Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Täytyykö oikeasti tapella tuostakin? Siis toiset sattuu olemaan ujoja eivätkä halua kaiken kansan näkevän tuskiaan. En mäkään olis halunnu. Mua häiritsi paljon jo se, et lääkäri seisoo jalkopäässä ja tuijottaa ku ponnistan. Tosi inhottavaa ku nainen, joka ei ees viitsiny tervehtiä mua, tulee siihen kattoon oikeen paraatipaikalle ku kusi, paska ja veri lentää. Jäi huono kokemus. Tiedän, ettei se ollu sama asia ku opiskelija, mutten haluais ottaa riskiä et taas joudun häpeemään ku joku tulee nyrpistellen katsomaan mun tuskaa. Eikä ees puhunu mulle mitään. Kuitenki näkyy olevan enempi niitä, jotka päästää opiskelijan mukaan. Miks ei siis voi ujompien antaa rauhassa olla ujoja vaan täytyy syyllistää siitä ettei kätilöt opi?
No et kai sä oikeasti kuvittele, että kukaan
nauttii siitä, että jalkopäässä on koko sirkus? Mä olisin kaikista mieluiten synnyttänyt ihan yksin ja kätilö paikalle vaan siinä vaiheessa, kun on tarvis. Mutta mä sallin sen opiskelijan läsnäolon, koska jonain päivänä se opiskelija on se kätilö, joka hoitaa jonkun synnytyksen. Jos menee synnyttämään opetusvelvollisuuden omaavaan sairaalaan, silloin mun mielestä pitää myös olla valmis siihen, että niitä opiskelijoita paikalla kans on.