Oon raskaana..

  • Viestiketjun aloittaja todella harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Minulla taas yhdyntä on muuta kuin mällitippa erektion aikana ;) Valitettavaa jos se jonkun seksille on elinehto. Toisilla luistaa ilmankin ;)
Heh, juuri näin.


Mutta te, joille tuo mällitippa on osoitus miehen kiimasta, niin muistakaa tarkistaa tuleeko tippoja, koska jos niitä ei sitten joku kerta tulekaan, niin miehenne ei selkeesti ole nauttinut ollenkaan :D
Aina ei kerkee nauttimaan.
Ai, huono juttu sulle sitten. Ehkä vähän hitaampi sessio ottaa miehen paremmin mukaan..? Ja mää oon jotenkin aina kuvitellut, että sää olisit mies.. Mistäköhän sekin kuvitelma on tullut...

Kyllä meillä keritään vaan nauttimaan, vaikkei touhutippoja tulekaan. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ei se touhutiputtelu mikään valuvika ole :LOL:
Niitä tippoja kuuluukin tulla.
No näkemyksiä voi olla monia, ei tähän mitään absoluuttista totuutta ole mistä se joillakin johtuu. Jos sen kuuluu tulla, niin miksei suurella osalla sitten tule, eihän se siis mikään pakollinen juttu ole. Kutsun sitä siis ruikkimiseksi, ja kyllä kariutuisi suhde siihen.
Touhutipat on normaaleja!! Sen "alkuperäinen" tarkoitus on liukastuttaa paikat. Halojaa, nyt ei voi ku nauraa :D
Toisilla on, jos nainen on niin kuiva lahna, niin onhan se hyvä että edes mies kostuu alapäästään :)
Sä laitat nyt ihan vitsiksi tän asian. Eihän kukaan voi oikeesti olla noin tosissaan noin normaalin asian kanssa? Tiiätkö et mä en antais ees kuivaan toosaan mitään työntääkään. ;)
 
Vieras
HUOMAAKO TEISTÄ TAPPELIJOISTA KUKAAN ETTÄ AP SANOI PÄÄTYNEENSÄ EHKÄ ABORTTIIN??? TE TAPPELETTE NIIN KESKENÄNNE ETTETTE HUOMAA ALOITTAJAN VIESTEJÄ JA HÄN!!! SITÄ APUA ONGELMAANSA PYYSI. JESTAS MITÄ KAAKATTAVIA KANOJA TE OLETTE!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ei se touhutiputtelu mikään valuvika ole :LOL:
Niitä tippoja kuuluukin tulla.
No näkemyksiä voi olla monia, ei tähän mitään absoluuttista totuutta ole mistä se joillakin johtuu. Jos sen kuuluu tulla, niin miksei suurella osalla sitten tule, eihän se siis mikään pakollinen juttu ole. Kutsun sitä siis ruikkimiseksi, ja kyllä kariutuisi suhde siihen.
Touhutipat on normaaleja!! Sen "alkuperäinen" tarkoitus on liukastuttaa paikat. Halojaa, nyt ei voi ku nauraa :D
Niinpä:) Mutta tämän palstan käyttäjien tietotaso ei vaan ole kovin korkeaa luokkaa... Ilmeisesti tämä on vähän sellainen amiksien/ syrjäytyneiden palsta. Huomaa erityisesti illemmalla/ vkoloppuna kun joskus olen lukenut ketjuja. Silloin paljastuu kouluttamattomuus, talousahdinko, mielenterveysongelmat, työttömyys ja muut. Päätin jo ajat sitten jättää tämän palstan, en tiedä miksi kirjoitan taas tänne. Kai mullakin on päässä jotain vialla...
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
HUOMAAKO TEISTÄ TAPPELIJOISTA KUKAAN ETTÄ AP SANOI PÄÄTYNEENSÄ EHKÄ ABORTTIIN??? TE TAPPELETTE NIIN KESKENÄNNE ETTETTE HUOMAA ALOITTAJAN VIESTEJÄ JA HÄN!!! SITÄ APUA ONGELMAANSA PYYSI. JESTAS MITÄ KAAKATTAVIA KANOJA TE OLETTE!!!
Siinä kohdassa huomasin että kyse on luultavasti provosta. Ei kai kukaan tunnissa tuollaista päätöstä tee..
 
Venla
Ap:lle...ootteko jotenkin "alistuneet" siihen, että teidän pitää muuttaa erilleen? Siis että ratkaisua solmuihin ei enää löydetä, ainakaan puhumalla?

Kysyn tätä siksi että joskus ihminen toimii niin, että alitajuisesti toivoo ratkaisun tulevan jostain ulkopuolelta. Teillä on tainnut käydä näin? Vauvan tulo pistää teidät selkä seinää vasten.
Tsemppiä tilanteen edessä....ole rohkea ja herkkä ja katso mitä erikoinen tilanne tuo tullessaan. Luultavasti pidemmällä tähtäimellä ratkaisun tilanteeseen...
Itse en keskeyttäsi raskautta missään nimessä. Jos nyt sellaista olet edes ajatellut. Voimia teidän perheelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
HUOMAAKO TEISTÄ TAPPELIJOISTA KUKAAN ETTÄ AP SANOI PÄÄTYNEENSÄ EHKÄ ABORTTIIN??? TE TAPPELETTE NIIN KESKENÄNNE ETTETTE HUOMAA ALOITTAJAN VIESTEJÄ JA HÄN!!! SITÄ APUA ONGELMAANSA PYYSI. JESTAS MITÄ KAAKATTAVIA KANOJA TE OLETTE!!!
Siinä kohdassa huomasin että kyse on luultavasti provosta. Ei kai kukaan tunnissa tuollaista päätöstä tee..
Mä kans aattelin et aika joutuin päätös tuli :D
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niinpä:) Mutta tämän palstan käyttäjien tietotaso ei vaan ole kovin korkeaa luokkaa... Ilmeisesti tämä on vähän sellainen amiksien/ syrjäytyneiden palsta. Huomaa erityisesti illemmalla/ vkoloppuna kun joskus olen lukenut ketjuja. Silloin paljastuu kouluttamattomuus, talousahdinko, mielenterveysongelmat, työttömyys ja muut. Päätin jo ajat sitten jättää tämän palstan, en tiedä miksi kirjoitan taas tänne. Kai mullakin on päässä jotain vialla...
Mutta myös se on ihan normaalia, ettei niitä touhutippoja tule. Ja kaikillahan ei niitä tippoja oikeasti tule. Ei siitä ole kysymys siitä, etteikö nauti tarpeeksi tjms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Minulla taas yhdyntä on muuta kuin mällitippa erektion aikana ;) Valitettavaa jos se jonkun seksille on elinehto. Toisilla luistaa ilmankin ;)
Heh, juuri näin.


Mutta te, joille tuo mällitippa on osoitus miehen kiimasta, niin muistakaa tarkistaa tuleeko tippoja, koska jos niitä ei sitten joku kerta tulekaan, niin miehenne ei selkeesti ole nauttinut ollenkaan :D
Aina ei kerkee nauttimaan.
Ai, huono juttu sulle sitten. Ehkä vähän hitaampi sessio ottaa miehen paremmin mukaan..? Ja mää oon jotenkin aina kuvitellut, että sää olisit mies.. Mistäköhän sekin kuvitelma on tullut...

Kyllä meillä keritään vaan nauttimaan, vaikkei touhutippoja tulekaan. :p
Miksi huono juttu? Ei se nyt täysin vaille nautintoa jätä, mutta silti harras rakastelu tuottaa suuremman nautinnon. Ihan hyvin kumpikin pääsee aina mukaan, ei sitä muuten harrastettaisi.
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Minulla taas yhdyntä on muuta kuin mällitippa erektion aikana ;) Valitettavaa jos se jonkun seksille on elinehto. Toisilla luistaa ilmankin ;)
Heh, juuri näin.


Mutta te, joille tuo mällitippa on osoitus miehen kiimasta, niin muistakaa tarkistaa tuleeko tippoja, koska jos niitä ei sitten joku kerta tulekaan, niin miehenne ei selkeesti ole nauttinut ollenkaan :D
Aina ei kerkee nauttimaan.
Ai, huono juttu sulle sitten. Ehkä vähän hitaampi sessio ottaa miehen paremmin mukaan..? Ja mää oon jotenkin aina kuvitellut, että sää olisit mies.. Mistäköhän sekin kuvitelma on tullut...

Kyllä meillä keritään vaan nauttimaan, vaikkei touhutippoja tulekaan. :p
Miksi huono juttu? Ei se nyt täysin vaille nautintoa jätä, mutta silti harras rakastelu tuottaa suuremman nautinnon. Ihan hyvin kumpikin pääsee aina mukaan, ei sitä muuten harrastettaisi.
Öö.. Kirjoitit ihan itse, ettet aina kerkiä nauttimaan, joten oletin, että teillä on useinkin niitä, ettei nauti ollankaan. Ja miehen nautinnon huomaan nimenomaa noista touhutipoista. Jos ei tule touhutippoja, ei nauti, vaikka saisi jopa orgasminkin myöhemmin..

Meillä nautinnosta ei kerro kyllä miehen touhutipat, koska niitä ei tule ikinä. Ja luulisi, että mies ihan itse tietää, koska nauttii ja koska ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Minulla taas yhdyntä on muuta kuin mällitippa erektion aikana ;) Valitettavaa jos se jonkun seksille on elinehto. Toisilla luistaa ilmankin ;)
Heh, juuri näin.


Mutta te, joille tuo mällitippa on osoitus miehen kiimasta, niin muistakaa tarkistaa tuleeko tippoja, koska jos niitä ei sitten joku kerta tulekaan, niin miehenne ei selkeesti ole nauttinut ollenkaan :D
Aina ei kerkee nauttimaan.
Ai, huono juttu sulle sitten. Ehkä vähän hitaampi sessio ottaa miehen paremmin mukaan..? Ja mää oon jotenkin aina kuvitellut, että sää olisit mies.. Mistäköhän sekin kuvitelma on tullut...

Kyllä meillä keritään vaan nauttimaan, vaikkei touhutippoja tulekaan. :p
Miksi huono juttu? Ei se nyt täysin vaille nautintoa jätä, mutta silti harras rakastelu tuottaa suuremman nautinnon. Ihan hyvin kumpikin pääsee aina mukaan, ei sitä muuten harrastettaisi.
Öö.. Kirjoitit ihan itse, ettet aina kerkiä nauttimaan, joten oletin, että teillä on useinkin niitä, ettei nauti ollankaan. Ja miehen nautinnon huomaan nimenomaa noista touhutipoista. Jos ei tule touhutippoja, ei nauti, vaikka saisi jopa orgasminkin myöhemmin..

Meillä nautinnosta ei kerro kyllä miehen touhutipat, koska niitä ei tule ikinä. Ja luulisi, että mies ihan itse tietää, koska nauttii ja koska ei.
En meinannut etteikö OLLENKAAN nauttisi. Kyllä kai pelkästä laukeamisestakin tavallaan nauttii, mutta ei niin paljon kuin hyvästä seksistä :) Jotkut miehet ei vaan koe kunnon orgasmia eläessään.
 
himot vielä
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Öö.. Kirjoitit ihan itse, ettet aina kerkiä nauttimaan, joten oletin, että teillä on useinkin niitä, ettei nauti ollankaan. Ja miehen nautinnon huomaan nimenomaa noista touhutipoista. Jos ei tule touhutippoja, ei nauti, vaikka saisi jopa orgasminkin myöhemmin..

Meillä nautinnosta ei kerro kyllä miehen touhutipat, koska niitä ei tule ikinä. Ja luulisi, että mies ihan itse tietää, koska nauttii ja koska ei.
En meinannut etteikö OLLENKAAN nauttisi. Kyllä kai pelkästä laukeamisestakin tavallaan nauttii, mutta ei niin paljon kuin hyvästä seksistä :) Jotkut miehet ei vaan koe kunnon orgasmia eläessään.
Ja kunnon nauttimisenko kertoo miehen touhutippojen määrä? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja himot vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Öö.. Kirjoitit ihan itse, ettet aina kerkiä nauttimaan, joten oletin, että teillä on useinkin niitä, ettei nauti ollankaan. Ja miehen nautinnon huomaan nimenomaa noista touhutipoista. Jos ei tule touhutippoja, ei nauti, vaikka saisi jopa orgasminkin myöhemmin..

Meillä nautinnosta ei kerro kyllä miehen touhutipat, koska niitä ei tule ikinä. Ja luulisi, että mies ihan itse tietää, koska nauttii ja koska ei.
En meinannut etteikö OLLENKAAN nauttisi. Kyllä kai pelkästä laukeamisestakin tavallaan nauttii, mutta ei niin paljon kuin hyvästä seksistä :) Jotkut miehet ei vaan koe kunnon orgasmia eläessään.
Ja kunnon nauttimisenko kertoo miehen touhutippojen määrä? :eek:
Meillä kyllä, mutta mikäs mä olen sanomaan mitään muista. Ihmiset kun ovat niin kovin yksilöllisiä.
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
En meinannut etteikö OLLENKAAN nauttisi. Kyllä kai pelkästä laukeamisestakin tavallaan nauttii, mutta ei niin paljon kuin hyvästä seksistä :) Jotkut miehet ei vaan koe kunnon orgasmia eläessään.
Tuo vika lause on kyllä mainio! :D Sinäkö kunnon orgasmin määrittelet ja orgasmiko on vielä kytköksissä touhutippohin? :LOL:
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vielä:
Ja kunnon nauttimisenko kertoo miehen touhutippojen määrä? :eek:
Meillä kyllä, mutta mikäs mä olen sanomaan mitään muista. Ihmiset kun ovat niin kovin yksilöllisiä.
Dodi, tulihan se sieltä. Kuten sanottu, ihmiset on kukin yksilöitä. Jos teille on touhutipat ehdottomasti merkkinä miehen nautinnosta, niin se ei tarkoita, että se olisi toisten nautinnosta mitenkään merkkinä. Varsinkin kun niitä ei vaan tule edes kaikille
 
Sara
Nimimerkille "vieras": korkea koulutustasokaan ei näköjään takaa sivistystä. Todella sivistynyt ja aidosti viisas ihminen ei lauo noin alentavia kommentteja kanssaihmisistään kuin sinä. Itsekin yliopiston käyneenä ja tohtoriksi väitelleenä tiedän ettei korkea koulutustaso tee ihmisestä sen viisaampaa, päinvastoin saattaa luoda sinun kaltaisiasi ylimielisiä egoisteja. Älykkyys ja viisaus ovat kaksi eri asiaa. Esim. mummoni kävi vain kiertokoulun mutta hänessä oli sellaista sydämen viisautta ja lähimmäisenrakkautta, jota ei yliopiston luennoilla opita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
En meinannut etteikö OLLENKAAN nauttisi. Kyllä kai pelkästä laukeamisestakin tavallaan nauttii, mutta ei niin paljon kuin hyvästä seksistä :) Jotkut miehet ei vaan koe kunnon orgasmia eläessään.
Tuo vika lause on kyllä mainio! :D Sinäkö kunnon orgasmin määrittelet ja orgasmiko on vielä kytköksissä touhutippohin? :LOL:
Orgasmeja on kovin erilaisia. Jos et sitä ole vielä huomannut, niin mene opettelemaan, äläkä jaa kokemattomuuttasi meille.
 
enkä ole minäkään provo
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
HUOMAAKO TEISTÄ TAPPELIJOISTA KUKAAN ETTÄ AP SANOI PÄÄTYNEENSÄ EHKÄ ABORTTIIN??? TE TAPPELETTE NIIN KESKENÄNNE ETTETTE HUOMAA ALOITTAJAN VIESTEJÄ JA HÄN!!! SITÄ APUA ONGELMAANSA PYYSI. JESTAS MITÄ KAAKATTAVIA KANOJA TE OLETTE!!!
Siinä kohdassa huomasin että kyse on luultavasti provosta. Ei kai kukaan tunnissa tuollaista päätöstä tee..
Kyllä mä ainakin tein. Aamulla heräsin ja päätin et abortti tehdään, soitin lääkäriin ja parin tunnin päästä olin jo sairaalassa ottamassa keskeytyspillerit. Mitä sitä nyt sen kummemmin miettimään, ja ap:n tilanteessa varmasti oikea ratkaisu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vielä:
Ja kunnon nauttimisenko kertoo miehen touhutippojen määrä? :eek:
Meillä kyllä, mutta mikäs mä olen sanomaan mitään muista. Ihmiset kun ovat niin kovin yksilöllisiä.
Dodi, tulihan se sieltä. Kuten sanottu, ihmiset on kukin yksilöitä. Jos teille on touhutipat ehdottomasti merkkinä miehen nautinnosta, niin se ei tarkoita, että se olisi toisten nautinnosta mitenkään merkkinä. Varsinkin kun niitä ei vaan tule edes kaikille
Nih, ehkä niitä tulee sitten vaan isoista kulleista.

Jospa saatais uusi tappelunaihe aikaiseksi :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Nimimerkille "vieras": korkea koulutustasokaan ei näköjään takaa sivistystä. Todella sivistynyt ja aidosti viisas ihminen ei lauo noin alentavia kommentteja kanssaihmisistään kuin sinä. Itsekin yliopiston käyneenä ja tohtoriksi väitelleenä tiedän ettei korkea koulutustaso tee ihmisestä sen viisaampaa, päinvastoin saattaa luoda sinun kaltaisiasi ylimielisiä egoisteja. Älykkyys ja viisaus ovat kaksi eri asiaa. Esim. mummoni kävi vain kiertokoulun mutta hänessä oli sellaista sydämen viisautta ja lähimmäisenrakkautta, jota ei yliopiston luennoilla opita.
Totta. Olen ihan tietoinen siitä, että korkea koulutustaso ei ainkaan omalla kohdallani ole tuonut mukanaan kaikenkattavaa sivistystä. Mutta eipä ole omalla kohdallasikaan;)
 
hohhoijaa
En jaksa lukea koko ketjua, mutta ap päättää yksin ( miehensä tai minkä lie eksänsä kanssa) mitä tekee. Jos ajankohta ei ole sopiva ja lapsi ei ole tervetullut niin sitten abortti on ihan ok. Jännä kuinka täällä henkeen ja vereen vastustetaan aborttia ja samaan aikaan hoetaan väsymystä tai taloudellisia ongelmia valittavalle äidille että pakkoko niitä lapsia oli noin montaa tehdä! Pientä ristiriitaa.

Kysymys lienee ihan raskauden alkuvaiheesta jolloin sikiö ei todellakaan tunne tai ymmärrä mitääm, eli ei pienimmässäkään määrin kärsi abortista. Miten ihmeessä se voi olla niin väärin kun samalla nähdään ihan oikeutettuna abortoida rv24 sikiö vamman takia? Tuo sikiö voisi jo tehohoidossa hyvin selvitä ja mitä suurimmassa määrin tuntee.
 
himot vie
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja himot vielä:
Ja kunnon nauttimisenko kertoo miehen touhutippojen määrä? :eek:
Meillä kyllä, mutta mikäs mä olen sanomaan mitään muista. Ihmiset kun ovat niin kovin yksilöllisiä.
Dodi, tulihan se sieltä. Kuten sanottu, ihmiset on kukin yksilöitä. Jos teille on touhutipat ehdottomasti merkkinä miehen nautinnosta, niin se ei tarkoita, että se olisi toisten nautinnosta mitenkään merkkinä. Varsinkin kun niitä ei vaan tule edes kaikille
Nih, ehkä niitä tulee sitten vaan isoista kulleista.

Jospa saatais uusi tappelunaihe aikaiseksi :D
Heh, taidat vaan turhaan provoilla. No hmm.. mietitäänpä sitäkin ;)

Mää luulen, että pikkumunaiset miehet tuhrii, koska niiden on pakko pyrittävä parhaiten lisääntyyn ja harva naaras haluaisi ehdontahdoin pikkumunaista jos on isoakin tarjolla. siispä jos pikkumuna kerrankin osuu oikeeseen paikkaan, niin on pakko hieman tuhrasta, että saa geeninsä jatkumaan.

Isomunaiset saa kuitenkin niitä naaraita, niin ei niiden tarvi tuhria ympäriinsä :D
 

Yhteistyössä