Saako jostain ostaa lisää itsekuria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Voi jessus. Mä olen nyt vuoden alusta asti toitottanut itselle että muuta elämäntapasi, jos haluat saada kroppasi pienemmäksi. Ja kun oikeasti olen ylipainoinen, olis pakko saada rasvaa sulaa.
Mä aloitin kiloklubin, jumpat, kasvisten syönnin ym ym. Alku meni hyvin, mutta sitten kuukauden päästä itsekuri petti. Palasin samaan rytmiin kuin ennen, tein samoja ruokia kuin ennen koska ne oli niin helppoja, ei tarvinnut miettiä kasvisten määrää, vähemmän kermaa yms yms. :headwall:
Sitten lopahti into käydä jumpissa, vaikka ne ihan kivoja olikin. Päivät menee töissä ja siellä menee pitkään eikä ole enää intoa illalla lähteä kävelee. |O
Nyt mä haluan ostaa lisää itsekuria, sillä nämä kaikki on niin helppo laittaa ruotuun itsekurilla. Mistä sitä sais ostaa?
:whistle:
Miten tää itsensä johtaminen on näin vaikeaa? Töissä saa pompottaa muita, saa antaa deadlineja ja odottaa vaan että muut tekee, mutta miksi kun tekee itselle deadlinet niin antaakin raporttipäivänä tekosyitä eikä tuloksia!
Jaa-a, kaikkea ei silti tässä elämässä varmaan rahalla saa. Mutta ah ja voih, se olis upeaa kun nettikaupasta sais nappia painamalla määrätä millaisen annoksen itsekuria ottaa :D

Mä karppaan ja treenaan vain 15-20 min päivässä kotijumppaa + hyötyliikunta ja vaunukävelyt. Ei siihen sen enempää tarvita. Ja hyvässä kunnossa pysyn ilman kauheeta itsekuria :)

Joo, siis aloitinkin hiljalleen, enkä yrittänyt kuuta taivaalta. Mutta nyt on tullut totaalinen stoppi. Ei vaan jaksa innostua asiasta. Mä yritän tsempata, tehdä mielikuvaharjoituksia (joita ennen pidin huuhaana) ja ne vähän jelppaa, mutta se että mä olisin sisäistänyt tämän elämäntapamuutoksen, puuttuu. Mä luin jostain että 3 kk pitää mennä manuaaliohjauksella, eli miettiä tekemisiään ja pakottaa itseään tekemään juttuja jotka haluaa pysyväksi osaksi elämää, sitten helpottaa. Sen 3 kk:n jälkeen olis niistä asioista tullut rutiinia. Niin, kuinka pieni aika 3 kk elämässä on enkä mä jaksa sitä.
Täytyy varmaan relata töissä niin jaksaa keskittyä itseensä.

Mä onnistuin laihduttaa kesällä ja aion jatkaa ensi kesänä. Talven tavoite on pitää paino samassa.

Mä olin sekä rapakuntoinen että 20 kg liian painava. Laskin pv:n pisteitä, tosin en syönyt ohjelman mukaista 19 pinnaa, vaan 24-25. Liian vähän ruokaa aiheuttaa repsahduksen, se on varmaa. Siten aloin kävellä. Ostin hyvät kengät ja askelmittarin. Kesällä oli helppoa lähteä kävelylle, mies oli pihalla lasten kanssa, viihdyttivät itse itseään. Talvella sisällä lapset vaatii paljon enemmän huomiota.
Lisäksi kävelylle/fillarilenkille oli ihan kiva lähteä myös kun lapset oli jo nukkumassa. Ei ollut niin kuumakaan. Mutta lähde nyt mihinkään räntään klo 21.30... ei natsaa.

Yhteistyössä