Ooks mä huono äiti jos laitan lapsen hoitoon pariks tunniks jotta pääsen seksimessuille?

:D :ashamed:
Halunnu jo monta vuotta käydä noilla ja nyt olis tilaisuus... Jos kävisin päivällä, kestäisinköhän pari tuntia ilman tyttöä? :snotty: Ja tyttö ilman mua. Jos olis tätinsä hoidossa, onhan tuo suurinpiirtein toinen äiti sille... ÄÄÄH.
 
hmm
onpas sun kirjotusten tyyli ja aiheet muuttunu. ihan ymmärrettävää tosin, että halusit nuorena ihmisenä aloittaa asiallisella tyylillä ja päästä porukkaan sisään.

en siis sano mitenkään pahalla, oon vaan kiinnittänyt huomiota. seksimessut on ihan jees :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
No nii-i :D Mutta kärsiikö se kovasti jos on pari tuntia täällä kotona ilman mua? :D Ärhärh...
Kärsii, eikä käy päiväunille jos ei ole tissi suussa, joutuu reppana valvomaan kun äiskä hummailee messuilla :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onpas sun kirjotusten tyyli ja aiheet muuttunu. ihan ymmärrettävää tosin, että halusit nuorena ihmisenä aloittaa asiallisella tyylillä ja päästä porukkaan sisään.

en siis sano mitenkään pahalla, oon vaan kiinnittänyt huomiota. seksimessut on ihan jees :D
Kyllä mä vielä osallistun niihin imetys yms ketjuihin myös :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
No nii-i :D Mutta kärsiikö se kovasti jos on pari tuntia täällä kotona ilman mua? :D Ärhärh...
Kärsii, eikä käy päiväunille jos ei ole tissi suussa, joutuu reppana valvomaan kun äiskä hummailee messuilla :'(
Pääsee päiväunille vaikka tädin tissi suussa :D Tai sylissä. Tai liinassa.
 
tavallinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onpas sun kirjotusten tyyli ja aiheet muuttunu. ihan ymmärrettävää tosin, että halusit nuorena ihmisenä aloittaa asiallisella tyylillä ja päästä porukkaan sisään.
Ihan saman huomannut... Nytkö sieltä kaiken fanaattisuuden alta paljastuukin ihan normaali nuori ihminen. ;)
 

Yhteistyössä