Hypistelin tänään pojan hoitopaikassa ite tehtyä muovailuvahaa, ja oli aivan ihananaa ja ihan eri tuntusta kun se kaupan vaha.
Sain kyllä ohjeenkin, mutta kyselen silti, että jos joku on tehny ite, niin oliko kauheen työlästä?
Enkä tarkota taikataikinaa =)
Sain kyllä ohjeenkin, mutta kyselen silti, että jos joku on tehny ite, niin oliko kauheen työlästä?
Enkä tarkota taikataikinaa =)