ostatteko koskaan kaverin kanssa lastenvaatteita puoliksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun ystävä tuossa kertoi että on ostanut toisen äidin kanssa Me&I:n vaatteita puoliksi (koska ovat kalliita) eli ensin pitää toisen äidin muksu kun se isompi ja sitten saa tää mun kaverin muksu sen jälkeen sen vaatteen.
Olin ihan että öö.
Just, entäs jos se vaate onkin jo ihan sikakunnossa kun toinen saa sen.
En kyllä lähtis tuohon hommaan.

Voin kuvitella että toimii jollakin. Olen ite tehnyt monesti niin, että olen hyvän liian ison kirpparilta tekemäni löydön vienyt ensin tytön serkulle käyttöön ja on sitten tullut meille. Me saamme heiltä paljon vaatteita, joten on mukava joskus viedä takaisinkin.

Ei, mutta sellainen lelujen kierrätys rinki meillä oli. Eli meiltä meni puinen junarata heille, heiltä tuli kassillinen pikkuautoja, parkkitalo ja automatto Tikkasille, ja Tikkasilta tuli pari pakkia meganoja meille.

Ja noin kerran kuukaudessa pidettiin vaihtojuhlat.

Maksaako ne fifty-sixty vai miten? Puoliks ostaminen vaikuttais epäreilulta, mutta jos käytön jäljet otetaan huomioon niin mikä jottei. Vauvalla jää aika nopeesti vaatteet pieniksi, tuskin niitä ehtii ihan hiuki kuluttamaan. Isommalla miettisin toisenkin kerran.

Voisin ostaakin, jos tietäisin, että huolehtivat niistä samoin kuin itse teen.

Pesen oikein ohjeen mukaan kunnollisella pesuaineella ilman kuivausta rummussa. Tahroista huolehditaan heti niiden ilmestyessä.

Joskus olen miettinyt, miten jotkut saavatkin vaatteensa (ihan pari kertaa pestyt!) sen näköisiksi, että olisi ollut jo monella lapsella. Ja miten 3-4-vuotiaankin vaatteet ovat niin tahraisia.

Yhteistyössä