Helou Leidit!
Ahkerasti olen seuraillut kirjotuksianne, itse en ole vain jaksanut tänne kummemmin kirjoitella. Laiskuus vaivaa. Omat olot heittelee lähes oireettomasta vuodepotilaaseen. Ihan päivästä riippuen, tänään aamulla oli paha olo ja nyt ilta on menny kuin ei tässä raskaana olisikaan..
Onnittelut ultrasta iloisia uutisia saaneille ja he jotka jännäävät sinne menoa niin
TSEMPIT!! =)
Mitähän sitä muuta? Niin, aivan järkyttävä
turvotus vaivaa! Aamuisin on ihan normi, mutta kun syöt jotain niin apua mikä pallo! Kuin
vatsalaukussani olisi kolmoset tuloillaan.. Ja sitä kestää aina iltaan asti.. :O
Leukaani on puhjennut ruusutarha kuten luin joillakin muillakin olevan, tosi mahtavaa... : /
mitähän vielä ootte keskustellu..
Seksi.. Noh alussa minulle ois kelvannu ja nyt on osat kääntyny toisin päin
Ja pari viikkoa sit näin unissani mahottomasti kaikkia rivoja unia
Onneks neki on nyt loppunu..
Saa nähdä onkohan sielä masussa ketään, vähän jännittää kun oireet heittelee niin paljon ja loppujen lopuks on vähentynykin siitä mitä oli esim kaks viikkoa sitte, mutta sitte sen näkee kun joskus ultraan mennään. Sovittiin et mikäli ekaan neuvolaan menee vielä (ja ylipäänsä kuunnellaanko sielä mitään) aikaa niin sit varhaisultraan..
Lomareissulla sain nauttia kasvohoidosta, teki hyvää!! Sekä intialaisesta päähieronnasta, ah! Kyllä olin ne ansainnu
Nyt ihanassa kodissa rakkaiden lasten (kissa ja koira) kanssa :heart:
Löllöttelijä ja Pallero 6+2 ?