Huomenta! Ymmärrän hyvin pelokkaita odottajia. Itsellä nyt pelko aika kivasti hellittänyt ja olen jättänyt raskauden kohtalon käsiin. Kaksi viikkoa np-ultraan ja sen jälkeen alan olla "oikeasti" raskaana, jos kaikki on hyvin. Siihen asti kuljen Pepin viitoittamaa tietä ja olen tyytyväinen suht oireettomaan raskauteeni. Niin kauan, kun ei kovasti satu mahaan, olen rauhallinen. Eilistä pahoinvointia en mielelläni enää koe. Koska tämä on eka raskaus, en voi sitä mihinkään verrata. Luulen omaavani korkean kipukynnyksen ja voin yleensäkin harvoin pahoin, niin en nyt raskaanakaan sitten koe oireita, paitsi lamaannuttavaa väsymystä. Lääkäri minulle ainakin korosti, että oireettomuus ei ole merkki mistään. Toki ymmärrän, että Champiksella oli eri tilanne, kun oireet katosivat ja sen jälkeen asiat olivat huonosti. Oireiden katoaminen ei kuitenkaan välttämättä liittynyt keskenmenoon, mutta sitähän ei voi tietää varmasti.
Jätän kuitenkin itselleni takaportin, eli jos alkaa kovasti ahdistaa, varaan yksityiselle ajan ja maksan satasen.
Kiva, kun pino kasvaa! Tsemppiä ja hyvää mieltä kaikille :wave:
MUOKS. Kiitos LittleStar sanoistasi! Hienoa, että olet kunnossa ja tottahan toki vielä raskaudut ja saat lapsosen kotiin asti! :hug: