Ooks mä huono äiti jos laitan lapsen hoitoon pariks tunniks jotta pääsen seksimessuille?

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
No nii-i :D Mutta kärsiikö se kovasti jos on pari tuntia täällä kotona ilman mua? :D Ärhärh...
Kärsii, eikä käy päiväunille jos ei ole tissi suussa, joutuu reppana valvomaan kun äiskä hummailee messuilla :'(
Pääsee päiväunille vaikka tädin tissi suussa :D Tai sylissä. Tai liinassa.
Ihme homma että yht äkkiä seksimessut meneekin vaistovanhemmuuden edelle... :/

:O
Eikös sitä pitäisi mennä sillein "lapsentahtoisesti" vai miten se oli? Eihän lapsi sinne hoitoon taida haluta?
No nii-i :D Mutta kärsiikö se kovasti jos on pari tuntia täällä kotona ilman mua? :D Ärhärh...
Kärsii, eikä käy päiväunille jos ei ole tissi suussa, joutuu reppana valvomaan kun äiskä hummailee messuilla :'(

No jo on touhuu.. kappas ku ei naapurin tädin tissii ime.. -.-

Ihme homma että yht äkkiä seksimessut meneekin vaistovanhemmuuden edelle... :/
Ei mene. En mä tota nuorempaa ainakaan jättäisi, enkä jättäis kellekään "hoitajalle", mutta kun tyttö jäisi omaan kotiinsa käytännössä toisen vanhempansa kanssa...

Vaistovanhemmuudessa ei sovi ohittaa äidin tarpeita. Pitää vaa katsoa, että lapsen tarpeet tulee täytetyksi. Tässä nyt sitten pähkäilen, että kuinka kauan 10 kuinen voi olla ilman äitiä vai voiko vielä olla...

Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:
Voi luoja taas näitä teijän juttuja!!! :LOL:
NinaTT, mee ihmeessä. Kyllä se tyttö pärjää tätinsä kans sen aikaa! =)
PÄRJÄÄKÖ?? Lupaatko? :| Ku mä en tiedä. Ehkä mä en kuitenkaa mee... Tai jos yritän ajoittaa lähinnä päikkäriajaks? Tai jotain. Ärhärh.

minä
Vo jestas mitkä ongelmat.Kyllä niitä lapsia voi hoitoon jättää.Mäkin olen jättänyt jopa täysimetettäviä muutamiksi tunneiksi.Kun on luotettava ja tuttu hoitaja niin mikäs siinä.

Ei mene. En mä tota nuorempaa ainakaan jättäisi, enkä jättäis kellekään "hoitajalle", mutta kun tyttö jäisi omaan kotiinsa käytännössä toisen vanhempansa kanssa...

Vaistovanhemmuudessa ei sovi ohittaa äidin tarpeita. Pitää vaa katsoa, että lapsen tarpeet tulee täytetyksi. Tässä nyt sitten pähkäilen, että kuinka kauan 10 kuinen voi olla ilman äitiä vai voiko vielä olla...
Miten äidillä voi olla "tarve" mennä seksimessuille ja samalla hyljätä lapsi vieraan hoitoon? Ja noin pienikin vielä!

Miten äidillä voi olla "tarve" mennä seksimessuille ja samalla hyljätä lapsi vieraan hoitoon? Ja noin pienikin vielä!
:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:
Voi luoja taas näitä teijän juttuja!!! :LOL:
NinaTT, mee ihmeessä. Kyllä se tyttö pärjää tätinsä kans sen aikaa! =)
PÄRJÄÄKÖ?? Lupaatko? :| Ku mä en tiedä. Ehkä mä en kuitenkaa mee... Tai jos yritän ajoittaa lähinnä päikkäriajaks? Tai jotain. Ärhärh.
Siis ihan oikeestiko sä mietit pärjääkö 10-kuinen muutaman tunnin ilman sua?!? Ton ikänen pystyy ylläpitämään mielikuvaa äidistä n. 10 tuntia ja tuntemaan olonsa turvalliseksi. Ja nyt kun vielä "hoitaja" on lapsen kanssa asuva ihminen ja "hoitopaikka" koti, ei tollasta tartte edes harkita! Sä oot tosi paljon lukenu välillä tosi ihmeellisistäkin asioista, mutta tällanen perustieto varhaisesta vuorovaikutuksesta ym on noin hakusessa, aika kummaa...

Yhteistyössä