Oon raskaana..

  • Viestiketjun aloittaja todella harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vielä:
Ja kunnon nauttimisenko kertoo miehen touhutippojen määrä? :eek:
Meillä kyllä, mutta mikäs mä olen sanomaan mitään muista. Ihmiset kun ovat niin kovin yksilöllisiä.
Dodi, tulihan se sieltä. Kuten sanottu, ihmiset on kukin yksilöitä. Jos teille on touhutipat ehdottomasti merkkinä miehen nautinnosta, niin se ei tarkoita, että se olisi toisten nautinnosta mitenkään merkkinä. Varsinkin kun niitä ei vaan tule edes kaikille
Nih, ehkä niitä tulee sitten vaan isoista kulleista.

Jospa saatais uusi tappelunaihe aikaiseksi :D
Heh, taidat vaan turhaan provoilla. No hmm.. mietitäänpä sitäkin ;)

Mää luulen, että pikkumunaiset miehet tuhrii, koska niiden on pakko pyrittävä parhaiten lisääntyyn ja harva naaras haluaisi ehdontahdoin pikkumunaista jos on isoakin tarjolla. siispä jos pikkumuna kerrankin osuu oikeeseen paikkaan, niin on pakko hieman tuhrasta, että saa geeninsä jatkumaan.

Isomunaiset saa kuitenkin niitä naaraita, niin ei niiden tarvi tuhria ympäriinsä :D
Jaa, no ei päde sitten tuokaan teoria... Höh :D Ei kai sille ole mitään erityistä syytä. Vähän sama juttu kuin naisten ejakulaation kanssa, tiiä mistä johtuu.
 
Sara
"Vieras": ainakaan en sinun laillasi luule olevani parempi ihminen kuin vähemmän koulutetut ja henkisissä tai taloudellisissa vaikeuksissa olevat. Olet täysin häpeämätön arvostellessasi heitä. No, toivottavasti sinuakin vielä elämä opettaa...
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vielä:
Ja kunnon nauttimisenko kertoo miehen touhutippojen määrä? :eek:
Meillä kyllä, mutta mikäs mä olen sanomaan mitään muista. Ihmiset kun ovat niin kovin yksilöllisiä.
Dodi, tulihan se sieltä. Kuten sanottu, ihmiset on kukin yksilöitä. Jos teille on touhutipat ehdottomasti merkkinä miehen nautinnosta, niin se ei tarkoita, että se olisi toisten nautinnosta mitenkään merkkinä. Varsinkin kun niitä ei vaan tule edes kaikille
Nih, ehkä niitä tulee sitten vaan isoista kulleista.

Jospa saatais uusi tappelunaihe aikaiseksi :D
Heh, taidat vaan turhaan provoilla. No hmm.. mietitäänpä sitäkin ;)

Mää luulen, että pikkumunaiset miehet tuhrii, koska niiden on pakko pyrittävä parhaiten lisääntyyn ja harva naaras haluaisi ehdontahdoin pikkumunaista jos on isoakin tarjolla. siispä jos pikkumuna kerrankin osuu oikeeseen paikkaan, niin on pakko hieman tuhrasta, että saa geeninsä jatkumaan.

Isomunaiset saa kuitenkin niitä naaraita, niin ei niiden tarvi tuhria ympäriinsä :D
Jaa, no ei päde sitten tuokaan teoria... Höh :D Ei kai sille ole mitään erityistä syytä. Vähän sama juttu kuin naisten ejakulaation kanssa, tiiä mistä johtuu.
No höh. Mää ajattelin jo, että keksin jotain mullistavaa.. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
No sitten kyse ei ole vahingosta,ole onnellinen lapsesta ja sopeudu tilanteeseen. Jos ei halua lapsia hoidetaan ehkäisy kunnolla.
Olisin itse kyllä onnellinen, mutta "mies" ei.. meillä on jo kolme lasta ja ollaan juuri muutettu erilleen.. Niin väärä ajankohta :'(

Voithan sinä olla onnellinen lapsesta vaikka olette muuttaneetkin erilleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
HUOMAAKO TEISTÄ TAPPELIJOISTA KUKAAN ETTÄ AP SANOI PÄÄTYNEENSÄ EHKÄ ABORTTIIN??? TE TAPPELETTE NIIN KESKENÄNNE ETTETTE HUOMAA ALOITTAJAN VIESTEJÄ JA HÄN!!! SITÄ APUA ONGELMAANSA PYYSI. JESTAS MITÄ KAAKATTAVIA KANOJA TE OLETTE!!!
Nimen omaan. Tässä eksytään aiheesta kyllä aika rankasti. Ja se taitaa kertoa näiden kinastelijoiden sielun elämästä aika paljon.. Voimia ap: lle oikean ratkaisun löytämiseen ja toteuttamiseen!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
HUOMAAKO TEISTÄ TAPPELIJOISTA KUKAAN ETTÄ AP SANOI PÄÄTYNEENSÄ EHKÄ ABORTTIIN??? TE TAPPELETTE NIIN KESKENÄNNE ETTETTE HUOMAA ALOITTAJAN VIESTEJÄ JA HÄN!!! SITÄ APUA ONGELMAANSA PYYSI. JESTAS MITÄ KAAKATTAVIA KANOJA TE OLETTE!!!
Nimen omaan. Tässä eksytään aiheesta kyllä aika rankasti. Ja se taitaa kertoa näiden kinastelijoiden sielun elämästä aika paljon.. Voimia ap: lle oikean ratkaisun löytämiseen ja toteuttamiseen!
No en mä ainakaan voi sanoa tohon juuri mitään. Sehän tuli jo esiin, että itse en tekisi. Mitäs siihen sit sanomaan, jos ap näin sen päätti.
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
HUOMAAKO TEISTÄ TAPPELIJOISTA KUKAAN ETTÄ AP SANOI PÄÄTYNEENSÄ EHKÄ ABORTTIIN??? TE TAPPELETTE NIIN KESKENÄNNE ETTETTE HUOMAA ALOITTAJAN VIESTEJÄ JA HÄN!!! SITÄ APUA ONGELMAANSA PYYSI. JESTAS MITÄ KAAKATTAVIA KANOJA TE OLETTE!!!
Nimen omaan. Tässä eksytään aiheesta kyllä aika rankasti. Ja se taitaa kertoa näiden kinastelijoiden sielun elämästä aika paljon.. Voimia ap: lle oikean ratkaisun löytämiseen ja toteuttamiseen!
No en mä ainakaan voi sanoa tohon juuri mitään. Sehän tuli jo esiin, että itse en tekisi. Mitäs siihen sit sanomaan, jos ap näin sen päätti.
Niin. Sitä paitsi me "kinastelijat" pidettiin tätä keskustelua ylipäätään pinnalla. Muuten ois tippunut jo jonnekin 10:lle sivulle..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
"Vieras": ainakaan en sinun laillasi luule olevani parempi ihminen kuin vähemmän koulutetut ja henkisissä tai taloudellisissa vaikeuksissa olevat. Olet täysin häpeämätön arvostellessasi heitä. No, toivottavasti sinuakin vielä elämä opettaa...
Miksi väität, että luulen olevani parempi kuin vähemmän koulutetut? Tai vaikeuksissa olevat? Totta on, että ongelmat, talousahdinko, kouluttamattommus sekä tietämättömyys kulkevat käsi kädessä hyvin usein. Eikä ole väärin sanoa totuutta ääneen. Käsi kädessä kulku ei kuitenkaan ole poikeukseton sääntö.

Varsinkaan kouluttamattomuudesta ei voi päätellä mitään. Tälle palstalle tuntuu kuitenkin kerääntyneen se porukka, jolla tämä käsi kädessä kulku tapahtuu. Eli kouluttamattomuus ja tyhmyys yhdistyy luoden kasan ongelmia. Koulutettu tyhmä osaa luovia elämässä joten kuten koulutuksensa avulla, samoin kouluttamaton viisas viisautensa. Yhdistelmä (siis kouluttamattommuden ja tyhmyyden) on huono juttu.

Jos olet yliherkkä oman taustasi vuoksi, älä kiitos pura sitä minuun.
 
Joo, näinhän se on että nainen on aina huora ja mies varsinainen sonni, jos on useampi kuin yksi seksikumppani :headwall: :headwall:

Ap, olisi ollut fiksua käyttää ehkäisyä, mutta turha itkeä kun maito on jo maassa; tee ratkaisusi kuten on parasta loppuelämääsi ajatellen.

 
höh
Jos ap:lla ei ollut sen vertaa vastuuntuntoa aiemmin, että olisi huolehtinut tehokkaasta ehkäisystä, niin miksi odotamme hänen kantavan vastuunsa nyt? Ei muuta kuin sairaalaan kaapimaan ylimääräiset asukit pois ja takas rasiahommiin!
 
vieras
Vasta oli tutkimus, jossa todettiin, että touhutipoissa EI OLE siittiöitä, vaan raskautumiset johtuu siitä, että mies ei vetäydy kuitenkaan riittävän ajoissa, kun ei raaski/siinä kai sitten tajua.
 
.
Jos touhutippoja tuleekin vain tosi isomunaisilta? Koska touhutipathan on alunperin ollut tarkoitettu liukasteeksi, kuten tälläkin asiantuntevalla palstalla jo on muutaman kerran mainittu, niin eihän ne pienimunaiset sitä liukastetta tarvitse ollenkaan niin paljoa kuin isomunaiset. Ne kenen olisi vaikea muuten seksiä harrastaa. Ennen kun ei ole ollut liukasteita kaupanhyllyllä :D
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos touhutippoja tuleekin vain tosi isomunaisilta? Koska touhutipathan on alunperin ollut tarkoitettu liukasteeksi, kuten tälläkin asiantuntevalla palstalla jo on muutaman kerran mainittu, niin eihän ne pienimunaiset sitä liukastetta tarvitse ollenkaan niin paljoa kuin isomunaiset. Ne kenen olisi vaikea muuten seksiä harrastaa. Ennen kun ei ole ollut liukasteita kaupanhyllyllä :D
No mä voin romuttaa tuon sitten eli ei pidä meillä paikkaansa. Siksi heitinkin tuon toisinpäin, koska se olisi pätenyt
 
.
No jos vain niillä keskitavismunaisilla ei tule touhutippoja ja isomunaisilla tulee niitä touhutippoja missä ei ole siittiöitä mukana ja pienimunaisilla tulee nimenomaan niitä touhutippoja joissa on siittiöitä. Molemmat teoriat toteutuu ja kaikki tyytyväisiä?

Ap:lle voimia päätöksen kanssa ja anteeksi että tästä tehtiin tälläinen leikkikenttä ja mun miehen vehje on parempi-ketju...
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
No jos vain niillä keskitavismunaisilla ei tule touhutippoja ja isomunaisilla tulee niitä touhutippoja missä ei ole siittiöitä mukana ja pienimunaisilla tulee nimenomaan niitä touhutippoja joissa on siittiöitä. Molemmat teoriat toteutuu ja kaikki tyytyväisiä?

Ap:lle voimia päätöksen kanssa ja anteeksi että tästä tehtiin tälläinen leikkikenttä ja mun miehen vehje on parempi-ketju...
Joo, näinhän sen on oltava!
 

Yhteistyössä