K
Keittiönoita
Vieras
Jotain hyvää siis siinäkin, että joskus ammoisina aikoina ( jolloin mm itse olin synnyttämässä ) sairaaloissa oli vierailuajat kaksi kertaa päivässä ja tunti kerrallaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muru:jos tulis kolmas lapsi en haluis kahta lastani sinne sairaalaan riekkumaan. Voisivat käydä katsomassa pikaseen vauvaa mutta siinä se. Ja miehen tehtävä ois hoitaa niitä. Jos heillä hoitaja niin sitten mies voi tulla yksin sairaalaan mun ja vauvan luo. Kyl mies varmasti ehtii nähdä vauvaa tarpeeks kun päästään kotiin. Ja osaa olla hienovaranen eikä pällistele muita. Kaikki sympatiat ap:lle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jotain hyvää siis siinäkin, että joskus ammoisina aikoina ( jolloin mm itse olin synnyttämässä ) sairaaloissa oli vierailuajat kaksi kertaa päivässä ja tunti kerrallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:ja ihmsten röyhkeys on käsittämätöntä. Jokaisen luulisi ajattelevan aikuisena muitakin. siellä ei todellakaan tarvita miehiä. luulisi että miehillä olsii kotonakin tekemistä. hoitaa muita lapsia tai siivota tai laittaa ruokaa tai vaikka käydä töissä.
Minä tein niin eikä kaduta ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AP:En suoraan sanottuna viitsinyt sanoa mitään, koska tiesin tästä tulevan vielä enemmän ongelmia. Lapset olivat muutenkin sensorttisia, että eivät totelleet vanhempiaan yhtään, joten verhon olisi avattu varmasti uudelleen ja uudelleen vaikka kuinka olisin pyytänyt jättämään sen rauhaan.
Ja kyllä AIKUISEN IHMISEN pitää tajuta se, että jos huoneessa ei ole yksin niin siellä ei voi käyttäytyä miten sattuu!!!
Itse olisin kutsunut hoitajan häätämään pesueen ulos. Sairaala on sairaala eikä päiväkoti.
Alkuperäinen kirjoittaja pesi:Alkuperäinen kirjoittaja sanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ois kyllä selvinnyt ilman miestä niinä parina ensimmäisenä päivänä joten mun mies oli aamusta iltaan siellä huoneessa.. Mut jos on tuotu vielä lapsetkin sinne riekkumaan niin ei kyllä varmaan ole paljon rauhaa saanut.. Oisithan tietysti voinut sanoa hoitajalle asiasta jos et itse kehdannut tai kysyä huoneen vaihdosta.
Onnea pikku nyytistä!
Ei millään pahalla, mut mihin sitä miestä siellä sairaalassa tarvii aamusta iltamyöhään saakka? Harvemmin se sairaalassaoloaika nyt niin kovin pitkä edes on.
Voisi ainakin kysyä häiritseekö huonekaveria ja mennä sit vaikka päiväsaliin.
peesi. ei kannata tehdä lapsia jos itsekin on lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pesi:Alkuperäinen kirjoittaja sanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ois kyllä selvinnyt ilman miestä niinä parina ensimmäisenä päivänä joten mun mies oli aamusta iltaan siellä huoneessa.. Mut jos on tuotu vielä lapsetkin sinne riekkumaan niin ei kyllä varmaan ole paljon rauhaa saanut.. Oisithan tietysti voinut sanoa hoitajalle asiasta jos et itse kehdannut tai kysyä huoneen vaihdosta.
Onnea pikku nyytistä!
Ei millään pahalla, mut mihin sitä miestä siellä sairaalassa tarvii aamusta iltamyöhään saakka? Harvemmin se sairaalassaoloaika nyt niin kovin pitkä edes on.
Mä en tajunnut tätä. Mulla hb koko raskauden ajan 140. Synnytyksen jälkeen 75. Mä en vaan päässyt sängystä ylös pyörtymättä, en todellakaan uskaltanut nousta seisomaan vauvan kanssa, tarvitsin miehen apua, hän hoiti vauvan, toi mulle ruuat yms. Kuka muu mua ois siellä auttanut? Olenko sen takia epäkypsä äidiksi etten pystynyt täysin itsenäisesti hoitamaan vauvaa pariin ensimmäiseen päivään oman kuntoni vuoksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pesi:Alkuperäinen kirjoittaja sanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ois kyllä selvinnyt ilman miestä niinä parina ensimmäisenä päivänä joten mun mies oli aamusta iltaan siellä huoneessa.. Mut jos on tuotu vielä lapsetkin sinne riekkumaan niin ei kyllä varmaan ole paljon rauhaa saanut.. Oisithan tietysti voinut sanoa hoitajalle asiasta jos et itse kehdannut tai kysyä huoneen vaihdosta.
Onnea pikku nyytistä!
Mä en tajunnut tätä. Mulla hb koko raskauden ajan 140. Synnytyksen jälkeen 75. Mä en vaan päässyt sängystä ylös pyörtymättä, en todellakaan uskaltanut nousta seisomaan vauvan kanssa, tarvitsin miehen apua, hän hoiti vauvan, toi mulle ruuat yms. Kuka muu mua ois siellä auttanut? Olenko sen takia epäkypsä äidiksi etten pystynyt täysin itsenäisesti hoitamaan vauvaa pariin ensimmäiseen päivään oman kuntoni vuoksi?
Hoitajat on siellä tuota varten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pesi:Alkuperäinen kirjoittaja sanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ois kyllä selvinnyt ilman miestä niinä parina ensimmäisenä päivänä joten mun mies oli aamusta iltaan siellä huoneessa.. Mut jos on tuotu vielä lapsetkin sinne riekkumaan niin ei kyllä varmaan ole paljon rauhaa saanut.. Oisithan tietysti voinut sanoa hoitajalle asiasta jos et itse kehdannut tai kysyä huoneen vaihdosta.
Onnea pikku nyytistä!
Hoitajat on siellä tuota varten.
Ei kukaan hoitaja kysynyt tarvitsenko apua, vaikka tiesivät kuntoni. Olin myös jotenkin niin sekaisin ja väsynyt etten olisi apua uskaltanut pyytää. Suihkuunkin otin vauvan mukaan toiseksi viimeisenä päivänä kun en tiennyt saako vauvan jättää hoitajille.. Ensi kerralla sitten viisaampana että yksin on päivät selvittävä. =/