M
"Mä vaan"
Vieras
Pelkään ihan hulluna että tulee sota. Lapsetkin niin pieniä.
Mies uhkailee jo avioerolla, jos en lopeta näitä "mitä jos sota tulee" puheita. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulee mieleen Mainilan laukaukset. Mutta kyllä kaikki Suomen ilmatilaa loukkaavat sotilaslentokoneet pitäisi ampua heti alas.
Sä vitsailet varmaan? Mä en oo uhrannut koko touhulle puolta ajatusta.
Kyllä se aika paljon enemmän vaatii että sota tulisi. Ei Ukrainassakaan (vieläkään) tullut. Ymmärrän miestäsi.
Yst terv yhteiskuntatieteilijä
Ei meillä varmaan mitään hätää ois, jos tuliskin sota. Luulen, että se olis vähän erilaista kun viimeks. Todennäköisesti Suomi luovuttais alueita vapaaehtoisesti Venäjälle. Oon saanut profetian Jumalalta, että niin tulee vielä käymään. En silti pelkää edes lasteni puolesta. Uskon, että Jumala pitää meistä huolen, mitä ikinä sit tapahtuukaan.
Niin ei meilläkään mitään sotaa tule jos luovutamme Ukrainan vellihousujen tavoin Venäjälle sen haluamat alueet.
Ei meillä varmaan mitään hätää ois, jos tuliskin sota. Luulen, että se olis vähän erilaista kun viimeks. Todennäköisesti Suomi luovuttais alueita vapaaehtoisesti Venäjälle. Oon saanut profetian Jumalalta, että niin tulee vielä käymään. En silti pelkää edes lasteni puolesta. Uskon, että Jumala pitää meistä huolen, mitä ikinä sit tapahtuukaan.
Ne otti mallia suomalaisista vellihousuista, jotka luovuttivat Karjalan ja paljon muutakin. Annoimme vielä miljardeja Neuvostoliiton kriisiapuun ilma takuuksia. Persut eivät silti ymmärrä miksi pitäisi liittyä Natoon.
Miten ihmeessä vaikuttaa muka siltä? Millä perusteella? Ei sota ole alkanut edes Ukrainassa. Ja siellä sentään olisi jotain syytä sotia, ei Venäjällä ole mitään syytä hyökätä Suomeen, eikä ole myöskään mitään merkkejä siitä, että näin tulisi käymään. Kannattais hakea psykiatrista hoitoa, jos pelkää hypoteettista sotaa niin paljon, että jättää sen takia lapset tekemättä.
Mä olin ihan paniikissa tänään parvekkeellani, kun joku sotilashelikopteri lensi pään yli. Oon varmaan kuullu liikaa unissani miehen katsomien sotaelokuvien ääniä, kun sydän oikeasti muljahti siitä pelkästä äänestä ja ilmanpaineesta ja menin kyykkyyn refleksinomaisesti.
Jostain pikkukoltiaisesta asti mulla on kans ollu Venäjänpelkoa.. Vähän kuin imuilla on se Jumalanpelko, mä pelkään Venäjää. En tiedä mistä se on tullut.
Mut mun mies suhtautuu onneksi huumorilla.