän yrityksistä... :D Tosin kyllä se vähän ittiäkin välillä mietityttää, että mitenkähän mulla, kun äipällä ollut foolihapon imeytymisongelmia mun siskon raskausaikana (ja se kyllä vaikutti aika ikävällä tavalla :( .) Toisekseen myös sitäkin miettinyt, että onkohan mulla kaksoisraskauden mahdollisuutta, kun minun syntyessä taas huomattu että siellä on ollut toinenkin alussa mukana... Apua. Ja synnytyskin mietityttää, kun siinäkin oli sillä ongelmia. Onkohan mulla näitä samoja ongelmia...?? Onko muilla tällaisia hermoilun aiheita lähipiirissä?

Vielä hieman omaa napaa. Mulla meni viikonloppu ovishaamuillessa.:) Testasin pe hyvin selkeän viivan (ei ollut ihan täydellinen kuitenkaan), samoin la. Su testissä enää hyvin hailakka haamu. Olikohan siis jo "laimentumassa" ja näyttikö kuitenkin ihan ovista vaikka ei ihan täydellistä viivaa tullutkaan? Harmittaa, kun en torstaina heti oireiden alettua ehtinyt tikutella. Mutta toivotaan, että jotain vipinää ollut siellä suunnalla! Ja peitot kyllä pöllysi niin ahkerasti, että hyvin tuli hyödynnettyä, olipa nyt milloin hyvänsä. :D Greippimehusta en huomannut mitään vaikutuksia. Mukava oli tikutella tässä kierrossa, en tiedä jääneekö tavaksi. Nyt vain jännäillään ja odotellaan tapahtuiko mitään. :) Koska ovis olikin nyt odotettua aiemmin, taitaa jäädä lyhyeksi tämä toinen kierto.

Joukolla vaan nyt muodostamaan ruuhkaa OYSin synnärille! Hoitotädit varokoon, täältä saapuu oulun seudun kuumeilijat!! :heart:

Muoks. Kattelin näitä ovisketjuja, että näillä testeillä ei kuulemma usein parempaa viivaa saakkaan, joten ilmeisesti hyvä tulos. :) Onko teillä kokemusta näistä david-liuskoista?

Viimeksi muokattu:
Mesikämmen Mulle saa laittaa YV 2. En tiedä yk:sta, joten vuodet saa riittää :)

Sennaylle hali ja pahoittelut menkoista :hug: Mun mielestä kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin. Eihän niitä pillereitä kannata syödä jos ei sovi. Mulle sopi yhdistelmäpillerit (tosin migreeni paheni), jonka takia vaihdettiin minipillereihin jotka ei taas sopineet ollenkaan. Mutta ota yhteyttä lääkäriin. Mullakin on kokemusta noista hirveistä menkoista, jotka tulee kun vuotoa ei ole ollut pitkään aikaan. Hirveät kivut ja vuotoa kuin niagarasta :x Voimia sinne!

Foolihappo mun tietääkseni ei vaikuta raskautumiseen vaan sikiöön. Itse söin sitä mutta lopetin kun vauvaa ei alkanut kuulua. Nyt aloitan uudelleen kun verikokeissa oli vähän punasoluja, eli ilmeisesti anemiaa pukkaa. Sitä tosiaan kannattaa syödä jo puoli vuotta ennen yritystä, näin ainakin suositellaan.

Nöhveli Saattoihan se olla ovis :) Mulla ei ole kokemusta noista testeistä. Hyvä että heiluttelitte peittoja :)

ON: Täällä vuoto lopuillaan. Sitten aletaan yrittämään ja odottamaan laps.polikäyntiä. Jännittää. Jospa saisimme ne clomit ja päästäisiin kunnolla yrittämään :)

Plussatuulia kaikille! :whistle:

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 29.8

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 80/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 43/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 31/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 21-29 -->

Kp 11-20

Lily08: 24v. -- Kp 19/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 18/27 -- yk 4 -- 3. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 16/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 15/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 12/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 12/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Tuuska: 25v. -- kp 7/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 6/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 4/36 -- yv 2 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Sati: 32v. -- Kp ??/24-26 -- yk 1 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi

mamitsi: Pahoittelut negasta! Kyllä se plussakin vielä pärähtää! +++

Onnittelut Sennay synttäreiden johdosta! Voi kuulostaa kauhealta noi sun menkat. Tsemppiä! Minä kyllä kävisin juttelemassa lääkärille / terkkarille noista pillereistä, jos ne ei yhtään sovi. Turhaanpa kituutat 3 kuukautta, jos näyttää ettei ne sovi ollenkaan!

Nöhveli: Olen lukenut jostain ketjusta noista david-liuskoista, että eivät näytä ihan saman vahvuisia viivoja, vaikka ovis onkin.. Ihan hyvin siis on voinut olla ovis sullakin, vaikka testi ei ole ihan saman vahvuista viivaa näyttänyt. :)

Juups, kyllä sen ovis täytyi olla, koska olivat niin selkeät viivat. Ja oireet. Ja tänään viimein löytyi greippilimatkin. :D Varmuuden vuoksi vielä peitot pölisemään ja sitten odotellaan... :)

moonbride Tsemppiä polikäynnille! Ja toivotaan parasta, että pääsette taas yrittelemään kunnolla!:)

Onneksi olkoon Sennaylle! :) Ja toivottavasti sulla on jo parempi olo.Kuulostaa kyllä tosi kurjalle!

Nöhveli Iteki ensimmäistä oottaessani mietin hirveesti synnytystä ja muuta mitä mun äidillä ollu ongelmia.Ja samoten siskolla.Toisella en niitä enää miettinyt,ku mulla meni iha eritavalla ja ei sattunu mittään mitä niillä :)Niin ja onnea oviksen bongauksesta :)

Täällä ei oo tapahtunu yhtikästä mittään.Jos menkat ei ole alkanut ens viikonloppuna niin sitten teen tuon meijän testin.Toiveet on kovat että ei menkkoja tuliskaan ja tulis se plussa.Mutta tod.näkösesti ei tule,ku aikasemmillaki kerroilla on heti tullu kyllä plussat heti.Nii ja ku ei oo minkäälaisia raskausoireita nyt vähää aikaa ollu.En tiiä mitä nuo ihmeen hetkelliset pahoinvoinnit oli sitte.Ja jos ei olla raskaana niin toivon että menkat jo alkais nii pääsis nopeesti uuteen kiertoon :)

Mulle saapi kans päivittää seurantaan 29.8.2011 että
fantasygirl: 29v. -- kp 3/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsiHankalaan aikaan alkoi tuo vuoto, kun just nyt en voi aloittaa clomeja kun tulevan oviksen aikaan oltaisiin miehen kanssa muutaman sadan kilometrin päässä toisistamme. . :( No ei auta kun odottaa seuraava kierto. Pahotteluni muillekin tädin kohdanneille.

Nöhveli: Toivottavasti nyt tärppää. Minä ajattelin huvikseni testailla ovista tästä kierrosta, saapa nähdä löytyykö sitä.. :)

Sennay: Jos oireet on tuota luokkaa, niin ilman muuta ottaisin yhteyttä TK:hon ja selittäisin tilanteen. Turhaan kärsiä pillereiden takia.

Plussatuulia!!

Hei vaan taas kaikki! Pitkästä aikaa pääsen koneelle istahtamaan ajan kanssa.

Ensinnäkin pahoittelut menkat kohdanneille. :hug:

Sennay: Kannattaa tehdä niin kuin parhaaksi itsellesi vain koet. Ota ilman muuta yhteyttä taas lääkäriin ja keskustele vielä asiasta siellä lisää. Tsemppiä!

Toivottavasti Nöhvelillä nyt tärppi kävisi! :) Ja mamitsille kamalasti tsemppiä, että plussa tulisi! Toivon todella, että ensi touko- ja kesäkuussa tosiaan OYSilla sitä ruuhkaa olisi. ;)

Itse täällä malttamattomana odotan, että olisi jo ainakin viikko eteen päin. Viime viikolla ovis taisi olla, mutta päivästä en ihan satavarma ole, kun useampana päivänä jomotti alavatsaa. Alkuviikosta kummiskin oli, eli varmaankin tämä kierto olisi 26-28 päivää silloin. Toisaalta mistäpä sitä tietää, onko ovista edes varmasti tapahtunutkaan. :/ Nyt on kyllä jo oireita eli rinnat on vähän arat ja tänään taas alavatsaa jomotti. Mahakin meinaa olla vähän sekaisin. Eli melko varmasti menkat alkaa noin viikon päästä.

fantasygirl Pahoittelut tädistä ja tsemppiä odotteluun. Eiköhän ne kuviot sieltä järjesty! :)

mamitsi Toivottavasti olisi jo se plussa! :)

Täällä vaan odotellaan. :popcorn: Pientä nippailua ja painelua tuntuu mahan suunnalla välillä. Ei auta kuin vaan yrittää jaksaa ja kehitellä jotain muuta ajateltavaa. Hiemankos vaikeaa. Tuska kun ei osaa ees mitään tulevia suunnitella ku ei tiedä milloin tapahtuu tämä ihme! Työsopparia, asuntoa, autoa... Ääh. Pahuksen raskaustestit odottaa kaapissa ja pitää vielä piiiiiitkästi ootella ennenku voi edes miettiä niitä. Ei auta, pakko yrittää keksiä jotain muita virikkeitä. : / Mitäs muille kuuluupi?

Keskiviikko 31.8

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 82/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 33/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 21-29 -->

Lily08: 24v. -- Kp 21/28 -- yk 1 -- 2. lapsi

Kp 11-20

Empun odottaja: 28v. -- kp 20/27 -- yk 4 -- 3. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 18/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 17/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 14/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 14/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Tuuska: 25v. -- kp 9/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 8/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 6/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 5/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Pahoittelut fantasygirl! :hug:

Mitenkäs menee Onnellinen<3? Oletko käynyt jo lääkärissä?

Toivottavasti nyt tärppää Nöhveli!

Tänne ei ihmeempiä. Me vaan miehen kanssa sairastetaan. :D Eli peitot ei heilu. Onneks ei vielä olla kyllä niillä kiertopäivillä, että se kannattaisi.

Pikasesti vaan tuun ilmottamaan että menkat sitte tuli tänää :( Olikin aamulla menkkakipuja..Ei kyllä ainakaa viellä ihan normit menkat oo,tosi niukat.Mut kivasti kumminki alko ettei kierto kovin pitkä,ku jätin kerta pilleri laatanki kesken.

Pahoittelut niille joilla menkat myöskin alkaneet!

Täällä myös Oulussa jännäävä! Kiva, kun tällainen ketju löytyi!

- Olen 29v.

- Ensimmäistä lasta yritetään. Olemme onnellisesti naimisissa ja elämässä on iiiso lapsen menevä reikä. :)

- Kiertoni on yleensä 28-29, mutta nyt tehtailun aikaan kierto vaihdellut 26-29. En ole syönyt e-pillereitä miltei 2 vuoteen.

- Olemme joutuneet työni vuoksi siirtämään yritystä parisen vuotta, mutta nyt on 4 varsinainen yrityskierto menossa. Lisäksi alussa oli yksi kierto, jolloin menkkojen alusviikolla pistettiin lapsentekohomma käyntiin. :) Ensimmäiset 3 kk stressasin kauheasti asiaa, halusin vauvamahan nyt ja heti, surfailin netissä ja kuvittelin kaiken maailman oireet itselleni (tosin kipuilen oikeastikin rinnoilla ja vatsalla ovarin ja varsinkin menkat). MIeheni on yrittänyt rauhoitella minua ja itsekin olen psyykannut itseäni ja onneksi elämässä on paljon ollut juhlia, työtä etc. toimintaa ja jännättävää, etten ehdi stressata tätä asiaa ja tutkiskella itseäni koko ajan.

- Yleensä tunnen ovulaation kipuiluna/menkkakipuna/nippailuna/jomotuksena. Tässä kuussa olin tuntevinani o:n kp 8. Tämä viimeisin kuukausi on ollut kauhean kiireinen, joten olemme touhuilleet vain kerran silloin kp 8...toivotaan, että edes siitä oli hyötyä! Nyt menossa kp 19.

Lapsi alkaa olla jo niin suuri toive ja odotuksen aihe, että toivottavasti pian tärppää!

Viimeksi muokattu:

Torstai 1.9

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 83/28 -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Lily08: 24v. -- Kp 22/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 21/27 -- yk 4 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Maeppu: 29v. -- kp 20/26-29 -- yk 4 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 19/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 18/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 15/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 15/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Tuuska: 25v. -- kp 10/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 9/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 7/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 6/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 2/? -- yk 2 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ??

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Viimeksi muokattu:
mamitsi: Pahoittelut menkoista! :hug:

Tervetuloa Maeppu! :wave:

Mulla on unirytmi ihan sekasin tämän sairastelun vuoksi. Nukun päivisin tautia pois ja nyt kun olen jo vähän terveempi näköjään sit valvon yön. :D Onneksi telkkarista tulee yleisurheilua.. Tänään mietin häälahjalistaa.. Meillä on jo kaikenmaailman romua. Mitä me voidaan toivoa?! o.o

mamitsi Pahoittelut menkoista! :hug:

Maeppu Tervetuloa mukaan! :wave: Saapikos kysyä mistä päin Oulua?

Mesikämmen Paranemisia! Millonkas teillä nyt olikaan ne häät? Me toivottiin vaan rahalahjoituksina tilille häämatkaa ja omaa asuntoa varten. Ei haluttu mitään turhaa roinaa, kun kaapit pursuilee valmiiksi. Eikä sitä onneksi sitten saatukaan, vaan olivat kunnioittaneet meidän toiveita.

Meinasin jo eilen kiipiä seinille jumpassa, kun en tiedä onko siellä masussa ketään jonka pesänrakennus häiriintyisi mun meuhkaamisesta. :D Eikö sinne mitenkään näkisi??? Ei kyllä edelleenkään mitään muuta kuin pientä nippailua silloin tällöin.

TervetuloaMaepp! Pahoittelut tätistä mamitsu ja kaikki muutkin!
Mekin toivottiin rahana häälahjoja..koska oikeesti sitä romua kyllä löytyy jo ja kippoja ja kuppeja=) Ja ne ihmiset/vieeraat onneksi ymmärtää=)

Tänne ei isoja, tässä kierrossa en ole omia tuntemuksia hirveesti seuraillut..ei oo oikeesti mistä seuratakaan..kun ei tunnu miltään.Muutamana päivänä on ollut väsymystä, mutta yö työt ja lapsen sairastelu niin mitä muuta voisi odottaa=D
..Oon kyllä katellut vauvan vaatteita taas..voi eiiii! Ja kesäloma rahoista jäi onneksi suurin osa talteen, ja suunnittelinki uusien vaunujen ostoa, heh heh=)
Mutta jos totta puhutaan niin ei ole kyllä tuntemustakaan että olisin raskaana..enkä yhtään muista missä vaiheessa ne raskaus oireet oikeasti alkaa? Siis onko se vasta lähempänä sitä päivää kun menkkojen pitäisi alkaa? Kaksi lasta olen kyllä jo saanut, mutta kun en silloin ole oireita seurannut niin en tiijä..tai muista=)

Kiitos kaikille terveeks-tulevaks-toivotuksista! Tuntuu lohduttavalta, että voin jakaa fiiliksiäni muiden "yrittäjien" kanssa. @Nöhveli Saap toki kysyä, asustelemma Kaijonrannassa.

Nyt taidan vähän vuodattaa turhautumistani pois, koittakaa jaksaa tai halutessanne jättäkää lukemata. ;)

Minulla on todella kiittämätön olo, tuntuu, ettei meillä mieheni kanssa ole mitään. Tosiasiassa olemme eläneet kivaa elämää, matkustelleet ja asuneet ulkomailla, tehneet töitä, opiskelleet, viettäneet aikaa ystävien ja perheiden kanssa, nauttineet toisistamme, omasta kodistamme ja nuoruudesta. Olemme tehneet asioita, joista lapsina ja parikymppisinä haaveiltiin. Silti, samalla aikaa meidän ystävistä suurimmalla osalla on lapsia ja koirat ja talot...ja muutenkin tuntuu, että ympärillä olevat naiset sikiää pelkästä katseesta tai miehen kanssa samalla tuolilla istumisesta. Toisaalta tiedän, että suurin osa ystävistäni on työstänyt lasta pitkän aikaa, jopa hedelmällisyyshoidoilla. En tykkää yhtään kateellisenaolemisesta, mutta perheen perustaminen on ihanan mieheni ohessa elämäni tärkein asia. Työ- ja opiskelu-urat ovat vieneet jo liiaksikin aikaa elämästäni ja tympäisee, että olemme minun vuokseni siirtäneet koko ajan lapsentehtailuhommaa. Miehenikin kaipaa lapsia elämäämme, mutta on siitä huolimatta jaksanut olla todella taipuvainen, ymmärtäväinen ja kannustava, minkä takia tekemäni päätökseni tympivät minua vielä enemmän.

Nyt olemme tosiaan yrittäneet n.4 kk ja tämä aika on kulunut tooosi hitaasti ja toisaalta liian nopeasti. Miltei joka kuukausi olen tuntenut vaikka mitä oireita, mutta nyt toivoisin, jotta seuraava kierto alkaisi. En usko tärppiin tässä kuussa, kun olemme olleet niin kiireisiä ja petipuuhissa vain yhden ainokaisen kerran. :$ Olen hankkinut itselleni harrastuksenkin, joka veisi ajatuksia pois yritysasiasta ja työstressistäkin. Tämä odottaminen on kuitenkin tympeää, tuntuu, että aika vilisee silmissä ja me vain junnaamme paikallaan. Mutta peruspositiivisena ihmisenä uskon, että tällä odottamisella on tarkoituksensa ja kroppani kyllä toimii kun on toimiakseen. Ei siis auta kuin odotella ja järkätä romanttisia iltoja!

Tsemppiä odottelemiseen! Ja kiitos, kun sain purkaa tuntojani, helpotti!!

Pahoittelut kaikille tädeistä! :hug:

Maeppu Tervetuloa mukaan! Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia, tuntuu ettei meillä ole mitään, kun ei ole sitä lasta. Olen kateellinen ja katkera. Todellisuudessa meillä on paljonkin, mutta se lapsi jättää niin ison aukon. Ymmärrän tunteesi!

Mesikämmen Millos teillä olikaan ne häät? :)

Täällä päästiin uuteen yritykseen. Nimeltä mainitsemattomista syistä vauvakuume on vain ihan hukassa, juuri nyt kun olisi laps.poliaikakin tässä kuussa : /

Maeppu Et ainakaan ole yksin noiden tuntemusten kanssa! Uskon, että hyvin moni kuumeilija jakaa samanlaisia tuntemuksia. On se tosi ikävää katsella vierestä kun toiset vaan ilmoittelee vauvauutisia ja ostelee taloja, itsekin niin kovasti haluaisi. Meilläkin kuumeiltu jo pitkään, mutta vauva ei ole oikein sopinut elämäntilanteeseen. Teillä työkuviot ovat ilmeisesti hyvällä pohjalla ja muutenkin elämä mallillaan. Siitä on hyvä ponnistaa! Kyllä se vauva teillekin vielä ilmaantuu! Mukava kun olet löytänyt harrastuksen, joka vie ajatuksia pois kuumeilusta. Keskittykää nyt nauttimaan toisistanne ja järjestämään niitä romanttisia iltoja! Ehkä sieltä joku tarttuu mukaan! :heart:

Empun odottaja Saattaapihan siellä raskaus olla alkamassa ilman oireitakin. Pidetääs peukkuja! :)

Tervetuloa Maeppu.
Olitpas kirjoittanut selkeästi niitä samoja asioita, joita tässä on pohdiskellut, etenkin viime kierrossa. Kuulostaa siis tutulta. Kateuden tunteminen, asiassa ku asiassa, on minulle ainakin hankalaa. En haluais, että minussa on sellaisiakin tunteita, mutta minkäs teet. Ne on vain tunnistettava, käsiteltävä, nieltävä ja jatkettava eteenpäin :) Uskon itsekin hyvin vahvasti siihen, että kaikki tapahtuu oikealla ajalla ja painolla, vaikka mieli välillä kapinoikin ja kaikkimullehetinyt asenne nostaa päätään.

Tämä kierto onkin mennyt siivillä ja on ehkä tähän asti mukavin yk kun stressaaminen asian suhteen on ollut totaalisen pois noiden alkupäivän murheiden jälkeen. Sain käsiteltyä monta ikävää tunnetta pois ja nyt olen voinut vain nauttia elämästä :)

Nyt alkaa olla ovisaika käsillä ja molemmat ollaan siitä hyvin tietoisia ;) En ole tikuttanut, mutta ne oireet, jotka bongasin viime kierrossa hyvin, hyvin selkeänä, on nyt taas täällä. Toivottavasti seuraavat viikot menee yhtä iloisissa tunnelmissa.

Tsemppiä kaikille kanssakuumeilijoille. Pimeneviin iltoihin oikein paljon kynttilöitä, romantiikkaa ja muuta mukavaa ;)

Yhteistyössä