Ostatko kirppareilta lapsillesi yms..!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jassi

Jäsen
23.10.2007
212
0
16
Eli kysymys yksinkertaisuudessaan ostatko/käykö kirppareilla ja jos ostat niin mitä ja kenelle. Itse olen vannoutunut kirppari kuluttaja, vaikka rahaa olisi enemmänkin käytössä niin ensimmäisenä katson läpi kirppari tarjonnan :) kirpparit rocks =)

Ostan paljon kirpparilta vaatteita lapsille. Joskus harvoin löytyy jotain itsellekin, mutta siis pääasiassa pojille vaatteita ja leluja. Jonkun sortin riippuvuus mulla tuollu tuohon kirpparilla kiertelyyn...

Ostan kirppareilta vauvalle ja itselle vaatteita, leluja myöskin. Kaksosille harvoin löytää samanlaisia vaatteita joten heille en paljoakaan sieltä osta. Melkein joka lauantai kierretään kirpparit ja viimeksi löysinkin sieviä vaatteita kuopukselle ja sellaisen tikru jumppalelun. =)

Kyllä mä ostelen. Ihan kaikkea oikeastaan mitä tarvitaan jos hyväkuntosta ja edullista löydän. Esim lasten vaatteissa on ihan ylitarjontaakin kirppareilla ja ihan uudenveroisia. Jäävät niin nopsaan pieneksi etten näe mitään järkeä ostaa kalliilla uutta. Toki jos olisin hyvinkin rikas ni kai sitä sitte menis vaan kauppaan ja ostas kerralla kaiken mitä tarvii...kirppareilla joutuu useammankin kerran pyörähtämään toisinaan löytääkseen jotain mitä tarvitsee.

Alusvaatteet ovat ainoa mitä en kirppareilta osta, en itselle enkä lapsille.

Lapsille teen jatkuvasti löytöjä kirpparilta. Lähinnä vaatteita mutta myös videoita ja leluja. Mll:n kirppari on suosikkini, koska siellä todella siistejä vaatteita ja pöydät on siistejä, niitä on kiva katsella kun kaikki myyntitavarat on järjestyksessä.

Pääasiassa ostan tytölle vaatteita, leluja ym. mutta myös itselle jotain jos löytyy. Harvemmin kotiin löytyy mitään mutta eilen löysin 2 isohkoa lasista Mikki&Minni kulhoa ja ne oli pakko ostaa :)

rakastan kirppareita! varsinkin vauvanvaatteet olen lähes kokonaan hankkinut kirppiksiltä. uusiin on jotenkin turha mun mielestä tuhlata, kun käyttöikä on kovin lyhyt.. myös löydän itselleni usein sitä sun tätä ja kotiin astioita yms.

Ostan ja paljon. Tosin isommille lapsille alkaa jo olla vaikeaa löytää ehjiä vaatteita. Kenkiä pyrin ostamaan aina vain uusina alennusmyynneistä, jotta jalat ei kärsi. mutta kyllä juhlakenkiä tai ihan kuin uusia kenkiä voin ostaa kirppareiltakin.

mä ostelen myös kirjoja ja leluja. Löysin säkillisen barbin vaatteita vitosella, kun kaupassa yks uus vaate voi olla kympin pintaa!

oulussa on siinä karjasillan vieressä joku sisustuskauppa, vieressä tai siis lähellä sellainen suurkirppis, sen kun jaksaa käydä läpi niin yleensä aina löytyy jotain uutta vastaavaakin aika paljon, samoin oulun keskustassa on pikkuliinu lastentarvike kirppis.. =)

Alusvaatteita yms en osta. Enkä lääkkeitä :whistle: (ihan vaan sillä huomautan, koska eilen kirppiksellä oli yhdessä pöydässä pussillinen reseptilääkkeitä, eikä henkilökunta ollut ottanut niitä pois :o ) Enkä muutamia muitakaan kirppareilla näkemistäni jutuista ostaisi (avattu karkkipussi, vanha hieromasauva jne)

Vaatteissa katson, että ovat hyväkuntoisia. Kenkiä saatan ostaa, jos on sellaiset jotka ovat siistit ja pohjassa ei tunnu sisällä mitään painaumia, eikä ulkopuolelta ole pohjat kuluneet epätasaisesti. Kirjoja saatan ostaa, jos löytyy hyviä. Leluja ostan harvemmin.

Eilen ostin uuden oliivinvihreän teemamukin+lautasen 4 eurolla :) ja lapselle uudenveroisen puvun.

Yhteistyössä