Iltoja naiset!
Sm, onnea kovasti sykkeestä! Hurjalta kuulostaa nuo sun tajun lähtemiset ja pahoinvointi: / Toivottavasti pian helpottaa.
Nellikaramellille kovasti jaksamista :hug: Ikävää, jos toinen teineilee eikä osaa ottaa parisuhdetta saatikka uutta tulokasta niiden ansaitsemalla tavalla : /. Vaikka yh-elämä on taatusti rankkaa, niin joka tapauksessa aina on rankempaa olla ahdistavassa parisuhteessa yh:na. Mulla on yks kaveri kahden pienen lapsen yh-äitinä - lähti kävelemään lasten kanssa todella ikävästä parisuhteesta, eikä oo koskaan sitä katunut vaikka rankkaakin on ollut. Oman mielenterveyden vaan siinä ahdistavassa suhteessa uhraa eli se ei ikinä kannata. Kovasti tsemppiä!
Champion, peukutan kovasti että kaikki menee hyvin! Myös kaikille oireettomuuden kanssa tuskaileville tsemppiä! Toivotaan, että teilläkin kaikilla mussukat kasvaa vaikkei oireita juuri olisikaan.
Onnea kaikille uusille plussanneille=)
(.) Käytiin tänään taas ultrassa ja kaikki oli edelleen niin kuin pitääkin:heart: Meidän nuppunen oli kasvanut melkein kahteen senttimetriin eli oli tuplannut taas kasvunsa ja syke oli vahva, 160 :'( =) :heart: Siellä se pienokainen nukkui - tosin yskästyäni nähtiin pientä liikettäkin
Kuulema mun tuhruttelu-vuodot ei tule kohdusta, vaan limakalvot saattaa välillä vuodella ja olis ihan normaalia. Jospa mä nyt uskaltaisin vihdoin luottaa, että kaikki menis hyvin...
Meille tulee vauva - MINÄ olen raskaana:O Ehkäpä vaan hoen noita lauseita ääneen tarpeeksi kauan ja sit lopulta alan uskomaan meidän nuppusen tuloon=)
Niinjoo, viikotkin mulla muuttui - nuppu vastasi rv 8+2-3 eli laskettu aika olis 31.3/1.4:heart:
Iloista viikon alkua kaikille
Tiijona & nuppu 8+3 (en enää osaa kutsua vaavia sintiksi, kun on jo niin kasvanut=) ja kaippa nuo viikot nyt lasken tän päiväisen ultran mukaan kun se vastaa oikeastaan sitä ovis-päivääkin ja kiva olla pidemmällä ku aattelin
)