Oulun seudun kuumeilijat!

Tsemmpiä tosiaan Sennaylle kuumeiluun. Ihanaa kun olet niin positiivinen :) Nyt tosiaan vaan keskittymistä kouluhommiin ja itsensä hemmotteluun ja hyvinvointiin.

Lilyä voinee onnitella ekan yk:n käynnistymisestä. Toivottavasti jää myös viimeiseksi tällä erää ;)

Nöhvelin tilanne jänskättää...

Niin, ja oma myös. En ole kauhesti tällä viikolla uskaltanut uhrata ajatuksia kuumeiluun, kun tuntuu, että hermot pettää enkä muista nauttia elämästä, jos mietin asiaa liikaa. Nyt onkin sitten urheiltu ihan olantakaa :)

Alkuviikkoon pitäs vielä malttaa. Koska nyt tiedän oviksen ajankohdan, tulee laskettua päiviä sen jälkeen, ei niinkään aiempien, saati pisimmän kierron mukaan.. Toivon kovasti, että pääsisin tällä kertaa testaamaan. Viime kierrossa menkat alko pikemmin ku odotin, mikä tietysti oli tosi hyvä, että pääsi uuteen kiertoon, mutta nyt jotenki ois kauheen kiva jännätä sitä testiäkin :D

Täälläkin järjen lähtö lähellä, siksi olenkin nyt suunnannút energian varaston siivoiluun! Siis kyllä osaa olla taas outoa, mulla kaksi päivää taas tullut ihan vähän verta (kirkasta) mutta en tarvitse etes pikkuhousun suojaa ja aamulla vain..niin että jos tää nyt enteilee menkkoja niin tulisi että pääsis taas yrittään mutta ei niin ei..huomenna niiden on oikeesti pakko viimeistään alkaa!! Sitä kuitenkin toivoo viimiseen asti et jos jos..rinnat on ihan vähän kipeet, silleen että rintsikat tuntuu jotenkin painavan, mutta voihan se olla ku pitäs ne menkatkin alkaa..plääh..mutta mitään muita oireita ei ole, enkä usko tuotakaan oireeksi! Tein muuten testin eilen siis ku oli 27/27 ja negaa näytti, eikä mulla ole enää testejä...EI AUTA KUN ODOTTAA!! Odotellaan nöhveli yhdessä, pidän peukkuja sulle=) jännittää=)

Anteeksi, kun olen jatkuvasti täällä nurisemassa oireistani, mutta pakko kysyä: Onko teillä kuulunut oireiluun jossain välissä makujen muuttumista...? Useat eri ruuat maistuu oudolta, erilaiselta kuin normaalisti, kuvailisin ehkä "ummehtuneen pahviseksi ja tylsäksi". Huomasin, että eilen ja tänään maistuneet jotkut ruuat ihan ihmeellisiltä. Liekkö vika ruuanlaittajassa vai syöjässä... ;) Näistä minun luomukierron ihmeellisyyksistä voisi kohta kirjoittaa jo kirjan. :LOL:

Kivahan se on lukea teijän muitten juttuja ja huomata että ei oo yksin näiden tuntemuksien ja oireiden kanssa! Tuli tuossa vaan mieleen, kun töissä kahvitauolla juteltiin koirista, siis kun yksi työntekijä niitä kasvattaa ja se luuli että se koira odottaa kun sillä tissit turposi ja se lihoi 4 kg =) siis kai sekin kehitteli raskausoireet.. kävi ultrassa ja ei näkynyt mitään! voihan se olla että kun jotain oikein haluaa niin alitajunta oireet sitten kehittelee, mutta niin kauan kun tätiä ei näý on toivoa =)

Empun odottaja Narttukoirathan helposti kehittää itselleen valeraskauden :) Saas nähdä miten tuolle meidän tytölle käy ekan juoksun jälkeen!

Mitäs tänne muuta? Mä heräsin tänään kerrankin jo aikaisin. Mahaa vähän nippailee ja rinnat kipeänä, menkat tulossa. Tietty kun nuo terot käytössä... Toivottavasti ei tällä kertaa tartte odottaa tätiä niin kauan kuin viimeksi!

Empun odottaja sullakin on tosiaan jänskät paikat... Toivottavasti kierto on ollut vähän sekaisin ja raskaus alkanut, vaikkakin ilmeisesti vähän myöhemmin ku olisit odottanu? Niin kauan ku menkat puuttuu on toivoa.

Toivottavasti moonbridella alkaa kierto tasaantua, tai vielä parempaa: se "ei mun tässä kuussa pitänyt raskautua-" raskaus alkaa ;)

Mulla ei oo ihan minkäänlaisia oireita. Erona aikaisempaan on se, että mulle ei oo vielä tullu etiäistä etten oo raskaana ja että en oo onnistunu keksimään oireita mihinkään suuntaan :) Vielähän tässä ehtii :LOL:

Mies oli eilen kertonu kaverilleen, että meillä toivotaan vauvaa. Vaikka se mun kans on ollutkin asiasta aika innoissaan, niin tuo tuntui silti aika isolta jutulta että se kaverille asiasta kertoo, hih :) Minähän kyllä olen muutamien parhaitten ystävien kanssa asiasta höpötellyt. Enkä oikein muuta osais kuvitellakaan. Pakkohan sitä on saada jakaa elämän isot asiat edes jonkun kanssa! Mites muilla? Tuleeko live-elämässä juteltua asiasta paljonkin vai tapahtuuko kuumeilu enempi netissä ja kotona?

Onnenmuru Ihana, että mieskin noin innoissaan! :heart: Me ei olla kellekään sanottu, että toivotaan vauvaa. Kyselijöille olen hymissyt, että katotaan nyt... Meillä kyllä suku kiipiää seinille, jos edes jotain sen suuntaista vinkkaisi, enkä halua muutenkaan mitään hössötystä. Itelle tulee vaan paineita, kun muut oottaa ja kyttää, että jokojokojoko. Kerrotaan sitten, kun asia on varma. Kavereista suurin osa on niin eri elämänvaiheessa, ettei tuu niitten kans juuri vauvajutuista puhuttua, ei niitä kiinnosta kuin oma työ ja opiskelut ja biletys. Kuumeilen sitten täällä netissä ja kotona yhdessä kuumeillaan kovasti.

Ei menkkoja, kp30. Edelleen jomotusta välillä, mutta mitään ei ole tapahtunut, vaikka menkkajomotusta ollut jo melkein viikon. Päätin, että jos ei ensviikkoon mennessä ole mitään tapahtunut, testailen. Yritän pitää vielä toivoa yllä! :)

Munki on pakko kirjottaa sennaylle,että tosi hienosti kyllä osaat stsempata itteäs :)

Onnenmuru :Meillä tuntuu välistä tuo mies kuumeilevan enempi,ku minä :O Seki näkkee kaikki raskaana olevat kaupassa :D Se ei oo kavereille kyllä maininnu mittää.Ku meillä on ollu sillee aikasemminki,että siittä ei oikeen puhuta kellekää.Ollaan oltu jo aika pitkälläku kellekää sanottu :D Osa näki mut sitte vasta ylipuolen välin raskautta :D Nii tuossa tuo tulikiettä täällä kuumeillaan keskenään ja täällä ;) pari kaveria nyt kuitenkin tietää,että yrityksen alla on.

Voi miten sää Nöhveli jaksat oottaa :D Ite oon aina testannu hyvissä ajoin :D

...itkun kánssa täti sitten tuli tänään..kyllä harmittaa kp1/27 neljäs kierto alkaa..mutta taas noustaan! Ei mekään olla kerrottu kuumeesta muille ...yleensä olen kertonut vasta sitten kun oon ollut viikolla 12.

Voi että toivottavasti NÖHVELI PLUSSAA JA MUUT <3 <3 pidän peukkuja muitten puolesta niin paljon!

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Lauantai 13.8

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 68/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 64/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 43/? -- yk ? -- 2. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 33/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 31/?? -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

Vilhelmiina78: 33v. -- kp 28/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 27/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 26/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 22/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 15/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Lily08: 24v. -- Kp 3/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 2/27 -- yk 4 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ??

Moonbride: 21v. -- Tjot -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp ??/24-26 -- yk 1 -- 1.lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- elokuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi

Kiitokset vain tsempityksistä. Toivon todella, että ovis oli tuolloin. Nyt olen ollut sairaana monta päivää ja makkarin puolella ei oo tapahtunu mitään! :snotty:

Tarkastakaa tosta listasta omat tietonne. Oli niin monta päivää päivityksen välillä, että saatoin tehdä virheitä! ;)

Mulla meneillään KP 24/34, saa merkitä listaan.

Seuraavasta kierrosta mut saa siirtää takas yrittäjiin :) Odotan jo sitä.

Kirjoittelinkin toiseen ketjuun, että oli ihanaa kun mies sanoi, ettei ymmärrä mikä tarkoitus sillä on, ettei meille tule lapsia. Jotenkin nyt kaipasi sitä, että toinenkin ottaa tätä taakkaa kannettavakseen. On tämä niin raskasta.

Lapsettomuuspoliaika jännittää : / Kunpa se menisi hyvin!

Minut voipi siirtää lista kärkeen. Täti kurvasi kylään aamulla eli kp 1/31-37 menossa. Olo on taas niin pettynyt, vaikka tiesin että menkat alkavat. Kuukausi kuukaudelta tuntuu, että pettymys vai kasvaa kasvamistaan, kun ei raskaus ala. Mies ehdotti, että ensi viikolla soitetaan väestöliittoon tutkimusaikaa. Kyllähän meissä varmasti jotakin "vikaa" täytyy olla, kun raskaaksi tulo on näin vaikeata...

Sunnuntai 14.8

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 69/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 65/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 44/? -- yk ? -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 32/?? -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

Vilhelmiina78: 33v. -- kp 29/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 28/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 27/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 23/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 16/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Lily08: 24v. -- Kp 4/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 3/27 -- yk 4 -- 3. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 1/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi

Tjot / Kp ??

Moonbride: 21v. -- Kp 24/34 -- 1. lapsi

Kuumeilijat:

Plussat:

Täällä on kyllä hiukan mielenkiintoinen olotila

Mulla tuli siis reilu kaksi viikkoa sitten keskenmeno, jonka jälkeen perään kohtutulehdus. Tällä hetkellä kaiken pitäisi olla kunnossa. Viikko sitten perjantaina kävin lääkärissä kohtutulehduksen vuoksi ja siellä mitattiin myös raskaushormonin määrä, joka oli enää vain 100.
Olemme heilutelleet peittoja parina kertana tässä viikon aikana. Tänään sanoin miehelleni, että teen raskaustestin, jotta näen, että raskaushormoni on poistunut kokonaan kehosta. No kannattipa tehdä testi sain siihen HETI järkyttävän vahvan plussan!! Miten voin saada vahvemman plussan kuin mitä sain ennen keskenmenoa, siis raskaana ollessani kolme viikkoa keskenmenosta??
Todennäköistä on, että raskaushormonia on kehossa vielä. Mutta on mahdollista myös, että uusi raskaus on lähtenyt jo alulle. Itse uskon tällä hetkellä vahvasti tuohon ensimmäiseen.
Miksi tein tänään testin johtui siitä kun olen voinut koko päivän pahoin ja pää on ollut kipeä ja väsyttää ihan pirusti.. Aivan ku olisin ollut koko yön ryyppäämässä
Siis, itse en jaksa uskoa uutta raskautumisen mahdollisuutta, mutta kaikkihan toki on mahdollista. Ihmettelen vain tosiaan sitä, että miksi plussa oli vahvempi kuin raskaana ollessani ja ku yli viikko sitten raskaushormoni on ollut enää vain 100 tienoilla....
No menen tiistaina viimeistään verikokeeseen, siellä saan heti varmistuksen tälle asialle!

Oho sati, ompas tosiaan aika mielenkiintoista. Kävitkö missään välissä ultrassa, missä todettiin että kohtu tyhjä? Koska ainahan on mahd. että on alkanut kaksi ja toinen tulee pois...itselläni myös kokemus missä luulin että sain keskenmenon koska rupesin viikolla 10 vuotamaan runsaasti, tuli ihan farkuista läpi. Ultra sitten paljasti että minulla oli kohdussa pussi mikä keräsi verta ja se jotenkin räjähti..ja sikiö voi hyvin (nyt jo 3 vee=))) Kaikki on aina mahdollista kunnes toisin todistetaan!!
Täällä täti yhä kylässä, kyllä on tuskaa mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa!
Mitäs muille kuuluu??=)

Pahoittelut menkoista :(

On kyllä aika jännä tuo Satin juttu.Jospa siellä kuiteskin oisi jottain,jos kerta vahvempaa näytti nyt? :)

Ite luulen bonganneeni oviksen,toivottavasti se oli :D Ennen pillereitä tiesin aina milloin oli.Nyt ei ees tiiä mitä tuo kierto on ja ku tuli vähä tiputtelua menkkojenki jälkeen.Mutta peitot on kyllä heilunu kovasti ;)

Nöhveli on ollu kovasti mielessä,toivottavasti plussaat!Ja Empun odottajalle onnea uuteen kiertoon! Ja muillekin oikeen paljon nyt plussa onnea <3

Huomenta!
Kyllä alko viikko harmituksella, selkeästi täti saapumassa kun aamulla tuhrua pukkasi pöksyyn. :( No, viikko oli menkkaoireita, kunnes ne nyt pariksi päiväksi hävisi kokonaan. Tänään pölähti sitten ihan puun takaa. Eli minulle saapi merkitä nyt sitten kp1/32. Kyllä nyt harmittaa!! :'( Toisaalta hyvä, ettei tämän kauemmin antanut odotella enkä ehtinyt testiä tehdä. Jos tästä nyt pitää jotain positiivista kaivaa, niin sain ainakin seurata yhdet luomumenkat kokonaisuudessaan ja käydä läpi koko oirekirjon. Onpahan hieman jotain vertailukohtaa seuraavaan. Ja selvästi keho toimii normaalisti pillerien jälkeen kun ihan suht hyvissä ajoin alkoi uusi kierto. Hyvä niin. Ei muuta kuin täysillä kohti uutta yritystä! Mietiskelin, että voisin yrittää ehkä tässä kierrossa nyt ovista vähän bongailla, että saisi siitäkin vähän selvyyttä. :) Vaan saa nyt nähdä saanko aikaiseksi... Mutta näillä mennään ja aloitellaan uutta työviikkoa. |O

Sati Onpas mielenkiintoista, kerrohan miten tilanne etenee!

Empun odottaja ja anneli80 Pahoittelut tädin johdosta! Mutta yhdessä kohti uusia haasteita, jospa seuraava kierto olisi se onnenkierto! :heart:

Sati Kerro sitten miten kävi! Toivotaan että olisi uusi raskaus :)

mamitsi Onnea oviksesta!

Nöhveli Tätipahoittelut :hug:

Täällä edelleen odotellaan menkkoja. Haaveilen plussasta ja vauvasta. Me ollaan muuttamassa vuoden vaihteessa, olisi ihana saada katsella kolmiota. Mutta tuskinpa :(

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! Ja tsemppiä uuteen yritykseen!

Onpas tosiaan Satilla jännä tilanne. Jos se uusi raskaus olisi jo lähtenyt alulle. :)

Onnea mamitsille oviksesta. Toivottavasti nyt tärppää!

Itsellä vielä vuoto jatkuu, mutta on onneksi vähentynyt jo selvästi. Hormonit heittelee ja on koko ajan huono-olo. :x Jos se tästä alkais hiljalleen tasaantua.

Maanantai 15.8

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 70/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 66/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 45/? -- yk ? -- 2. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 30/?? -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 29/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 28/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 24/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 17/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Lily08: 24v. -- Kp 5/28 -- yk 1 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 4/27 -- yk 4 -- 3. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 2/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 1/32 -- yk 2 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Moonbride: 21v. -- Kp 25/34 -- 1. lapsi

Kuumeilijat:

Plussat:

heips...

Laitoin kyselyä juuri äsken erikoislääkärille, joka on hoitanut minua lapsettomuushoitoihin liittyen. Odotan, mitä hän on asiasta mieltä. Olen varma, että hän sanoo edellisen raskaushormonin olevan vielä kehossa, mutta haluan selvennyksen tosiaan siihen, että miksi se viiva oli kuin tussilla vedetty ja se tuli heti näkyviin. Jotenkin järki sanoisi, että olisin saanut odottelun jälkeen haalean viivan, koska aikaa keskenmenosta on kulunut jo tovi, mutta kävikin täysin päin vastoin : /
Lupaan ilmoitella heti, kun tiedän enemmän. Itse en osaa tällä hetkellä olla asiasta oikeastaan mitään mieltä...

heippa taas kaikki :wave:

Päätin siis tehdä vielä uudemman kerran samanlaisen testin ku tein silloin raskautuessani (joka meni myöhemmin kesken) ja josta sain haalean plussan. Tämä testi siis näytti puhdasta negaa! Ja rehellisesti sanottuna todella hyvä juttu, sillä pelkäsin jo, että kehossani olisi vielä niin paljon jäljellä raskaushormonia, että en voisi edes nyt raskautua!
Nyt siis jatkamme säännöllisesti peittojen heilutteluja ja testataan taas kahden viikon kuluttua uudemman kerran*:p*
Täällä on siis todellakin kaikki mahdollisuudet tässä ja heti nyt keskenmenon jälkeen tulla uudelleen raskaaksi... ja sekös asia kovasti tällä hetkellä piristää =) Kuukautisista ei ole vielä tietoakaan...

Yhteistyössä