H
hmmmmmmm
Vieras
Mulla on ystävä, joka jaksaa ihmetellä, miten joku ostaa lapselleen kalliita vaatteita. No, tällä ystävällä itsellään on hevonen! Ostan kyllä muutaman merkkivaatteen sen hevosen kuluilla...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just tota! Mulle tuli jotenkin epätodellinen olo kun yhteisellä shoppailureissulla kaverilla oli ne uudet, kalliit rattaat ja hän ja lapsensa olivat merkkivaatteisiin pukeutuneita. Mulla käytettynä ostetut rattaat ja suurin osa vaatteista kirppiksiltä. Mä ostin pari tarjousvaatetta lapselleni ja mietin missä voisi syödä ja kahvitella edullisesti, kaveri osteskeli hintoja katsomatta kaikkea mikä oli ihanaa ja pohti mikä olisi paras ruokailupaikka, samalla huokaili kuinka hänellä ei olisi ikinä varaa elää niin kuin me. Sain purra kieltäni etten olisi vastannut ettei meilläkään olisi varaa tuollaiseen elämään mitä he elävät.
Alkuperäinen kirjoittaja Käppers;29224987:On kyllä aika kova ja kohtuuton vaatimus se, että kaikesta (ruuasta, vaatteista, autosta, asumisesta) olisi tingittävä siksi, että lapsi hoidetaan kotona.