Ostimpa Maraboun uusia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
Oraia-konvehteja ja jessus että nämä onki hyviä!!!! :o :p :p :p :p

varmaan menee tämä 200 gramman rasia tässä kerralla ja perse leviää mutta mitäs siittä.

onko muut maistellu näitä?
 
näissä on maitosuklaakuorrutuksen alla semmonen hasselpähkinänugaa ja sitte maitosuklaakuorrutuksessa on myös pähkinärouhetta :p :p

Lumivalkoiselle: siulla on sitte nannaa tiiossa jouluna. nämä on nimittäin erinomasen hyviä! :p :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
näissä on maitosuklaakuorrutuksen alla semmonen hasselpähkinänugaa ja sitte maitosuklaakuorrutuksessa on myös pähkinärouhetta :p :p

Lumivalkoiselle: siulla on sitte nannaa tiiossa jouluna. nämä on nimittäin erinomasen hyviä! :p :)

Jee, niitä mä nautiskelen vasta jouluna. Muuten oon ottanut hiukan varaslähtöä...
Ootko sä maistanut sitä uutta Marabou Sensation toffee-walnut? Se on kans hyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
näissä on maitosuklaakuorrutuksen alla semmonen hasselpähkinänugaa ja sitte maitosuklaakuorrutuksessa on myös pähkinärouhetta :p :p

Lumivalkoiselle: siulla on sitte nannaa tiiossa jouluna. nämä on nimittäin erinomasen hyviä! :p :)

Jee, niitä mä nautiskelen vasta jouluna. Muuten oon ottanut hiukan varaslähtöä...
Ootko sä maistanut sitä uutta Marabou Sensation toffee-walnut? Se on kans hyvää.

kun en oo mistään löytäny tuota toffee-walnuttia vaikka oon yrittäny kattella. sitä toista kylläki mutta en justiinsa tuota.

miulla on intohimo suklaaseen ja pähkinöihin niin johan nämä alas menee :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
näissä on maitosuklaakuorrutuksen alla semmonen hasselpähkinänugaa ja sitte maitosuklaakuorrutuksessa on myös pähkinärouhetta :p :p

Lumivalkoiselle: siulla on sitte nannaa tiiossa jouluna. nämä on nimittäin erinomasen hyviä! :p :)

YÄK YÄK mä inhoon nougattia ja pähkinää. Eipä sit tarvi ostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
En ole maistanut, mutta ehkä pitäis :p
Mulla vaan on lähtenyt taas tää herkuttelu ja suklaansyönti hanskasta |O

Niin mullakin mut heti joulun jälkeen palaan ruotuun. Ihan varmasti.

Ahaa... sulla on siis hyvin asiat. Mä kun en ole ruotuun palannut vielä viime joulunkaan jälkeen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
En ole maistanut, mutta ehkä pitäis :p
Mulla vaan on lähtenyt taas tää herkuttelu ja suklaansyönti hanskasta |O

Niin mullakin mut heti joulun jälkeen palaan ruotuun. Ihan varmasti.

Ahaa... sulla on siis hyvin asiat. Mä kun en ole ruotuun palannut vielä viime joulunkaan jälkeen :ashamed:

Mä aloin laihduttaa 11.1.2009 ja sallin kunnon suklaansyönnin näin jouluna ja ensi viikolla taas tiukempi linja.

 

Yhteistyössä