Kuinka moni on rakastellut miehensä kanssa "pakosta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma täälläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma täälläkin

Vieras
Kuinka moni on suostunut miehen kanssa seksiin vain siksi, että mies pysyisi tyytyväisenä? Meillä mies haluaa seksiä kerran viikossa, mikä ei tosiaan ole paljon, mut mä olen niin tolkuttoman väsynyt että mua ei huvita kuin ehkä 2 krt kuussa. Suostun kuitenkin seksiin, jotta mies pysyy tyytyväisenä. Helpoimmalla pääsen, kun esim. otan suihin, niin ei tartte käydä sitä koko rumbaa läpi eli esileikit, suihin otot, yhdyntä.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma täälläkin:
Kuinka moni on suostunut miehen kanssa seksiin vain siksi, että mies pysyisi tyytyväisenä? Meillä mies haluaa seksiä kerran viikossa, mikä ei tosiaan ole paljon, mut mä olen niin tolkuttoman väsynyt että mua ei huvita kuin ehkä 2 krt kuussa. Suostun kuitenkin seksiin, jotta mies pysyy tyytyväisenä. Helpoimmalla pääsen, kun esim. otan suihin, niin ei tartte käydä sitä koko rumbaa läpi eli esileikit, suihin otot, yhdyntä.

Valitettavasti samoin. Arjen rumba vetää väsyneeksi, ei tod. ole haluja. Kurjaa, koska seksin PITÄISI olla hauskaa molemmille. Nykyisin mies ei kovin usein halua, koska ei halua kun en halua...no onneksi on nähty parempia ja huonompia aikoja ja toivottavasti kohta taas pienimmät nukkuu yöt, imetys loppuu ja omatkin halut heräisivät!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä, useinkin.

Mutta en tod. ota suihin tai muuten ole silloin aktiivinen osapuoli, helpompaa antaa vaan panna. ;)

Mä hoidan käsipelillä hommat miehellä, nopeinta ja varminta eikä siinä tartte olla kovin aktiivinen, makaan aina pää miehen vatsan päällä ja hoitelen hommat ja samalla ehtii ajatella kaikenlaista tärkeää kuten mitä seuraavaksi kattosii televisiosta esim.

Minä. Tosin emme rakastele vaan panemme.

Käyn läpi vaihetta elämässäni jolloin seksi ei oikein huvita kun mielenterveys on vaarassa kadota kokonaan. Mies väittää ymmärtävänsä mutta silti koko ajan tulee "ruikuttamaan" viereeni kuin joku koira :(.

Alkuperäinen kirjoittaja kielo:
Minä. Tosin emme rakastele vaan panemme.

Käyn läpi vaihetta elämässäni jolloin seksi ei oikein huvita kun mielenterveys on vaarassa kadota kokonaan. Mies väittää ymmärtävänsä mutta silti koko ajan tulee "ruikuttamaan" viereeni kuin joku koira :(.

Olen huomannut, että pääsen itse kaikkein helpommalla kun suostun seksiin kerran viikossa, muuten mies ehdottelee joka ilta että miten olis, jaksettaiskos me tänään...? Tai mikä vielä pahempaa, yrittää hiplailla silloin kun olen jo nukahtamassa. Parempi vaan suostua niin ei tartte selitellä "päänsärkyään" tai kantaa huonoa omaatuntoa olemattomasta seksielämästä. Ei se 1krt/viikko niin paha tahti ole. Sen kyllä kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja tutta:
Minä, useinkin.

Mutta en tod. ota suihin tai muuten ole silloin aktiivinen osapuoli, helpompaa antaa vaan panna. ;)

Mä hoidan käsipelillä hommat miehellä, nopeinta ja varminta eikä siinä tartte olla kovin aktiivinen, makaan aina pää miehen vatsan päällä ja hoitelen hommat ja samalla ehtii ajatella kaikenlaista tärkeää kuten mitä seuraavaksi kattosii televisiosta esim.

Ja miehesi syttyy tästä?!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
aikun kivoja PARISUHTEITA teillä

Eiks ookkin? :)

Sellasta se vaan on kun kaksi pientä lasta, jotka vie voimat täysin. Luotan siihen, että kyllä niitä parempia aikoja taas tulee kunhan tää vaipparumba vähän rauhottuu..

Tarpeeksi monta tuollaista parisuhdetta mulla, oon päättänyt, että yhtään semmoista en enää halua. Jos mulla on muutenkin rankkaa ja vaikeaa ja elämäntilanne sellainen, että tarttisin kaikista eniten tukea kumppanilta, en todellakaan kaipaa rinnalle miestä, joka kiukuttelee seksinpuutettaan ja syyllistää mua siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Myönnän että raskaana ollessa kyllä.. Oli omat halut ihan nollissa. Onneksi sitten synnytyksen jälkeen tilanne muuttui taas normaaliksi. En tiedä miten tuollaista jaksaa sitten pidemmän päälle??

Ei varmaan jaksakaan, mutta pikkuvauva-vaiheessa varmaan aika yleistä...

Jos en itse halua ja mies haluaisi, niin annan luvan panna rintojen väliin tai peppuvakoon (siis ihan vaan siihen vakoon nylkyttää) ja laskea selälle, puristella tms. Hän ei kyllä ikinä itse sitä pyydä tai vaadi, mutta tiedän että tykkää, joten ehdotan usein sitä itse, jos en itse jaksa rakastella ja hän haluaisi kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja fea:
Jos en itse halua ja mies haluaisi, niin annan luvan panna rintojen väliin tai peppuvakoon (siis ihan vaan siihen vakoon nylkyttää) ja laskea selälle, puristella tms. Hän ei kyllä ikinä itse sitä pyydä tai vaadi, mutta tiedän että tykkää, joten ehdotan usein sitä itse, jos en itse jaksa rakastella ja hän haluaisi kovasti.

ihanan kuullosta

eli olet teknisesti ottaen miehesi pumpattava barbara?

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:

No mitä muuta on pantava tai suihinottava nainenkaan, joka antaa vaan miehen mieliksi?

Siksipä en itse annakaan, jos mun ei tee oikeasti mieli. Vetäköön käteen.

No mitä muuta on pantava tai suihinottava nainenkaan, joka antaa vaan miehen mieliksi?

voin kuvitella sut makaamassa oikosenaan samalla ku mies jynssää rintojen väliin, ajatuksissasi seuraavan päivän menu tms! :D

voin kuvitella sut makaamassa oikosenaan samalla ku mies jynssää rintojen väliin, ajatuksissasi seuraavan päivän menu tms! :D

No, ihan miten tykkäätte asian ajatella. Mä en kärsi siitä millään tavalla, joten miksi ei? En koe itseäni barbaraksi myöskään. Osaan minä kieltäytyä, jos en oikeasti halua ja se on ok, luonnollisesti. Tietenkään ei pidä suostua mihinkään jos ei halua. Meillä tää toimii:D