oo muita paikalla, joiden miehet vankilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En alkais seurustella sellaisen miehen kanssa, joka käy minkään takia hakkaamassa toista ihmistä. Jos joku tekee rikoksen, niin soitto poliisille ja syylliset kyllä tuomitaan. Kuten aloittajan mies.

[QUOTE="vieras";28717713]En alkais seurustella sellaisen miehen kanssa, joka käy minkään takia hakkaamassa toista ihmistä. Jos joku tekee rikoksen, niin soitto poliisille ja syylliset kyllä tuomitaan. Kuten aloittajan mies.[/QUOTE]

Olenko kenties kysynyt mielipidettäsi mihinkään? Toki sinulla on oikeus olla tuota mieltä, en sitä kiistä, mutta pitäisikö tämän nyt jotenkin liikuttaa minua? Kuvitteletko kenties, että aion jonkun random nettikirjoittelijan sanojen takia ottaa avioeron miehestäni, vai mikähän tämän kirjoituksesi pointti nyt olikaan?

Olenko kenties kysynyt mielipidettäsi mihinkään? Toki sinulla on oikeus olla tuota mieltä, en sitä kiistä, mutta pitäisikö tämän nyt jotenkin liikuttaa minua? Kuvitteletko kenties, että aion jonkun random nettikirjoittelijan sanojen takia ottaa avioeron miehestäni, vai mikähän tämän kirjoituksesi pointti nyt olikaan?

Eikö tämä olekaan keskustelupalsta, vieläpä yleinen sellainen? Kerroinpahan vaan, että sellaista tilannetta ei olekaan, että väkivaltaisen miehen kanssa alkaisin perhettä perustaa. Jos ihminen ei tunnista omia rajojaan ja hakkaa jotkut niin pahasti että syytetään tapon yrityksestä, on se ihminen äärimmäisen vaarallinen. Ehkä sitten olen astetta pelkurimaisempi, mutta sellaisia en lähipiiriini halua.

Minusta tämä on jokseenkin koomista, että kukaan ei täällä nähtävästi osaa lukea aloitukseni otsikkoa, saati tekstiä jonka olen siihen kirjoittanut. Olen kysynyt, josko täällä olisi "kohtalotovereita", mutta sen sijaan saan roppakaupalla toistaan typerämpiä arvostelijoita tänne, jotka kaikin mahdollisin tavoin osottavat tietämättömyytensä koko asiaan. Tosin, miten teiltä voisi odottaakaan mitään tietämystä, kun teillähän varmaan kaikilla on täydelliset perhe-elämät ja muut, eihän kukaan teistä voi _mitenkään_ ymmärtää, miten joku voi olla vankikundin kanssa naimisissa. IIIKS. Tiesittekö, että aika moni niistä vangeista on naimisissa ja niillä on perheet. Saatatte kadulla tietämättänne kävellä jotain "linnavenkulaa" vastaan, koska ihan teidän tiedoksenne, kukaan heistä ei kuitenkaan kanna mitään leimaa otsassaan. Olette siis luultavasti joskus jokainen jossakin törmänneet yhteen tällaiseen yhteiskunna pohjasakkaa edustavaan luuseriin, hyi teitä miten te viitsittekään hengittää edes samaa ilmaa heidän kanssaan?? :O

[QUOTE="vieras";28717767]Eikö tämä olekaan keskustelupalsta, vieläpä yleinen sellainen? Kerroinpahan vaan, että sellaista tilannetta ei olekaan, että väkivaltaisen miehen kanssa alkaisin perhettä perustaa. Jos ihminen ei tunnista omia rajojaan ja hakkaa jotkut niin pahasti että syytetään tapon yrityksestä, on se ihminen äärimmäisen vaarallinen. Ehkä sitten olen astetta pelkurimaisempi, mutta sellaisia en lähipiiriini halua.[/QUOTE]

Good for you :)

Minusta tämä on jokseenkin koomista, että kukaan ei täällä nähtävästi osaa lukea aloitukseni otsikkoa, saati tekstiä jonka olen siihen kirjoittanut. Olen kysynyt, josko täällä olisi "kohtalotovereita", mutta sen sijaan saan roppakaupalla toistaan typerämpiä arvostelijoita tänne, jotka kaikin mahdollisin tavoin osottavat tietämättömyytensä koko asiaan. Tosin, miten teiltä voisi odottaakaan mitään tietämystä, kun teillähän varmaan kaikilla on täydelliset perhe-elämät ja muut, eihän kukaan teistä voi _mitenkään_ ymmärtää, miten joku voi olla vankikundin kanssa naimisissa. IIIKS. Tiesittekö, että aika moni niistä vangeista on naimisissa ja niillä on perheet. Saatatte kadulla tietämättänne kävellä jotain "linnavenkulaa" vastaan, koska ihan teidän tiedoksenne, kukaan heistä ei kuitenkaan kanna mitään leimaa otsassaan. Olette siis luultavasti joskus jokainen jossakin törmänneet yhteen tällaiseen yhteiskunna pohjasakkaa edustavaan luuseriin, hyi teitä miten te viitsittekään hengittää edes samaa ilmaa heidän kanssaan?? :O

Joku petosjuttu tai vastaava vielä menis, mutta väkivaltarikolliset todellakin on yhteiskunnan pohjasakkaa.

Enkä verrannut kadulla tapahtuvaa hyökkäystä mieheni tilanteeseen, mutta toki sinä aivopieru sen osaat tehdä juuri niin.

Et verrannut nimimerkki "ap.." mutta nimimerkki "ap..." kirjoitti (yksi . enemmän nimimerkissä) kirjoitti " Kuka tahansa hullu voi tulla kadulla vastaan ja käydä kimppuun"

Sorry sekkaannukseni nimimerkkien suhteen, ja kiitos huolenpidosta, olen elänyt ilman alkoholia jo neljä vuotta.

[QUOTE="vieras";28717804]Joku petosjuttu tai vastaava vielä menis, mutta väkivaltarikolliset todellakin on yhteiskunnan pohjasakkaa.[/QUOTE]

Siinäkö oli koko kannanottosi kirjoitukseeni? Tunsitko itsesi hieman typeräksi kun tajusit että kuulut juuri tähän mainitsemaani porukkaan, jotka eivät tajua etten ole etsimässä kenenkään mielipiteitä täällä, vaan ihmisiä jotka ovat samassa tilanteessa.

Et verrannut nimimerkki "ap.." mutta nimimerkki "ap..." kirjoitti (yksi . enemmän nimimerkissä) kirjoitti " Kuka tahansa hullu voi tulla kadulla vastaan ja käydä kimppuun"

Sorry sekkaannukseni nimimerkkien suhteen, ja kiitos huolenpidosta, olen elänyt ilman alkoholia jo neljä vuotta.

Huomaa, että alkoholi on tehnyt jo tehtävänsä. Ap=alkuperäinen. Miksi joku muu käyttäisi tätä nimimerkkiä, oli siinä sitten yksi tai viisi pistettä vähemmän.

Siinäkö oli koko kannanottosi kirjoitukseeni? Tunsitko itsesi hieman typeräksi kun tajusit että kuulut juuri tähän mainitsemaani porukkaan, jotka eivät tajua etten ole etsimässä kenenkään mielipiteitä täällä, vaan ihmisiä jotka ovat samassa tilanteessa.

Oletko sinä kenties entinen tai nykyinen naisvanki? Kun alkaa kuulostaa kovin puolustelevalta vankeja kohtaan tuo sun teksti, sulla on ilmeisesti sitten enemmänkin kokemusta? Vankilathan on tosiaan täynnä syyttömiä ihmisiä, jotka oikeasti vain haluavat suojella ja puolustaa rakkaitaan ja itseään....

Niinpä, joillakin on edes se. Luultavasti sinulla ei ole senkään vertaa :)

Ei tuollaista arvosta kukaan järkevä ihminen. Roskasakki, joka ei osaa kunnioittaa kanssaihmisten omaisuutta ja ruumiillista koskemattomuutta ei naurettavine kunniakäsityksineen ei ole palaneen puupennin arvoisia yhteiskunnassa. Suomeenkin pitäisi saada jenkkien three srikes and you're out-käytäntö. Ehkäpä väkivaltarikollisena kunnostautunut miehesi seuraavalla kerralla osaisi hillitä kolmivuotiaan äkkipikaisuuttaan ja nyrkkejään, kun seuraavasta ääliötempusta saisi elinkautisen. Ja ihan oikean elinkautisen, loppuiäksi kaltereiden taakse. Kunnolliset kansalaiset saisivat elää rauhassa, kun väkivaltaiset eläimet lukittaisiin häkkiin ja avaimet heitettäisiin pois.

[QUOTE="sasa";28717865]Ei tuollaista arvosta kukaan järkevä ihminen. Roskasakki, joka ei osaa kunnioittaa kanssaihmisten omaisuutta ja ruumiillista koskemattomuutta ei naurettavine kunniakäsityksineen ei ole palaneen puupennin arvoisia yhteiskunnassa. Suomeenkin pitäisi saada jenkkien three srikes and you're out-käytäntö. Ehkäpä väkivaltarikollisena kunnostautunut miehesi seuraavalla kerralla osaisi hillitä kolmivuotiaan äkkipikaisuuttaan ja nyrkkejään, kun seuraavasta ääliötempusta saisi elinkautisen. Ja ihan oikean elinkautisen, loppuiäksi kaltereiden taakse. Kunnolliset kansalaiset saisivat elää rauhassa, kun väkivaltaiset eläimet lukittaisiin häkkiin ja avaimet heitettäisiin pois.[/QUOTE]

Ja tässä näin meille puhuu sivistynyt ja arvonsa tunteva yksilö. Todella todella hienoa tekstiä! Olet varmaan ylpeä itsestäsi.

Aloittaja tai joku muu "ap" ... nimimerkillä kirjoittava oli verrannut aloittajan miehen tarinaa
ryyppyporukan tappelusta tuohon " Kuka tahansa hullu voi tulla kadulla vastaan ja käydä kimppuun"

Ja tässä näin meille puhuu sivistynyt ja arvonsa tunteva yksilö. Todella todella hienoa tekstiä! Olet varmaan ylpeä itsestäsi.

No mun mielestä se kyllä oli hienoa tekstiä ja olen samaa mieltä. Liian monta läpi sormien -katsomista tässä maassa, rikolliset saa naurettavan lyhyitä tuomioita ja uusijat vielä lyhyempiä. Jenkkityyli tännekin, ehdottomasti!

[QUOTE="vieras";28717847]Oletko sinä kenties entinen tai nykyinen naisvanki? Kun alkaa kuulostaa kovin puolustelevalta vankeja kohtaan tuo sun teksti, sulla on ilmeisesti sitten enemmänkin kokemusta? Vankilathan on tosiaan täynnä syyttömiä ihmisiä, jotka oikeasti vain haluavat suojella ja puolustaa rakkaitaan ja itseään....[/QUOTE]

Juu, toki olen nykyinen naisvanki joka istuu koneella. Olen täällä pamppulassa chattailemässä parin idiootin kanssa :D

[QUOTE="vieras";28717879]No mun mielestä se kyllä oli hienoa tekstiä ja olen samaa mieltä. Liian monta läpi sormien -katsomista tässä maassa, rikolliset saa naurettavan lyhyitä tuomioita ja uusijat vielä lyhyempiä. Jenkkityyli tännekin, ehdottomasti![/QUOTE]

No, jos meille tulisi jenkkityyli, niin kai sitten lait noin yleensäkin muuttuisivat? Mm. Missourissa on sallittua ampua tunkeilija, joka edes tulee luvatta sinun maillesi. Silloin vankilaan EI joutuisi myöskään henkilö joka on itseänsä puolustanut. Kannatan ehdottomasti! Laitetaanko jo nyt heti kansalaisaloite lakimuutokseen?

[QUOTE="vieras";28717894]Vähän ot, mutta olisitko miehesi kanssa jos hän olisi väkivaltainen sinua tai lapsianne kohtaan?[/QUOTE]

En, mutta hän ei ole koskaan ollut. Toki voisin kysyä samaa sinultakin? Sinähän tuskin voit kertoa tulevaisuuteen, kävisikö puoliso koskaan sinun / lasten kimppuun, vai voitko?

En, mutta hän ei ole koskaan ollut. Toki voisin kysyä samaa sinultakin? Sinähän tuskin voit kertoa tulevaisuuteen, kävisikö puoliso koskaan sinun / lasten kimppuun, vai voitko?

Tarkoitin lähinnä sitä, että sinä et eläisi väkivaltaisen ihmisen kanssa, mutta nythän miehesi kanssa tekemisissä olevat joutuvat elämään, kun hän taas pääsee vapaaksi.

No jos ei kerran osaa ihmisiksi elää muiden ihmisten joukossa, on muille parempi, että ääliöt eristetään jonnekin kauas pois yhteiskunnasta ja mieluusti mahdollisimman pitkäksi aikaa. Olisi kunnon ihmisille turvallisempaa, kun ei tarvitsisi pelätä seuraavan väkivaltarikollisen flippaamista ties mistä syystä, koska puolen sentin sytytyslanka ja kolmivuotiaan itsehillintä ja harkintakyky ei ole hyvä yhdistelmä

[QUOTE="sasa";28717974]No jos ei kerran osaa ihmisiksi elää muiden ihmisten joukossa, on muille parempi, että ääliöt eristetään jonnekin kauas pois yhteiskunnasta ja mieluusti mahdollisimman pitkäksi aikaa. Olisi kunnon ihmisille turvallisempaa, kun ei tarvitsisi pelätä seuraavan väkivaltarikollisen flippaamista ties mistä syystä, koska puolen sentin sytytyslanka ja kolmivuotiaan itsehillintä ja harkintakyky ei ole hyvä yhdistelmä[/QUOTE]

Kannattaisikohan jo laajentaa sanavarastoasi, tuo turha jankkaaminen alkaa jo puuduttaa.

Kyllä, tyhmyydestä tosiaan pitäisi sakottaa ja idiooteille olla oma selliosasto. Sinne sinä kuuluisit, ehdottomasti :)

[QUOTE="vieras";28717952]Tarkoitin lähinnä sitä, että sinä et eläisi väkivaltaisen ihmisen kanssa, mutta nythän miehesi kanssa tekemisissä olevat joutuvat elämään, kun hän taas pääsee vapaaksi.[/QUOTE]

Miten tämä liittyy aiempaan kysymykseesi siitä, että olisinko mieheni kanssa jos hän olisi minua / lapsia kohtaan väkivaltainen? Vastasin, että en. Mutta koskaan hän ei ole ollut ja ei ole syytä olettaa tällaista. Miten nyt yhtäkkiä pointtisi koskikin kaikkia muita ihmisiä, eikä meitä? Kannattaisi pitää ajatukset kasassa kun kirjoittelee.

Miten tämä liittyy aiempaan kysymykseesi siitä, että olisinko mieheni kanssa jos hän olisi minua / lapsia kohtaan väkivaltainen? Vastasin, että en. Mutta koskaan hän ei ole ollut ja ei ole syytä olettaa tällaista. Miten nyt yhtäkkiä pointtisi koskikin kaikkia muita ihmisiä, eikä meitä? Kannattaisi pitää ajatukset kasassa kun kirjoittelee.

Nimenomaan sitä, että sinun ei tarvitse kärsiä miehesi väkivallasta, mutta muiden kyllä pitää. Ja se on sinusta ihan ok.

[QUOTE="vieras";28718041]Nimenomaan sitä, että sinun ei tarvitse kärsiä miehesi väkivallasta, mutta muiden kyllä pitää. Ja se on sinusta ihan ok.[/QUOTE]

Aiemmin kysyit olisinko hänen kanssaan, jos hän olisi MEITÄ kohtaan väkivaltainen. Miksi ihmeessä et vastannut minun kysymykseeni, olisitko sinä puolisosi kanssa jos hän olisi sinua kohtaan väkivaltainen? Ymmärrätkö nyt, miten typerältä spekuloinnilta tämä taas kuulostaa? Ei kukaan voi tietää, jos toinen jonain kauniina päivänä sekoaakin, en minäkään voi tietää mitä tuleman pitää. Mieheni ei ole naisten-/lastenhakkaaja, ole koskaan ollutkaan.

Kyllä se on minusta ok, jos hän esim. puolustaisi minua. En todellakaan haluaisi miestä, joka vain seisoisi tumput suorina jos joku yrittäisi raiskata minua tms. Toki sellaisiakin ihmisiä löytyy "kaikki hoituu aina puhumalla". Joopa joo, eläkää te siinä idyllisessä haavemaailmassanne, mutta huomioikaa samalla se fakta että hulluja edelleen on olemassa. Mieheni ei ole tässä tilanteessa, jonka vuoksi nyt istuu, tehnyt mitään muuta kuin puolustanut itseään. Toki lyhyt temperamentti hänellä on. Mutta edelleen painotan, että puhukaa vasta sitten kun olette hänen kengissään olleet, joka ei oleellisesti ole mahdollista. Kannattaisi siis vain pitää mölyt mahassaan.

Aiemmin kysyit olisinko hänen kanssaan, jos hän olisi MEITÄ kohtaan väkivaltainen. Miksi ihmeessä et vastannut minun kysymykseeni, olisitko sinä puolisosi kanssa jos hän olisi sinua kohtaan väkivaltainen? Ymmärrätkö nyt, miten typerältä spekuloinnilta tämä taas kuulostaa? Ei kukaan voi tietää, jos toinen jonain kauniina päivänä sekoaakin, en minäkään voi tietää mitä tuleman pitää. Mieheni ei ole naisten-/lastenhakkaaja, ole koskaan ollutkaan.

Kyllä se on minusta ok, jos hän esim. puolustaisi minua. En todellakaan haluaisi miestä, joka vain seisoisi tumput suorina jos joku yrittäisi raiskata minua tms. Toki sellaisiakin ihmisiä löytyy "kaikki hoituu aina puhumalla". Joopa joo, eläkää te siinä idyllisessä haavemaailmassanne, mutta huomioikaa samalla se fakta että hulluja edelleen on olemassa. Mieheni ei ole tässä tilanteessa, jonka vuoksi nyt istuu, tehnyt mitään muuta kuin puolustanut itseään. Toki lyhyt temperamentti hänellä on. Mutta edelleen painotan, että puhukaa vasta sitten kun olette hänen kengissään olleet, joka ei oleellisesti ole mahdollista. Kannattaisi siis vain pitää mölyt mahassaan.

Rautalanka loppuu, mutta yritän vielä.

Miehesi löisi sinua -> Pahapaha, ei niin saa tehdä!

Miehesi lyö muita -> Ihan ok. Sattuuhan noita.

Yhteistyössä