Minulla on myös ollut vaikeuksia saada orgasmia viime aikoina. Tämän vuoden mittaisen suhteen alussa sain aika usein, mutta nyt on melko suuren työn takana. Olen huomannut, että stressin aikana en saa juuri koskaan. Nytkin on aika epävarma tilanne elämässä ja heti se vaikuttaa tuohon orgasmin saamiseen.
Yhdynnässä en ole saanut kuin pari kertaa, niinä kertoina olin päällä ja sain itse säädellä klitoriksen kosketusta miestä vasten. Yhdyntä tuntuu jumalaiselta ja ilman klitoriskosketusta tuntuu välillä kuin olisin lähellä orgasmia. On hirveän tarkkaa, miten klitorista koskettaa, ettei se häiritse yhdynnän tuntumaa. Olen huono keskittymään kahteen asiaan yhtä aikaa.
Aikaisemmin sain orgasmin helposti suuseksissä, mutta nyt sekin on vaikeaa. Mies jaksaisi kyllä ""lipsutella"" ja sanookin minua joskus liian malttamattomaksi, mutta minulla on aina hirveä kiire saada hänet sisääni, koska se on niin taivaallista. Viimeksi sain orgasmin, kun mies hyväili käsin, ilman yhdyntää. Siihenkin meni kauan aikaa, mutta oli hieno kuitenkin tuntea, kun se alkoi lähestyä ja lopulta tuli voimakkaana.
Myös meillä mies alkoi ehdotella, että tyydyttäisin itseäni hänen nähtensä. Ihan näytöstä en ole suostunut hänelle pitämään, mutta toisinaan hän siirtää käteni yhdynnän aikana hyväilemään itseäni ja tykkää pysähtyä katselemaan sitä. Yhdynnässä kosketus vaan tuntuu usein liian voimakkaalta, kun paikat on niin herkkänä, joten ehkä siksi joku sauva voisi olla ihan hyvä, kun sitä ei tarvitsisi paljoa liikutella.
Yksin ollessani minäkin saan orgasmin aina, eli kyse on kai jonkinlaisista suorituspaineista, kun orgasmi miehen kanssa on vaikeaa. Odotan orgasmia itseltäni ja tiedän, että mieskin haluaisi minun saavan sen, ja se tekee minut jotenkin epävarmaksi.