Oon ihan paniikissa noista ilmatilaloukkauksista :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei meillä varmaan mitään hätää ois, jos tuliskin sota. Luulen, että se olis vähän erilaista kun viimeks. Todennäköisesti Suomi luovuttais alueita vapaaehtoisesti Venäjälle. Oon saanut profetian Jumalalta, että niin tulee vielä käymään. En silti pelkää edes lasteni puolesta. Uskon, että Jumala pitää meistä huolen, mitä ikinä sit tapahtuukaan.

Sä vitsailet varmaan? Mä en oo uhrannut koko touhulle puolta ajatusta.

Kyllä se aika paljon enemmän vaatii että sota tulisi. Ei Ukrainassakaan (vieläkään) tullut. Ymmärrän miestäsi.

Yst terv yhteiskuntatieteilijä

Eihän se mikään uutinen ole, että venäläiset lentäjät eivät osaa suunnistaa. Niiden pitää katsoa sijainti Helsingin ja Tallinnan torneista ja sen jälkeen seurata ruotsinlaivoja Ahvenanmaalle ja siitä rahtialuksia kohti Kaliningradia. Kun saksalaiset alkavat ampua niitä pitää kääntää vasemmalle.

• Tykkää
Reactions: *hubba*
Ei meillä varmaan mitään hätää ois, jos tuliskin sota. Luulen, että se olis vähän erilaista kun viimeks. Todennäköisesti Suomi luovuttais alueita vapaaehtoisesti Venäjälle. Oon saanut profetian Jumalalta, että niin tulee vielä käymään. En silti pelkää edes lasteni puolesta. Uskon, että Jumala pitää meistä huolen, mitä ikinä sit tapahtuukaan.

Profetian että Venäjä hyökkää vai että Suomi luovuttaisi alueita Venäjälle? Vaikea uskoa.
Jumala kyllä pitää huolen, siitä samaa mieltä.

Kommunisti-ateistitkin saivat aikanaan profetian Stalinilta, että Suomi liitetään Neuvostoliittoon. Ei ole vielä toteutunut, joten odotellaan tässä.

[QUOTE="Milli";29932663]Mä pelkään myös, vauvakuume ois hirveä mutta en uskalla lähteä edes miettimään tässä tilanteessa kun vaikuttais siltä et sota se tulee tännekki. :([/QUOTE]

Miten ihmeessä vaikuttaa muka siltä? Millä perusteella? Ei sota ole alkanut edes Ukrainassa. Ja siellä sentään olisi jotain syytä sotia, ei Venäjällä ole mitään syytä hyökätä Suomeen, eikä ole myöskään mitään merkkejä siitä, että näin tulisi käymään. Kannattais hakea psykiatrista hoitoa, jos pelkää hypoteettista sotaa niin paljon, että jättää sen takia lapset tekemättä.

Ne otti mallia suomalaisista vellihousuista, jotka luovuttivat Karjalan ja paljon muutakin. Annoimme vielä miljardeja Neuvostoliiton kriisiapuun ilma takuuksia. Persut eivät silti ymmärrä miksi pitäisi liittyä Natoon.

Aika paljon kuitenkin laitoimme hanttiin ja sodassa kuoli myös paljon venäläisiä. Rauhansopimus oli Suomelle hyvä asia, koska muuten olisimme nyt osa Venäjää.

Wikipediasta:

"Puolan itäosien miehityksen jälkeen Neuvostoliitto painosti Baltian maita turvallisuussopimuksiin, joiden seurauksena se sijoitti sotilastukikohtia niiden alueille. Suomen kanssa käydyt neuvottelut epäonnistuivat, kun suomalaiset eivät suostuneet rajamuutoksiin ja tukikohdan vuokraamiseen Hangossa. Neuvotteluiden epäonnistuttua Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen 30. marraskuuta 1939 aloittaen talvisodan, joka päättyi Moskovan rauhaan 13. maaliskuuta 1940. Talvisodassa Suomi menetti pääosin Karjalan ja Sallan alueen sekä joutui luovuttamaan sotilastukikohdan Hangosta. Talvisotaa seurattiin tarkkaan kansainvälisessä lehdistössä, koska muualla käytiin vain vähäisiä paikallisia taisteluja.

Myöhemmin kesäkuun puolessa välissä Neuvostoliitto miehitti Baltian maat ja käynnisti terrorikampanjan, jossa maiden vanha yhteiskuntarakenne tuhottiin. Elokuun ensimmäisen viikon aikana maat julistettiin neuvostotasavalloiksi. Romanialle esitettiin uhkavaatimus Bessarabian alueen ja Pohjois-Bukovinan luovuttamista neljässä päivässä 26. kesäkuuta 1940. Romanian taivuttua Neuvostoliitto muodosti alueista Moldavian SNT:n ja itäosa liitettiin Ukrainan SNT:aan."

Mä olin ihan paniikissa tänään parvekkeellani, kun joku sotilashelikopteri lensi pään yli. Oon varmaan kuullu liikaa unissani miehen katsomien sotaelokuvien ääniä, kun sydän oikeasti muljahti siitä pelkästä äänestä ja ilmanpaineesta ja menin kyykkyyn refleksinomaisesti. :D
Jostain pikkukoltiaisesta asti mulla on kans ollu Venäjänpelkoa.. Vähän kuin muilla on se Jumalanpelko, mä pelkään Venäjää. En tiedä mistä se on tullut.
Mut mun mies suhtautuu onneksi huumorilla.

Miten ihmeessä vaikuttaa muka siltä? Millä perusteella? Ei sota ole alkanut edes Ukrainassa. Ja siellä sentään olisi jotain syytä sotia, ei Venäjällä ole mitään syytä hyökätä Suomeen, eikä ole myöskään mitään merkkejä siitä, että näin tulisi käymään. Kannattais hakea psykiatrista hoitoa, jos pelkää hypoteettista sotaa niin paljon, että jättää sen takia lapset tekemättä.

Minäkin jättaisin kyllä lapset tekemättä, jos saisin nyt päättää. Tää huoli niiden tulevaisuudesta on musertava. :(

Mä olin ihan paniikissa tänään parvekkeellani, kun joku sotilashelikopteri lensi pään yli. Oon varmaan kuullu liikaa unissani miehen katsomien sotaelokuvien ääniä, kun sydän oikeasti muljahti siitä pelkästä äänestä ja ilmanpaineesta ja menin kyykkyyn refleksinomaisesti. :D
Jostain pikkukoltiaisesta asti mulla on kans ollu Venäjänpelkoa.. Vähän kuin imuilla on se Jumalanpelko, mä pelkään Venäjää. En tiedä mistä se on tullut.
Mut mun mies suhtautuu onneksi huumorilla.

Kuuntelin muutaman ison helikopterin ääniä eilen ja mietin samaa, miten siihen on assosioitunut, mitä se tarkoittaa se ääni.

Mutta sotaa en osaa pelätä. Vielä.

[QUOTE="aapee";29932818]Minäkin jättaisin kyllä lapset tekemättä, jos saisin nyt päättää. Tää huoli niiden tulevaisuudesta on musertava. :([/QUOTE]

Suosittelisin sinullekin hoitoa.

Yhteistyössä