Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Perustuu kyllä nimen omaan lapsen ikään. Asutaan hissittömän kerrostalon neljännessä kerroksessa ja meillä on kahen kissan lisäks koira. On sitte kiva roudata 3 kertaa päivässä jo noinki isoa ja luultavasti ei-niin-kevyttä muksua ylös-alas, ulos-sisään. Se matka olis kaiken kukkuraks marras- tai joulukuussa, ni ei ilmeisestikkään ihan mitkää kovin ihanat kelit... :kieh:
Kyllä mä vielä sen muksun hoidan ihan helposti, mut toi koirarumba... :headwall: Olis edes omakotitalo, missä rekun vois tarpeen vaatiessa vaan päästää ovesta ulos...
koiraa et kuitenkaan tarvinne kantaa ulos vaan pelkästään lapsen eikä lapsi nyt niin mahdottomia kuitenkaan paina. *nimimerkillä kokemusta hissittömästä talosta alle 1 v ikäisen kanssa* Itse en edes säilyttänyt vaunuja alakerran pyörävarastossa vaan raahasin sekä lapsukaisen että vaunut kahdessa erässä eli ensin koppa ja sitten pyöräosa.
Ja käsittääkseni miehesi kuitenkin on normaalisti töissä eli joudut viikottain kuitenkin kanniskelemaan lasta ja ulkoiluttamaan koiraa.
Toki nyt kun sinulla on vasta parinkuukauden ikäinen vauva (noin laskin) niin voi pelottaa jäädä yksin ja selviytyä elämän arjesta muutaman päivän ilman miestä, mutta kyllä se menee. Pyydät jotakuta kaveria mukaan koiran lenkittämiselle jonkun kerran. ja vaunuilla toki pääsee eteenpäin myös marraskuussa ja sohjossakin, itse viimeksi työntelin vaunuja alkuvuoden lumessa ja kakkonen seisoi vielä seisontalaudalla osan aikaa. ja se meni kun siihen asennoitui oikein.
iso asia asioita elämässä on sellaisia että niihin vaikuttaa ennakkoasenne. Jos päättää selviytyä niin selviytyy, mutta jos tekee asiasta hankalan jo etukäteen niin siitä sitten tulee jonkunverran hankala.