Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mitä?! ei perse levii joulukuussa syödyistä suklaista tai muista vastaavista ! etkö tiennyt ? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:näissä on maitosuklaakuorrutuksen alla semmonen hasselpähkinänugaa ja sitte maitosuklaakuorrutuksessa on myös pähkinärouhetta![]()
![]()
Lumivalkoiselle: siulla on sitte nannaa tiiossa jouluna. nämä on nimittäin erinomasen hyviä!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:näissä on maitosuklaakuorrutuksen alla semmonen hasselpähkinänugaa ja sitte maitosuklaakuorrutuksessa on myös pähkinärouhetta![]()
![]()
Lumivalkoiselle: siulla on sitte nannaa tiiossa jouluna. nämä on nimittäin erinomasen hyviä!![]()
![]()
Jee, niitä mä nautiskelen vasta jouluna. Muuten oon ottanut hiukan varaslähtöä...
Ootko sä maistanut sitä uutta Marabou Sensation toffee-walnut? Se on kans hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:näissä on maitosuklaakuorrutuksen alla semmonen hasselpähkinänugaa ja sitte maitosuklaakuorrutuksessa on myös pähkinärouhetta![]()
![]()
Lumivalkoiselle: siulla on sitte nannaa tiiossa jouluna. nämä on nimittäin erinomasen hyviä!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:En ole maistanut, mutta ehkä pitäis![]()
Mulla vaan on lähtenyt taas tää herkuttelu ja suklaansyönti hanskasta |O
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:En ole maistanut, mutta ehkä pitäis![]()
Mulla vaan on lähtenyt taas tää herkuttelu ja suklaansyönti hanskasta |O
Niin mullakin mut heti joulun jälkeen palaan ruotuun. Ihan varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:En ole maistanut, mutta ehkä pitäis![]()
Mulla vaan on lähtenyt taas tää herkuttelu ja suklaansyönti hanskasta |O
Niin mullakin mut heti joulun jälkeen palaan ruotuun. Ihan varmasti.
Ahaa... sulla on siis hyvin asiat. Mä kun en ole ruotuun palannut vielä viime joulunkaan jälkeen :ashamed: