...
Minä puolustan ihmisiä kun ei ole tarvetta tuomita ketään Sillä on vissi ero räkättää toiselle kuin yrittään tukea.Alkuperäinen kirjoittaja apua...:):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta sinä et olekkaan tasapainossa, näkee että on tarve sähistä täällä toisten asioista, eihän se silloin mistään tasapainosta kerro. Jos on itse elämässään tasapainossa ei ole tarvetta sekaantua toisten asioihin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mene hoitoon:Nimenomaan henkistä tasapainoa on elää elämää eikä nauroottisesti laskelmoida joka asiaa ennakkoon Henkisesti tasapainoisille ihmisille sattuu vahinkoja, mutta elämä ei ole täydellistä vaan elämää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan varmaan tämän palstan naisille tapahtuukin. Olen miettinyt, kirjoitteleeko tänne yksikään henkisesti tasapainoinen ,ajattelevainen ihminen... Jolla ei ole meneillään perhekriisiä/ joka ei ole yh/ joka ei elä huonossa suhteessa. Tai, joka ei ole taloudellisessa ahdingossa.Alkuperäinen kirjoittaja M:Ja näitähän ei tosielämässä tapahdu?Alkuperäinen kirjoittaja huono:Taas näitä keksittyjä juttuja joita myös provoiksi kutsutaan. Haukotus.
Juu, mun käsitykseni elämisestä ei ole vahinkoraskaudet ja suojaamaton seksi. Paneskella ympäriinsä voi myös suojattuna
Mitäs hittoa sitten itse kirjoittelet tänne? Tai ylipäätään luet tätä palstaa? Nainen avautui ja ilmeisesti kaipasi ajatuksia tilanteestaan. Tässä on omani.