Libidot ei kohtaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoienn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoienn

Vieras
Mitä mä teen?! Oon koko aikuisikäni ollut melko seksuaalisesti aktiivinen, seksiä tekee mieli usein ja seurusteluaikoinani olen yleensä saanut n. kerran päivässä. En ole tähänastisen elämäni aikana saanut orgasmia, joka ehkä voisi olla osasyy siihen, ettei koskaan ole tyytyväinen..? Joka tapauksessa olen tottunut siihen, että seksiä on paljon ja otan mielelläni ihan vaikka vaan suihin, ellei kumppani välttämättä jaksa muuta.

Viimeisen vuoden ajan olen kuitenkin kituutellut suhteessa, jossa kaikki muu on ihanaa, mutta jostain syystä meidän libidot ei kohtaa. Mies ei tunnu yksinkertaisesti haluavan seksiä, vaikka usein yritän tunnelmaa viritellä tai vihjailla tai ihan jopa vaan kysyä suoraan, että pantaisko. Tänä vuonna olen saanut seksiä ehkä kymmenen kertaa.

Toinen ongelma on se, että seksi tämän miehen kanssa on tylsää. Mies on suht kokematon, ja vaikka sanoo olevansa halukas kokeilemaan kaikenlaista, ei kuitenkaan käyttäydy sanojensa mukaisesti. Seksin kulku menee lähes poikkeuksetta niin, että mä otan mieheltä suihin ja kostun siinä samalla, jonka jälkeen harrastetaan yhdyntää lähetyssaarnaajassa ja/tai takaapäin ja mies tulee. Ollaan monesti keskusteltu siitä, että toivoisin että seksiin kuuluisi enemmän esileikkiä ja mies voisi huomioida mua enemmän. Nyt on aika ikävä fiilis, kun seksiä saa harvoin ja silloin saa tuntea olonsa panopuuksi.

Mikä neuvoksi? Olen todella rakastunut mieheen ja mies minuun, mutta seksi on mulle sen verran tärkeää, että tuntuu ihan hirveeltä ajatella, että tää olis aina tällaista. Ollaan parikymppisiä (21 ja 23), että eihän tuohon nyt olis vielä kuulunut kyllästyäkään.. Syy ei ole myöskään ulkonäössäni.

Miehen mukaan ei ole mitään ongelmia, ei vaan tee mieli seksiä yhtä usein kuin minulla. Seksin laadusta keskustellessa mies jaksaa aina väittää haluavansa oppia, mutta kun ei niin ei.

Hitsi kun säikähdin että puhut miehestä jonka kanssa olin mutta ikä ei täsmännyt muuten juttu oli ihan kuin meidän juttu. Meillä juttu meni poikki juuri tuon takia ja hyvä niin kun jälkikäteen miettii,en olisi pystynyt elämään lähes seksittömässä ja tylsässä sellaisessa lopunelämääni.

Hitsi kun säikähdin että puhut miehestä jonka kanssa olin mutta ikä ei täsmännyt muuten juttu oli ihan kuin meidän juttu. Meillä juttu meni poikki juuri tuon takia ja hyvä niin kun jälkikäteen miettii,en olisi pystynyt elämään lähes seksittömässä ja tylsässä sellaisessa lopunelämääni.

Mä niiin toivoisin, että tässä ei kävisi noin. Tiedän, että seksittömässä suhteessa en halua elää (kaipa siihen tottuisi, mutta ihan syvältä ja poikittainhan se olis), mutta tän miehen kanssa kaikki muu on ihan täydellistä.. Tähän yhteen asiaan kun saisi muutoksen.

[QUOTE="epätoivoinen";30793300]Mä niiin toivoisin, että tässä ei kävisi noin. Tiedän, että seksittömässä suhteessa en halua elää (kaipa siihen tottuisi, mutta ihan syvältä ja poikittainhan se olis), mutta tän miehen kanssa kaikki muu on ihan täydellistä.. Tähän yhteen asiaan kun saisi muutoksen.[/QUOTE]

Täydellistä meilläkin kaikki muu oli mutta ei se vaan toiminut vaikka kuinka yritettiin. Ei kannata kituutella,ei siihen totu varsinkin jos halut on jokapäiväisiä ja sekiä tarvitsee paljon. Myöhemmin kaduttaa jos jää suhteeseen jossa seksi ei toimi ja tietää että se on itselle tärkeää.

Yhteistyössä