Ooks mä huono äiti jos laitan lapsen hoitoon pariks tunniks jotta pääsen seksimessuille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äly hoi.. eihän lasta nyt minnee seksimessuille viedä o_O
No ei tietenkään :eek: Mistä sä sait sen käsityksen, että olisin viemässä?

Ekalla sivulla luki, että kantoliinassa mukaan,tms :)
Se olin minä. :wave: Mutta mä oon tunnetusti baska mutsi. Jätän muksua huoletta mummolaan, OMG.

Ja oon jopa roudannu sen mukaani gynelle. Soittakaa nyt heti viranomasille! :saint: (huom, jätkä ei oo vielä kymmentä kuukautta täyttäny, epäilen vahvasti ettei saanu traumoja. Varsinki ku välissä oli sermi.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitä siel seksimessuilla on naisille? eiköhän ne miehille oo enemmän suunnattu... vai meinastiko ninatt mennä jonkun panon sieltä iskemään?
Häh? Miksei nainen sais tykätä seksistä :eek:

Ja tykkään katella kauniita naisiakin ;) Ei se sukupuolta välttämättä katso, että tykkääkö naisista vai miehistä.

Mutta ehkä mä ny kuitenkin lykkään vielä tota hoitoa. 1v on ollu joku haamuraja mulle, ihan varmasti ku tulee täyteen oon sitä mieltä, et 1½v :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitä siel seksimessuilla on naisille? eiköhän ne miehille oo enemmän suunnattu... vai meinastiko ninatt mennä jonkun panon sieltä iskemään?
Häh? Miksei nainen sais tykätä seksistä :eek:

Ja tykkään katella kauniita naisiakin ;) Ei se sukupuolta välttämättä katso, että tykkääkö naisista vai miehistä.

Mutta ehkä mä ny kuitenkin lykkään vielä tota hoitoa. 1v on ollu joku haamuraja mulle, ihan varmasti ku tulee täyteen oon sitä mieltä, et 1½v :D
Kyllä se sen pari tuntia pärjää. Pitäiskö yrittää sovittaa yhteen, jos mentäis samaa matkaa? Eihän siellä sitte tarvii yhdessä pyöriä, jos vaivannuttavalta tuntuis. Voitais kopata sut kyytiin tms...? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitä siel seksimessuilla on naisille? eiköhän ne miehille oo enemmän suunnattu... vai meinastiko ninatt mennä jonkun panon sieltä iskemään?
Häh? Miksei nainen sais tykätä seksistä :eek:

Ja tykkään katella kauniita naisiakin ;) Ei se sukupuolta välttämättä katso, että tykkääkö naisista vai miehistä.

Mutta ehkä mä ny kuitenkin lykkään vielä tota hoitoa. 1v on ollu joku haamuraja mulle, ihan varmasti ku tulee täyteen oon sitä mieltä, et 1½v :D
Kyllä se sen pari tuntia pärjää. Pitäiskö yrittää sovittaa yhteen, jos mentäis samaa matkaa? Eihän siellä sitte tarvii yhdessä pyöriä, jos vaivannuttavalta tuntuis. Voitais kopata sut kyytiin tms...? :)
Hmm. Autokyyti. Houkuttelevaa. Tuskin tuntuis ainakaan mun puolelta vaivaannuttavalta :wave: :D

Jos mä sittenkin menisin...? :D Mä sit meinasin pukeutua tilanteeseen sopivalla tavalla x) Toivottavasti ei haittais...?
 
vieras
Ei voi mitään mutta repesin tätä lukiessa. Yh-teiniäiti haluaa seksimessuille mutta ei uskalla jättää 10-kuistaan hoitoon siskolle... lapsi voi traumatisoitua. Siitä se lähtee, jos eka oma meno olisi seksimessut niin mitähän on luvassa seuraavaksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi mitään mutta repesin tätä lukiessa. Yh-teiniäiti haluaa seksimessuille mutta ei uskalla jättää 10-kuistaan hoitoon siskolle... lapsi voi traumatisoitua. Siitä se lähtee, jos eka oma meno olisi seksimessut niin mitähän on luvassa seuraavaksi :LOL:
Dtm:n kinkybileet...? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitä siel seksimessuilla on naisille? eiköhän ne miehille oo enemmän suunnattu... vai meinastiko ninatt mennä jonkun panon sieltä iskemään?
Häh? Miksei nainen sais tykätä seksistä :eek:

Ja tykkään katella kauniita naisiakin ;) Ei se sukupuolta välttämättä katso, että tykkääkö naisista vai miehistä.

Mutta ehkä mä ny kuitenkin lykkään vielä tota hoitoa. 1v on ollu joku haamuraja mulle, ihan varmasti ku tulee täyteen oon sitä mieltä, et 1½v :D
Kyllä se sen pari tuntia pärjää. Pitäiskö yrittää sovittaa yhteen, jos mentäis samaa matkaa? Eihän siellä sitte tarvii yhdessä pyöriä, jos vaivannuttavalta tuntuis. Voitais kopata sut kyytiin tms...? :)
Hmm. Autokyyti. Houkuttelevaa. Tuskin tuntuis ainakaan mun puolelta vaivaannuttavalta :wave: :D

Jos mä sittenkin menisin...? :D Mä sit meinasin pukeutua tilanteeseen sopivalla tavalla x) Toivottavasti ei haittais...?
No ei haittaa! :D Mun pitää tutustua niihin aikoihin jne, palailen vaikka yksärillä. :D
 
Tajusin just, että tyttö on huomenna "hoidossa" 1-2 tuntia kun mulla alkaa autokoulu :| Miten mä en muistanu... Voijei. Paniikki. No, katon miten tyttö pärjää ja jos menee hyvin, niin uskallan sitten viikonloppuna messuille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitä siel seksimessuilla on naisille? eiköhän ne miehille oo enemmän suunnattu... vai meinastiko ninatt mennä jonkun panon sieltä iskemään?
Häh? Miksei nainen sais tykätä seksistä :eek:

Ja tykkään katella kauniita naisiakin ;) Ei se sukupuolta välttämättä katso, että tykkääkö naisista vai miehistä.

Mutta ehkä mä ny kuitenkin lykkään vielä tota hoitoa. 1v on ollu joku haamuraja mulle, ihan varmasti ku tulee täyteen oon sitä mieltä, et 1½v :D
Tekishän sulle ihan hyvääkin olla 2 tuntia erossa lapsesta? Ja ei se lapsikaan siihen kuole? Ihan jaksamisenkin takia?

Tai lähinnä viettää sitä ihan omaa aikaa hetken? Munkin tyttö oli 1v kun oli ekan kerran hoidossa hetken.
 
Tässä näin
Älä oo liian hysteerinen tuossa lastenhoitojutussa. Sun omakin olos paranee, kun rohkaistut jättämään mukulaas hoitoon ja tuuletat päästäs höpöjutut pois. Vaikutat vähän mökkihöperöityneeltä.

Ei kannata tehä mukulasta, sen tissinsyönnistä ja kusetuksesta elämää suurempia asioita. Paljon tärkeempää on se, mitä annat tunnetasolla.

Et ihan näe metsää puilta. Relaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä näin:
Älä oo liian hysteerinen tuossa lastenhoitojutussa. Sun omakin olos paranee, kun rohkaistut jättämään mukulaas hoitoon ja tuuletat päästäs höpöjutut pois. Vaikutat vähän mökkihöperöityneeltä.

Ei kannata tehä mukulasta, sen tissinsyönnistä ja kusetuksesta elämää suurempia asioita. Paljon tärkeempää on se, mitä annat tunnetasolla.

Et ihan näe metsää puilta. Relaa.
Kyllä mä käyn ulkosalla vaikka mulla on lapsi mukana :D Seksimessuille vaa ei taida olla sopivaa tuoda :LOL:

Kyl mä teen nyt niin, että kun joudun tuon autokoulunkin takia jättämään tytön hetkeksi niin katsotaan miten se menee. Jos menee hyvin, voisin lähteä Rypäleen kanssa messuille...
 
me oltiin viime vuonna ja pettymys oli koko messut!
raskaana olin silloin, joten vauvaa ei silloin vielö ollut.

mun mielestä oli huvittavaa kun joku tässä kirjoitti että seksi on kaunis asia ja plaa plaa, mut tuolta messuilta on kyl seksin kauneus aika kaukana :p

ap:lle sanoisin että katselet miten huominen menee ja jos menee hyvin niin messuille vaan!

meijän tyttö on nyt 8kk ja hyvin on pärjännyt parin tunnin pätkät ilman äitiä, varsinkin kun teillä oli kakkosäippä hoitajana joten tyttö tuskin edes huomais sun poissaoloa :)
 

Yhteistyössä