Opamox ja alkoholi.

  • Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmi kun ei saa liitettyä kuvaa, mulla menny vuoden reseptillä opamox 30mg. 0,5-1 tbl 3 krt vuorokaudessa. Tarvittaessa ahdistuksen ja lievän psykoosin hoitoon. Käytän aika vähän, mutta eron aikaan meni meni muutama kuukausi tuolla maksimi 90mg päivässä annostuksella. Alkoholia käytin myös ja käytän vieläkin samaan aikaan, ei mitään vaikutusta, ihme kyllä. Ikää on 24v.
 
vierailija
mä vastaan tähän nyt omasta puolestani (vaikkei varsinaisesti mulle kuulu) mulla ainakaan ei tule paniikkia koskaan kun olen juonut... hoksasin just kun aloin miettiin tota. :/
Alkoholi lamauttaa hermostoja joilla on yhteyttä ahdistukseen sekä paniikkiin. Siksi mt-ongelmaisilla on iso riski alkoholismiin, alkoholin viedessä oireet pois. Tämä on toki yksilöllistä mutta kuitenkin tieteellisesti todettu. Isompi ongelma onkin sit paniikki-ahdistus krapulassa. Kun serotoniinitasot ovat keapulan takia alhaalla ja alkoholi poistuu elimistöstä pikkuhiljaa, kumoten alkoholin aiheuttamia hermoston vaikutuksia sekä voimistaen paniikki-ahdistus oireita. Itse esimerkiksi krapulassa otan aina päivän aikana ajastetusti 1-2 opamoxia pitämään minut järjissäni. Muuten on koko päivän paniikkikohtaukset tulilla. Ja kyseessä on siis saattanut olla ihan tavalliset illanistujaiset edeltävänä iltana, eikä mitkään 4 päivän ryyppyfestarit.

MT-ongelmat on perseestä, aamen.
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No en sitten ollenkaan suosittele. Tiesitkö että suurinosa henkirikoksistakin tehdään ryynikänneissä ja selvinpäin ihmetellään mistä moinen blackout. Itse olen syönyt kohta 15v opareita ja jokainen kerta kun olen jossain sekoillut, olen taatusti sekoillut viina-pilleri kombolla. Pari kaljaa saattaa buustata opamoxia kivasti mutta kenellekkään en suosittele kun lähtee vaikkapa ulos viihteelle. Et tajua sitä itse miltä näytät, muut kyllä tajuavat ja näkevät kun silmät kiiluu ja muusta et aamulla muistakkaan.
 

Yhteistyössä