Näin se uusi vko taas käynnistyi ja
Tiijonalle tosiaan hurjasti tsemppejä!
Täällä ollaan edelleen
kipeenä, eli nyt jo 2vko. Tänään aamulla ehkä himpun verran parempi olo, mutta koko vkl meni ihan pedissä. onneksi äiti oli meillä, kun mies reissussa, muuten ei ois tullut kyl mittään.
Jotenkin on hassusti itellä ollut nyt vauva-ajatukset tosi taka-alalla. Aattlen vaan tästä flunssasta selviimistä, miehen kotiin paluuta ja oikeestaan vielä hänen seuraavaakin reissua, lei lähtee vielä vkl viikoksi ulkomaille, sitten pitäisi rauhoittua. Sitten on tää vko vielä töitä, kuopuksen asioiden selvittelyä jne. Äiskä kokosi kyllä eilen meillä pinnasängyn, mutta jotenkin ihan epätodellisena sitä siinä katselin ja kyselinkin äitiltä, että onko tää jo outoa. Vauva kyllä melskaa massussa, mut jotenkin tässä on niin paljon muuta, että jää jotenkin ihan sivuseikaksi tämä raskaus ja sit tietty onnistun hommaan siitä huonon omantunnon.
Oonko mä oikeesti ihan vinksahtanut? Luulis, et loppua kohden asia konkretisoitus, mut mä olin paljon valmiimpi vauvan syntymään kk sitten. No ehkä se tunne, että meille oikeesti tulee vauva vielä tulee, kun ehdin äippälomalla ehkä vähän asiaan keskittyynkin. Vauvasta olemme kyllä siis tosi innoissamme, mutta en vaan osaa ajatella, että kohta se on oikeasti täällä.
Ja juu pinna on kireällä. Ja just noo muksujen leluista lähtevät äänet, esikoisen musiikki jne. Oikeen pelästyy, kun meinaa hermostuu ihan kummallisista asioista. Eilen tiuskin esikoisella auton avaimista ja hän ihan rauhallisesti tokas, että äiti kuule kun sä et niitä avaimia mulle antanut, ne on siinä sun takana hyllyllä...mesosin siis, että minne se ne jo ehti kadottaan
Onneksi mua aika hyvin ymmärretään, mutta lasten nyt ei toki tarvisi vielä ymmärtää.
Meillä eka syntyi 41+6 ja toka 39+2. Nyt tilanne jo niin kypsä, että kovasti luulen aikasemmin tulevan, mutta voihan se olla, että näin ei käy. Yli tuskin nyt kyllä päästetään.
Jouskari oli käynnyt Tukholmassa, hieman kateellinen olen. Meillä mies reissaa niin paljon, että kauheesti häntä ei kiinnosta ulkomaille lähteä, mutta aateltiin nyt kuitenkin tehä pikku reissu ehkä ihan köpikseen, sitten kun vauva on syntynyt. Eli otetaan käärö mukaan ja isommat pojat jää mummilaan. Mieliisti viimeistään loppukeväästä. JOtenkin on just niin ihanaa kun siellä kevät paljon pidemmällä. Syksyllä sitten vasta koko perhe koneeseen aikasintaan. Kesällä kruisaillaan Suomen kohteissa.
Mukavaa viikkoa kaikille
Pomppuli ja muru 33+3