Molemmilla kerroilla olen kävellyt suihkuun ja muutenkin.
Ekasta tehtiin toooosi kipee eppari ja toisesta vaan tikkejä muuten.
Mutta kävelemään oon pystynyt heti.
Jokaisella 4 kerralla olen kävellyt n. 30min synnytyksen jälkeen, mutta ekalla kerralla menin "petikyydillä" osastolle, eivät antaneet kävellä, olin aika heikossa kunnossa, kun verta meni aika paljon.
Ja joka kerralla ompeleita alakerrassa..
esikoisen synnytksestä menin sängyllä osastolle, suihkuun uskaltauduin vasta parinpäivän päästä, sen verran veti huteraksi olon. Repeämiä oli vaikka muille jakaa
toisesta synnytyksestä olisin taas voinut melkein juosta, ei tullut kuin kaksi tikkiä
Juu, mä olen aina mennyt suihkuun heti synnytyksen (ja ompelujen) jälkeen. Itse asiassa kolmannella kerralla pääsin vauvan kanssa kotiin 6h kuluttua synnytyksestä.
Eppari oli ekasta ja kyllä tokasta ja kolmannestakin muutamia tikkejä tuli.
Kaikilla kolmella kerralla kävellyt itse pois. Ekasta tuli toisen asteen repeämät, toka oli sen verran pieni ettei tullut mitään ja kolmas taas sen verran iso että pikkunirhauma tuli.
esikoisesta tehtiin episiotomia ja tikkauksen jälkeen kätilö suositteli makuuasentoa ja sain kyydin perille asti... seuraavilla kerroilla kävelin ja työnsin vauvani itse osastolle.
Oli niin pitkä urakka, että kävelin vain suihkuun ja totesin, että saako kyydin osastolle. Mutta osastolla kyllä kävelin ja kotiin lähdettiin nopeasti. Eppari tikattu, ei tarttenut mitään uimarengasta.
Molemmilla kerroilla olen kävellyt suihkuun ja muutenkin.
Ekasta tehtiin toooosi kipee eppari ja toisesta vaan tikkejä muuten.
Mutta kävelemään oon pystynyt heti.