V
vieras
Vieras
kun sanotaan että imellytyslämpötilan pitäisi olla n.50 astetta niin mahtaako onnistua jos imellyttää haaleassa saunassa? Onko joku kokeillut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mikä imellytyslämpötila? Eka huoneenlämmössä ilmeltyy ja sitte paistetaan miedolla lämmöllä. Mahtaako kypsyä saunassamutta toisaalta olen kyllä syöny lohta joka on savustettu/kypsennetty savusaunan lauteilla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nostan..
Alkuperäinen kirjoittaja someoni:onnistuuko kielletyn perunalaatikon imetys saunassa? huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka kertoo, mitä imelletty tarkoittaa? En vieläkään tiedä, vaikka yli 30 jo oon... En kyllä kyseistä ruokaa edes syö.
kun sanotaan että imellytyslämpötilan pitäisi olla n.50 astetta niin mahtaako onnistua jos imellyttää haaleassa saunassa? Onko joku kokeillut?
Oikea imeltymislämpötila on vähintään 50 enintään 75.
http://www.kotikokki.net/reseptit/n...inen perinteinen perunalaatikko eli -tuuvinki
Tällä ohjeella tulee ainakin hyvää imellettyäperunalaatikkoa.
Siis mikä imellytyslämpötila? Eka huoneenlämmössä ilmeltyy ja sitte paistetaan miedolla lämmöllä. Mahtaako kypsyä saunassamutta toisaalta olen kyllä syöny lohta joka on savustettu/kypsennetty savusaunan lauteilla
![]()