V
"vieras"
Vieras
Meille kelpaa mikä vaan, vähän rupsahtaneempikin.
Koville peppujengeille kelpaa aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meille kelpaa mikä vaan, vähän rupsahtaneempikin.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytelöö mä keittelen;28718672:Aivot tuntuu olevan aika turpeessa, ettet mitään liivatetta ole suoneen vetässyt?
Tuollahan luki, että seurueessa oli vain 3 miestä, eikä yhtään naista :O Jos siellä oli joukkoraiskaus menossa oikeasti?
No puhuuko se pena perkele nyt omasta kokemuksesta? Ohhoh, kiinne jäit.
Eih, kun mää annoin sitä pyllyä sille penalle
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;28718693:Kunnon jengiläiset ei moikkaile kellekkään, vaikka naapurin pena sitä toivoisikin kovasti. Pysyttelevät omissa oloissaan, eikä jengiin pääse millään perseen jakamisella, tai no toki uudet tulokkaat joutuvat aina ensiksi paskahommiin.
No ei sitä yleensä aleta jotain roskapussia viedessä ketään moikkailemaan, ne tavalliset ihmiset on sitä pohjasakkaa. Ja ei kannata myöskään jengiläistä tuijottaa koskaan liian pitkään, useimmat jengiläiset ovat vankilassa olleet tai ainakin heidän lähimmät ystävänsä, ja siellä piireissä tietynlainen katse viestii aggressiosta. Kannatan varomaan katsekontaktia.
Hmm, mä oon luullu että jengiläisen kohdatessaan pitää heittäytyä maahan ja leikkiä kuollutta niin se tajuaa lähteäEhkä sitten eri paikoissa on erilaiset tavat.
No, jos meille tulisi jenkkityyli, niin kai sitten lait noin yleensäkin muuttuisivat? Mm. Missourissa on sallittua ampua tunkeilija, joka edes tulee luvatta sinun maillesi. Silloin vankilaan EI joutuisi myöskään henkilö joka on itseänsä puolustanut. Kannatan ehdottomasti! Laitetaanko jo nyt heti kansalaisaloite lakimuutokseen?
Amerikkalaista malliahan täällä joku muu aiemmin halusi, niin kai se sitten tulisi kaikki lait ottaa voimaan ainakin mun mielestä.
Katoin just jonkun vankiladokkarin, tais olla "Hot studs behind the bars" ja kyllä siinä vankit harrasti homoseksiä taukoamatta! Vartiatkin osallistu ja esim yksi vanki sai kumipamppua peräaukkoon muiden vankien vetäessä käteen vieressä :O
Suhtaudun nyt vankilassa olleisiin ihan eri tavalla.