Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kyllä helkkarin noloa, että Jannen täytyy itse ottaa yhteyttä Iltasanomiin ja tyrkyttää että tehkää minusta juttu! No Janne-fanit tietysti tulee länkyttämään kun jaksavat ensin herätä tähän päivään, että mistäs tiedät ettei Iltasanomat itse ottanut yhteyttä tähän megajulkkikseen.... NOH, sen nyt näkee sokea Reettakin mitä tuo lehtijuttu koskee. Potkuja Onnenarvasta ja kaipuuta miehen kosketukseen. Eli nämä on ne kaksi kaksi joista Janne ruikuttaa koko ajan. Eli Jannen itse piti päästä taas ihan JULKISUUTEEN kertomaan että "Täällä olisi huippusuosittu ja kuuluisa ammattitaitoinen juontaja töitä vailla, wink wink työnantajat!" Ja "Hei homomiehet, täällä olisi megasuosittu ja kuuluisa salskea uros vapailla markkinoilla, wink wink!" Aika "erikoinen" sattuma, että juuri tänään Jannne kertoo ihan Iltasanomissa olevansa sinkku, kun illalla on se Jannen sinkkuilta....
 
vierailija
Kaikki ei osaa englantia. Älä nyt taas viitti väittää ihan tajuttomia. Siis KAIKKI koko maapallolla osaa englantia? Suomessakin harva sitä nykyään oikeasti osaa.
Ja KAIKILLA on perhe ja työ? Menee samaan kategoriaan kuin kaikki osaa enkkua. Miksi sitten suutuitte siitä, että joku mainitsi että hänellä on perhe ja työ? Korostaakseen? Miksi sitten korostat että JUURI SINÄ OSAAT ENKKUA. Kyllä minäkin osaan mutta en ylpeile sillä. Niin sinäkin kirjoitit perheestä ja työstä. Vai oletko se rikas usalainen, jonka ei tarvitse käydä töissä? Hel-nyc?
 
vierailija
Oli samaa toistoa. Onnenarpa, lemmikkihotelli, ei saa kumppania... Ei mitään uutta, samaa jankkausta Jannelta. Jos Janne haluaa pois julkisuudesta niin miksi soittelee koko ajan lehtiin päästäkseen haastatteluun?
Niin olikin samaa toistoa. Eihän Suomessa kellekkään tapahdu mitään uutta. Ja eikös artikkeli sanonut että hän haluaisi juontohommiin? Sen takia kaiketi teki haastattelun, että jos joku näkisi laajemmin kuin vain Face postaukset. Itseään pitää markkinoida.
 
vierailija
Oli samaa toistoa. Onnenarpa, lemmikkihotelli, ei saa kumppania... Ei mitään uutta, samaa jankkausta Jannelta. Jos Janne haluaa pois julkisuudesta niin miksi soittelee koko ajan lehtiin päästäkseen haastatteluun?
Olen sanonut että ennenkin, että Jannella on pakkomielle julkisuuteen. Hän tuo jatkuvasti esille kuinka hän on JULKKIS. Ja olen todennut että koska Janne ei enää Onnenarpa-potkujen myötä ole telkkarissa, hänellä on nyt hirveä paniikki löytää uusi tv-työ. Koska Jannen identiteetti perustuu JULKISUUTEEN. Tosin tuo reppana ei selkeästi itse tajua, ettei hän ole enää vuosikymeneen ollut mikään JULKKIS. Jos hän nyt juonsi jotain kusetusarpajaisia, jota katsoi kourallinen mummoja, ei se hänestä vielä JULKKISTA tee. Mutta Janne selkeästi itse kuvittelee olevansa Suomen kuumin, suosituin, puhutuin, seuratuin ja tunnetuin JULKKIS.
 
vierailija
Ja KAIKILLA on perhe ja työ? Menee samaan kategoriaan kuin kaikki osaa enkkua. Miksi sitten suutuitte siitä, että joku mainitsi että hänellä on perhe ja työ? Korostaakseen? Miksi sitten korostat että JUURI SINÄ OSAAT ENKKUA. Kyllä minäkin osaan mutta en ylpeile sillä. Niin sinäkin kirjoitit perheestä ja työstä. Vai oletko se rikas usalainen, jonka ei tarvitse käydä töissä? Hel-nyc?
Kuka helnyc on?
 
vierailija
Ja KAIKILLA on perhe ja työ? Menee samaan kategoriaan kuin kaikki osaa enkkua. Miksi sitten suutuitte siitä, että joku mainitsi että hänellä on perhe ja työ? Korostaakseen? Miksi sitten korostat että JUURI SINÄ OSAAT ENKKUA. Kyllä minäkin osaan mutta en ylpeile sillä. Niin sinäkin kirjoitit perheestä ja työstä. Vai oletko se rikas usalainen, jonka ei tarvitse käydä töissä? Hel-nyc?
Kuka sanoi kaikilla on perhe ja työ? En minä ainakaan.
 
vierailija
Ja KAIKILLA on perhe ja työ? Menee samaan kategoriaan kuin kaikki osaa enkkua. Miksi sitten suutuitte siitä, että joku mainitsi että hänellä on perhe ja työ? Korostaakseen? Miksi sitten korostat että JUURI SINÄ OSAAT ENKKUA. Kyllä minäkin osaan mutta en ylpeile sillä. Niin sinäkin kirjoitit perheestä ja työstä. Vai oletko se rikas usalainen, jonka ei tarvitse käydä töissä? Hel-nyc?
Kantsis ylpeillä jos osaat englantia. Se on hyvä taito.
 
vierailija
Olen sanonut että ennenkin, että Jannella on pakkomielle julkisuuteen. Hän tuo jatkuvasti esille kuinka hän on JULKKIS. Ja olen todennut että koska Janne ei enää Onnenarpa-potkujen myötä ole telkkarissa, hänellä on nyt hirveä paniikki löytää uusi tv-työ. Koska Jannen identiteetti perustuu JULKISUUTEEN. Tosin tuo reppana ei selkeästi itse tajua, ettei hän ole enää vuosikymeneen ollut mikään JULKKIS. Jos hän nyt juonsi jotain kusetusarpajaisia, jota katsoi kourallinen mummoja, ei se hänestä vielä JULKKISTA tee. Mutta Janne selkeästi itse kuvittelee olevansa Suomen kuumin, suosituin, puhutuin, seuratuin ja tunnetuin JULKKIS.
Niinpä. Ja luulee ettei saa kumppania siksi koska on JULKKIS.
Kaikki googlettaa treffikumppaninsa ja Jannesta löytyy googlesta vain Jannen ruikutusta erinäisistä asioista (hiv, h o m o u s , hl-ajan peruuntuminen) jne. joista Janne on itse soittanut lehtiin saadakseen sitä parjattua julkisuutta. Ja nyt kauppaa itseään uusiin tv-ohjelmiin. Kumpaa haluat Janne, julkisuutta vai kumppanin?
 
vierailija
Olen sanonut että ennenkin, että Jannella on pakkomielle julkisuuteen. Hän tuo jatkuvasti esille kuinka hän on JULKKIS. Ja olen todennut että koska Janne ei enää Onnenarpa-potkujen myötä ole telkkarissa, hänellä on nyt hirveä paniikki löytää uusi tv-työ. Koska Jannen identiteetti perustuu JULKISUUTEEN. Tosin tuo reppana ei selkeästi itse tajua, ettei hän ole enää vuosikymeneen ollut mikään JULKKIS. Jos hän nyt juonsi jotain kusetusarpajaisia, jota katsoi kourallinen mummoja, ei se hänestä vielä JULKKISTA tee. Mutta Janne selkeästi itse kuvittelee olevansa Suomen kuumin, suosituin, puhutuin, seuratuin ja tunnetuin JULKKIS.
Ja sinä katsoit myös sitä ohjelmaa kun Janne oli siinä. Älä unohda itseäsi.
 
vierailija
Niinpä. Ja luulee ettei saa kumppania siksi koska on JULKKIS.
Kaikki googlettaa treffikumppaninsa ja Jannesta löytyy googlesta vain Jannen ruikutusta erinäisistä asioista (hiv, h o m o u s , hl-ajan peruuntuminen) jne. joista Janne on itse soittanut lehtiin saadakseen sitä parjattua julkisuutta. Ja nyt kauppaa itseään uusiin tv-ohjelmiin. Kumpaa haluat Janne, julkisuutta vai kumppanin?
Miksi kysyt Jannelta täällä?? Ei se näitä lue. Mene hänen Faceen.
 
vierailija
Jannefanit (eli yksi jannefani) on taas tullut tänne tykittämään vastauksiaan. Mikset tee töitä kun väität olevasi töissä? Missään tärkeissä töissä ei ehdi kirjoittaa vauvapalstalle minuutin välein viestejä monen tunnin ajan.
 
vierailija
Niinpä. Ja luulee ettei saa kumppania siksi koska on JULKKIS.
Kaikki googlettaa treffikumppaninsa ja Jannesta löytyy googlesta vain Jannen ruikutusta erinäisistä asioista (hiv, h o m o u s , hl-ajan peruuntuminen) jne. joista Janne on itse soittanut lehtiin saadakseen sitä parjattua julkisuutta. Ja nyt kauppaa itseään uusiin tv-ohjelmiin. Kumpaa haluat Janne, julkisuutta vai kumppanin?
Kaikki ei tsekkaa treffikumppaniaan. Mistä saat näitä ajatuksia pikkuaivoihisi??
 
vierailija
Kaikki ei tsekkaa treffikumppaniaan. Mistä saat näitä ajatuksia pikkuaivoihisi??
Hah hah haa 😂 Janne Antin on ihan itse sanonut, että hänellä käy flaksi deittipalveluissa tasan niin kauan kuin hän esiintyy nimettömänä tai nimimerkillä. Heti kun hän lyö nimen Janne Antin pöytään, vastapuoli ghostaa hänet. Ai miksi? No siksi kun tämä vastapuoli käy googlaamassa Janne Antinin. Silmille lävähtää tieto että kyseessä HIV-positiviinen mies, joka on vieläpä JULKKIS. Se oli sitten siinä, kiitos mutta ei kiitos. Kukaan homo ei halua leimautua HIV-miehen kumppaniksi.
 

Yhteistyössä