"Oopperalaulaja-poliisi Petrus Schroderus on yksi aborttia tiukasti vastustavan lakialoitteen vastuuhenkilöistä: "Sikiö ei ole osa naista""

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lieneeköhän siitä mitään tilastoja kuinka moni abortin tehnyt katuu päätöstään ja ja kuinka moni synnyttänyt katuu, ettei tehnyt aborttia?
Tilastoja katuvista on, mut aika ei ole kypsä tuolle toiselle kysymykselle. Aika harva voi myöntää edes itselleen, ettei tykkää lapsistaan.
Omassa piirissä on kyl näitä, jotka ajattelee, et lapset on ihania, mut et ilman lapsiakin olis ollu varmasti kivaa. Et jos noin alettais kysyä, saatais ehkä tietää osviittaa, kuinka moni edes oikeasti haluis lapsia.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
Kyse on enemmänkin siitä, että ihmisillä on tapana vääristellä muiden sanomisia ja väittää muiden sanoneen jotain sellaista mitä ei ole sanottu. Sellainen on hyödytöntä keskustelua.
Ihan yhtä hyödytöntä luulis olevan sun jankkaaminen muista joka ketjussa. Kaikki tietää viel, et yleensä valehtelet esim noiden viestien järjestyksestä. Muistatko kerrat, kun muokkailit tekstejäsi jälkikäteen ja sit väitit, et olit korjannut kirjoitusvirheitä? Epikkiä. Et varmaan osaa enää edes keskustella, jos joskus olet osannut.
 
Ihan yhtä hyödytöntä luulis olevan sun jankkaaminen muista joka ketjussa. Kaikki tietää viel, et yleensä valehtelet esim noiden viestien järjestyksestä. Muistatko kerrat, kun muokkailit tekstejäsi jälkikäteen ja sit väitit, et olit korjannut kirjoitusvirheitä? Epikkiä. Et varmaan osaa enää edes keskustella, jos joskus olet osannut.
Haluaisin huomauttaa, että jos vastaat viestiini, se pysyy alkuperäisessä muodossa, eikä muokkaaminen päivity "lainattuun tekstiin"... Jolloin tekstien muokkaamisesta jälkikäteen ei olisi mitään epäselvyyttä, enkä olisi mitenkään voinut vedota kirjoitusvirheiden korjaamiseen.

Eli ennenkuin alat keksiä tällaisia perättömiä höpöjuttuja, tarkistaisit edes onko se millään tasolla uskottava.
((Nolooo))

Olen toki myös pahoillani, jos olen loukannut tunteitasi niin kovasti, että koet tarpeelliseksi sepittää valheita. Yritän jatkossa olla lempeämpi.
 
vierailija
Ongelma taitaa olla se, ettet oikeastaan ole vaivautunut edes sisäistämään tekstiä, vaan olet ainoastaan halukas olemaan eri mieltä.
Se voi kyllä hyvinkin pitää paikkansa, että en ole sisäistänyt tekstiä, mutta se ei ole vaivannäöstä kiinni. Minähän kerroin jo viestissä #55, että en ilmeisesti ymmärtänyt kysymystäsi. Enkä voi olla eri mieltä ainakaan tietoisesti kun en edes tiedä mitä mieltä sinä olet. Minä olen tässä keskustelussa nähdäkseni kaksi kertaa arvannut väärin mitä sinä ajat takaa ja kolmatta kertaa en enää viitsi yrittää.
 
vierailija
Kannattaisin jos ei menisi noin äärimmäisyyteen. Abortin pitäisi olla sallittu kuitenkin raiskauksen yhteydessä tai kehitysvammaisuuden perusteella.
Eipä se raiskaus, tai kehitysvammaisuusepäilyskään, ole sen lapsen syy. Ei ansaitse kuolemaa. Monet kehitysvamma-epäilyt ovat sitä paitsi osoittautuneet vääriksi, ja syntynyt on "normaali" lapsi.
 

Yhteistyössä