Luin, mutta mietin sitä onko harrastereissut ainoa asia mikä perheen rahat syö. ap.n kampaaja ei maksa juuri 50 euroa enempää ja tuon nipistää vaikka kuukauden ruokarahoista. Isommista asioista pitää keskustella ja isompia rahoja miettiä ja miettiä kaikenlaista muutakin. jos tämä reissu on vain jäävuoren huippu ongelmissa tai sitten pienen vauvan kanssa ongelmat tuntuu isommiltaAlkuperäinen kirjoittaja v:Luitko ollenkaan koko ketjua? Jos ap ei ole vuoteen päässyt kampaajalle, mutta mies reissannut sinä aikana useamminkin. Mutta tilanne on ihan ok, kunhan se on mies joka reissaa....Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:voiko nuo reissut tuhlata kaikki rahat vai meneekö rahaa muuhunkin turhaan? Mitä olisi pieni budjetin laatiminen ja tulojen ja menojen ynnääminen ja suunnitteleminen pidemmälle kuin huomiseenAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä ihmettelen samaa....Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Eli sun mielstä mun pitää vaan nöyrästi kykkiä täällä kotona ja odotella parempia aikoja, ku mies menee miten lystää?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:jos pärjäät niin anna miehen mennä jos on aikaisemminkin "päässyt" noille reissuille ja menet itse jonnekin aikanaan. Nipottamalla, komentelemalla ja rajoittamalla et välttämättä saa tasapainoista parisuhdetta kasaan vaan voi olla että joskus saa itkeä enemmänkin kun mies menee eikä edes kysy.
Ei kai ne taloudellisesti paremmat ajat koita ikinä, jos mies ottaa velkaa reissuja varten, ja säästötkin menee sen takia.
Eikä sekään paljon lohduta, että pääsee kampaajalle tms sitten joskus, kun toinen pääsee joka paikkaan nyt.