Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kyllä helkkarin noloa, että Jannen täytyy itse ottaa yhteyttä Iltasanomiin ja tyrkyttää että tehkää minusta juttu! No Janne-fanit tietysti tulee länkyttämään kun jaksavat ensin herätä tähän päivään, että mistäs tiedät ettei Iltasanomat itse ottanut yhteyttä tähän megajulkkikseen.... NOH, sen nyt näkee sokea Reettakin mitä tuo lehtijuttu koskee. Potkuja Onnenarvasta ja kaipuuta miehen kosketukseen. Eli nämä on ne kaksi kaksi joista Janne ruikuttaa koko ajan. Eli Jannen itse piti päästä taas ihan JULKISUUTEEN kertomaan että "Täällä olisi huippusuosittu ja kuuluisa ammattitaitoinen juontaja töitä vailla, wink wink työnantajat!" Ja "Hei homomiehet, täällä olisi megasuosittu ja kuuluisa salskea uros vapailla markkinoilla, wink wink!" Aika "erikoinen" sattuma, että juuri tänään Jannne kertoo ihan Iltasanomissa olevansa sinkku, kun illalla on se Jannen sinkkuilta....
Ja vanhat kuvat. Kun tietää että laikkarioperaatiosta huolimatta on läski jälleen...
 
vierailija
Noh... Jannella oli eilen se sinkkuilta.. Vaan eipä ole kyseisestä tapahtumasta mitään mainintaa Jannen facessa. Koirapuistosta kyllä mainitsi, että oli taas kiva ilta, kiitos kävijöille.. Taisi nyt kuulkaas käydä niin, että porukka tuli koirapuistoon, mutta sinkkuiltaan ei tullut ketään? 😂 Ei edes yhden yhtä homosexuellia.... Voi itku...
 

Yhteistyössä