V
"vieras"
Vieras
En alkais seurustella sellaisen miehen kanssa, joka käy minkään takia hakkaamassa toista ihmistä. Jos joku tekee rikoksen, niin soitto poliisille ja syylliset kyllä tuomitaan. Kuten aloittajan mies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olenko kenties kysynyt mielipidettäsi mihinkään? Toki sinulla on oikeus olla tuota mieltä, en sitä kiistä, mutta pitäisikö tämän nyt jotenkin liikuttaa minua? Kuvitteletko kenties, että aion jonkun random nettikirjoittelijan sanojen takia ottaa avioeron miehestäni, vai mikähän tämän kirjoituksesi pointti nyt olikaan?
Minusta tämä on jokseenkin koomista, että kukaan ei täällä nähtävästi osaa lukea aloitukseni otsikkoa, saati tekstiä jonka olen siihen kirjoittanut. Olen kysynyt, josko täällä olisi "kohtalotovereita", mutta sen sijaan saan roppakaupalla toistaan typerämpiä arvostelijoita tänne, jotka kaikin mahdollisin tavoin osottavat tietämättömyytensä koko asiaan. Tosin, miten teiltä voisi odottaakaan mitään tietämystä, kun teillähän varmaan kaikilla on täydelliset perhe-elämät ja muut, eihän kukaan teistä voi _mitenkään_ ymmärtää, miten joku voi olla vankikundin kanssa naimisissa. IIIKS. Tiesittekö, että aika moni niistä vangeista on naimisissa ja niillä on perheet. Saatatte kadulla tietämättänne kävellä jotain "linnavenkulaa" vastaan, koska ihan teidän tiedoksenne, kukaan heistä ei kuitenkaan kanna mitään leimaa otsassaan. Olette siis luultavasti joskus jokainen jossakin törmänneet yhteen tällaiseen yhteiskunna pohjasakkaa edustavaan luuseriin, hyi teitä miten te viitsittekään hengittää edes samaa ilmaa heidän kanssaan?? :O
Enkä verrannut kadulla tapahtuvaa hyökkäystä mieheni tilanteeseen, mutta toki sinä aivopieru sen osaat tehdä juuri niin.
Et verrannut nimimerkki "ap.." mutta nimimerkki "ap..." kirjoitti (yksi . enemmän nimimerkissä) kirjoitti " Kuka tahansa hullu voi tulla kadulla vastaan ja käydä kimppuun"
Sorry sekkaannukseni nimimerkkien suhteen, ja kiitos huolenpidosta, olen elänyt ilman alkoholia jo neljä vuotta.
Siinäkö oli koko kannanottosi kirjoitukseeni? Tunsitko itsesi hieman typeräksi kun tajusit että kuulut juuri tähän mainitsemaani porukkaan, jotka eivät tajua etten ole etsimässä kenenkään mielipiteitä täällä, vaan ihmisiä jotka ovat samassa tilanteessa.
Niinpä, joillakin on edes se. Luultavasti sinulla ei ole senkään vertaa![]()
Ja tässä näin meille puhuu sivistynyt ja arvonsa tunteva yksilö. Todella todella hienoa tekstiä! Olet varmaan ylpeä itsestäsi.
Ja tässä näin meille puhuu sivistynyt ja arvonsa tunteva yksilö. Todella todella hienoa tekstiä! Olet varmaan ylpeä itsestäsi.
En, mutta hän ei ole koskaan ollut. Toki voisin kysyä samaa sinultakin? Sinähän tuskin voit kertoa tulevaisuuteen, kävisikö puoliso koskaan sinun / lasten kimppuun, vai voitko?
Miten tämä liittyy aiempaan kysymykseesi siitä, että olisinko mieheni kanssa jos hän olisi minua / lapsia kohtaan väkivaltainen? Vastasin, että en. Mutta koskaan hän ei ole ollut ja ei ole syytä olettaa tällaista. Miten nyt yhtäkkiä pointtisi koskikin kaikkia muita ihmisiä, eikä meitä? Kannattaisi pitää ajatukset kasassa kun kirjoittelee.
Aiemmin kysyit olisinko hänen kanssaan, jos hän olisi MEITÄ kohtaan väkivaltainen. Miksi ihmeessä et vastannut minun kysymykseeni, olisitko sinä puolisosi kanssa jos hän olisi sinua kohtaan väkivaltainen? Ymmärrätkö nyt, miten typerältä spekuloinnilta tämä taas kuulostaa? Ei kukaan voi tietää, jos toinen jonain kauniina päivänä sekoaakin, en minäkään voi tietää mitä tuleman pitää. Mieheni ei ole naisten-/lastenhakkaaja, ole koskaan ollutkaan.
Kyllä se on minusta ok, jos hän esim. puolustaisi minua. En todellakaan haluaisi miestä, joka vain seisoisi tumput suorina jos joku yrittäisi raiskata minua tms. Toki sellaisiakin ihmisiä löytyy "kaikki hoituu aina puhumalla". Joopa joo, eläkää te siinä idyllisessä haavemaailmassanne, mutta huomioikaa samalla se fakta että hulluja edelleen on olemassa. Mieheni ei ole tässä tilanteessa, jonka vuoksi nyt istuu, tehnyt mitään muuta kuin puolustanut itseään. Toki lyhyt temperamentti hänellä on. Mutta edelleen painotan, että puhukaa vasta sitten kun olette hänen kengissään olleet, joka ei oleellisesti ole mahdollista. Kannattaisi siis vain pitää mölyt mahassaan.