Ootteko kävellyt synnytyssalista omin jaloin pois?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Jokaisella 4 kerralla olen kävellyt n. 30min synnytyksen jälkeen, mutta ekalla kerralla menin "petikyydillä" osastolle, eivät antaneet kävellä, olin aika heikossa kunnossa, kun verta meni aika paljon.
Ja joka kerralla ompeleita alakerrassa..
 
jadal
esikoisen synnytksestä menin sängyllä osastolle, suihkuun uskaltauduin vasta parinpäivän päästä, sen verran veti huteraksi olon. Repeämiä oli vaikka muille jakaa :D
toisesta synnytyksestä olisin taas voinut melkein juosta, ei tullut kuin kaksi tikkiä :)
 
joo
Juu, mä olen aina mennyt suihkuun heti synnytyksen (ja ompelujen) jälkeen. Itse asiassa kolmannella kerralla pääsin vauvan kanssa kotiin 6h kuluttua synnytyksestä.

Eppari oli ekasta ja kyllä tokasta ja kolmannestakin muutamia tikkejä tuli.
 
Ekalla kertaa ne halus lykkiä pyörätuolilla, kun sairaala oli rempassa ja osasto kaukana salista. Epäilivät että voipi alkaa huippaamaan matkalla.

Tokalla kertaa kävelin. Yhen tai kaks tikkiä tuli ekalla kerralla kun tyttö nirhas kynnellä tullessaan, siinäpä ne "vauriot".
 
Juup
Kaikilla kolmella kerralla kävellyt itse pois. Ekasta tuli toisen asteen repeämät, toka oli sen verran pieni ettei tullut mitään ja kolmas taas sen verran iso että pikkunirhauma tuli.
 

Yhteistyössä