Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt tästä lehtijutusta ja Jannesta keskustellaan Facebookissa ilta-sanomien sivuilla
Hih! Kiitos vinkistä! 😄 Kävinpä lukaisemassa. Mikä parasta, Janne itse ollut myös tuolla kommentoimassa ja lukemassa noita kommentteja. Vielä parempaa, että siellä moni kertoi TOTUUKSIA tästä megajulkkiksesta. Ja Jannepas ei voi poistaa noita kommentteja eikä blokata kirjoittajaa, JES!!!!!!! 😂 Tässä yksi totuudenmukainen, osuva kommentti, joka on ja pysyy tuolla. Janne ei voi tätä kommenttia poistaa vaikka kuinka v*tuttaisi:

"Mielensäpahoittaja
Viime aikaiset touhut ja jutut vei minulta kiinnostuksen hänen juttuihin
Vika aina muissa,ei koskaan hänessä
Julkista mollausta muista,mutta kun hänelle joku jotain sanoo tai on erimieltä haukkuu ja estot päälle
Mikään eikä missään ole hyvä ja aina syy on muissa
Hän totee,että hänen julkinen profiili on vain heile jotka osaa siellä käyttäytyä
Mites se oma käytös?Suuttuu jos on erimieltä hänen kanssaan
Samaa mieltä pitää olla ja mielistellä."
 
vierailija
vierailija
Ja tämä kommentti on Iltasanomien kommenttipalstalla...

"Mielensäpahoittaja😁Ihan joka asiasta. Varmasti raskasta elää kun kaikissa muissa ihmisissä on vikaa mutta itse on täydellinen ."

On siinä Janne Antinilla nyt pureskelemista kerrakseen, kun joutuu lukemaan totuuksia itsestään eikä pysty edes poistamaan noita kommentteja itsestään 😂 Veikkaan että tänään taitaa olla makaronilaatikkopäivä. "Ilkeitä" kommentteja Iltasanomien kommenttipalstalla eikä edes eiliseen sinkkuiltaan tullut ketään.. Nyt sitä lohturuokaa!
 
vierailija
Hih! Kiitos vinkistä! Kävinpä lukaisemassa. Mikä parasta, Janne itse ollut myös tuolla kommentoimassa ja lukemassa noita kommentteja. Vielä parempaa, että siellä moni kertoi TOTUUKSIA tästä megajulkkiksesta. Ja Jannepas ei voi poistaa noita kommentteja eikä blokata kirjoittajaa, JES!!!!!!! Tässä yksi totuudenmukainen, osuva kommentti, joka on ja pysyy tuolla. Janne ei voi tätä kommenttia poistaa vaikka kuinka v*tuttaisi:

"Mielensäpahoittaja
Viime aikaiset touhut ja jutut vei minulta kiinnostuksen hänen juttuihin
Vika aina muissa,ei koskaan hänessä
Julkista mollausta muista,mutta kun hänelle joku jotain sanoo tai on erimieltä haukkuu ja estot päälle
Mikään eikä missään ole hyvä ja aina syy on muissa
Hän totee,että hänen julkinen profiili on vain heile jotka osaa siellä käyttäytyä
Mites se oma käytös?Suuttuu jos on erimieltä hänen kanssaan
Samaa mieltä pitää olla ja mielistellä."
🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Ja tämä kommentti on Iltasanomien kommenttipalstalla...

"MielensäpahoittajaIhan joka asiasta. Varmasti raskasta elää kun kaikissa muissa ihmisissä on vikaa mutta itse on täydellinen ."

On siinä Janne Antinilla nyt pureskelemista kerrakseen, kun joutuu lukemaan totuuksia itsestään eikä pysty edes poistamaan noita kommentteja itsestään Veikkaan että tänään taitaa olla makaronilaatikkopäivä. "Ilkeitä" kommentteja Iltasanomien kommenttipalstalla eikä edes eiliseen sinkkuiltaan tullut ketään.. Nyt sitä lohturuokaa!
😅
 
vierailija
Hienoja kommentteja. Suurin osa positiivista. Pari nurisijaa kuten noissa tulee olemaan aina. Mutta suurimmalta osalta ainoastaan hyvää sanottavaa Jannesta. Täällä tietysti heti kopioidaan ne nega kommentit tänne mutta paljon enemmän on hyviä kommentteja siellä.
 
vierailija
"Hyvä, että lopetti nuo juontohommat, sekä naapurikunnassamme toimineen koirahoitolansa. Ei ole hyvää sanottavaa."

"Se on iha seko tyyppi. Availee hoitoloit ja muuttaa veks "ku ei ymmärretä homomiest" (niinku Hauhol). Sit pahotetaa mieli ku pitäis ite hoitaa lumityöt mut ei ehi ku on peräti 2h onnenarvas. Tai oli. Nyt taas availee Keravalle uutta hoitolaa, oisko tää jo kuudes paikka? En kyl luottais tuuliviiriin yhtään.
Osti talon - myi sen, osti mökin - myi sen ku ei saanu tarpeeks ilmast apuu hoitamaa sitä - meni vuokralle - lähti sielt ku oltii muka homovastaisii - nyt katotaa kuin kauan pysyy Tapanilas ku rahat ei riitä. Ai nii, Orimattilan talon laitto vuokral ja sit hääti vuokralaiset veks.
Että sellane tuuliviiri."

Näin Iltasanomissa keskustellaan Herra Janne Antinista 🙈
 
vierailija
Hienoja kommentteja. Suurin osa positiivista. Pari nurisijaa kuten noissa tulee olemaan aina. Mutta suurimmalta osalta ainoastaan hyvää sanottavaa Jannesta. Täällä tietysti heti kopioidaan ne nega kommentit tänne mutta paljon enemmän on hyviä kommentteja siellä.
Varmasti tän sivun kommentoijat käyneet kirjoittamassa parit niistä huonoista kommenteista. Näyttää niin tutulta textillä.
 
vierailija
”Janne oli hauska ja fiksu juontaja. Ihailen sitä, miten hän pystyi suorassa lähetyksessä olemaan läsnä ja puhumaan järkevästi ja viihdyttävästi. Hänellä on enemmän älliä ha retorista taidokkuutta kuin esim.useimmilla kansanedustajilla. Kaikkea hyvää hänelle!”
 
vierailija
Hienoja kommentteja. Suurin osa positiivista. Pari nurisijaa kuten noissa tulee olemaan aina. Mutta suurimmalta osalta ainoastaan hyvää sanottavaa Jannesta. Täällä tietysti heti kopioidaan ne nega kommentit tänne mutta paljon enemmän on hyviä kommentteja siellä.
Ai että mä NAUTIN kun ihan julkisesti saa ihmiset kertoa REHELLISEN mielipiteensä Jannesta, vaikka se mielipide olisi NEGATIIVINEN. Ja Janne Antin ei voi asialle yhtään mitään! Jannen kannattaisi jatkossa vain pysyä siellä omalla tontillaan eli facesivuillaan. Kas näin siinä käy kun tyrkyttää itseään jonnekin iltapäivälehteen. Sillä iltapäivälehdellä on oma kommentointisivu, ja niille tämä herkkänahkainen pikkujulkkis ei mahda mitään 🤣
 
vierailija
"Ketä kiinnostaa mitä kuuluu nyt mutta jollekin tärkee tieto"

"Koko ohjelma on perseestä niin kuin toi juontajakin ei tainnut matkaoppaanakaan ura jatkunut."

"Persona non grata !Ei ikinä ole mahtunut omaan nahkaansa."

"Saattaapi olla, että tuo Hiv-positiivisena kekkulointi julkisuudessa ei niitä mahdollisia kumppaniehdokkaita kauheasti houkuttele."

"Itse lopetti ja sitten pyysi porukoita FB:n kautta laittamaan viestiä että otettaisiin takaisin. Voi, noin joskus voi käydä kun mittauttaa oman arvon."
 
vierailija
Ai että mä NAUTIN kun ihan julkisesti saa ihmiset kertoa REHELLISEN mielipiteensä Jannesta, vaikka se mielipide olisi NEGATIIVINEN. Ja Janne Antin ei voi asialle yhtään mitään! Jannen kannattaisi jatkossa vain pysyä siellä omalla tontillaan eli facesivuillaan. Kas näin siinä käy kun tyrkyttää itseään jonnekin iltapäivälehteen. Sillä iltapäivälehdellä on oma kommentointisivu, ja niille tämä herkkänahkainen pikkujulkkis ei mahda mitään 🤣
Kävin kattomassa kommentit. Hyviä kommentteja oli paljon enemmän kuin huonoja. Noin viisi huonoa ja vähän yli sata kommenttia yhteensä. Että eipä nuo huonot merkkaa mitään.
 
vierailija
Ai että mä NAUTIN kun ihan julkisesti saa ihmiset kertoa REHELLISEN mielipiteensä Jannesta, vaikka se mielipide olisi NEGATIIVINEN. Ja Janne Antin ei voi asialle yhtään mitään! Jannen kannattaisi jatkossa vain pysyä siellä omalla tontillaan eli facesivuillaan. Kas näin siinä käy kun tyrkyttää itseään jonnekin iltapäivälehteen. Sillä iltapäivälehdellä on oma kommentointisivu, ja niille tämä herkkänahkainen pikkujulkkis ei mahda mitään
Ihan varmaa että sustakin kirjoitettais huonoja kommentteja.
 
vierailija
Kävin kattomassa kommentit. Hyviä kommentteja oli paljon enemmän kuin huonoja. Noin viisi huonoa ja vähän yli sata kommenttia yhteensä. Että eipä nuo huonot merkkaa mitään.
Juu mutta katsos kun tässä naurattaa se, että siellä on se "viisi" (oikeasti paljon enemmän) negatiivista kommenttia. Janne on joutunut lukemaan ne, mutta ähäkutti! Milläs ajatteli poistaa ne ilkeät kommentit ja blokata käyttäjät?! Hih hih hii! Ei sitten millään! Nyt koko Suomen kansa saa lukea myös niitä ei niin mairittelevia kommentteja tuosta megastarasta, eikä megastara itse mahda asialle yhtään mitään!
 
vierailija
Juu mutta katsos kun tässä naurattaa se, että siellä on se "viisi" (oikeasti paljon enemmän) negatiivista kommenttia. Janne on joutunut lukemaan ne, mutta ähäkutti! Milläs ajatteli poistaa ne ilkeät kommentit ja blokata käyttäjät?! Hih hih hii! Ei sitten millään! Nyt koko Suomen kansa saa lukea myös niitä ei niin mairittelevia kommentteja tuosta megastarasta, eikä megastara itse mahda asialle yhtään mitään!
Koko Suomen kansa ei todellakaan lue noita. Jopas kuvittelet suuria 😂
 
vierailija
Juu mutta katsos kun tässä naurattaa se, että siellä on se "viisi" (oikeasti paljon enemmän) negatiivista kommenttia. Janne on joutunut lukemaan ne, mutta ähäkutti! Milläs ajatteli poistaa ne ilkeät kommentit ja blokata käyttäjät?! Hih hih hii! Ei sitten millään! Nyt koko Suomen kansa saa lukea myös niitä ei niin mairittelevia kommentteja tuosta megastarasta, eikä megastara itse mahda asialle yhtään mitään!
Voihan J blokata ne kommentoijat hänen sivultaan.
 
vierailija
Juu mutta katsos kun tässä naurattaa se, että siellä on se "viisi" (oikeasti paljon enemmän) negatiivista kommenttia. Janne on joutunut lukemaan ne, mutta ähäkutti! Milläs ajatteli poistaa ne ilkeät kommentit ja blokata käyttäjät?! Hih hih hii! Ei sitten millään! Nyt koko Suomen kansa saa lukea myös niitä ei niin mairittelevia kommentteja tuosta megastarasta, eikä megastara itse mahda asialle yhtään mitään!
No niinpä 🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Ihan varmaa että sustakin kirjoitettais huonoja kommentteja.
Todennäköisesti. Mutta minä kun en tyrkytäkäään itseäni mihinkään Iltasanomiin niinkuin Janne tekee. Minulla ei ole pakkomielle ja riippuvuussuhde julkisuuteen, niinkuin Jannella on. Minä en elä julkisuudesta niinkuin Janne elää. Jannen on pakko tunkea pärstänsä sitten iltapäivälehtiin, kun telkkariin hänen pärstäänsä ei enää huolita. Onko oikeasti enää mitään säälittävämpää, kuin soittaa itse Iltasanomiin ja tyrkyttää että tehkää minusta juttu. "Olen se Onnenarpa-juontaja joka kilahti suorassa tv-lähetyksessä. Voisin nyt kertoilla kuulumisiani." Toki muistamme edelleen kuinka Janne edellisen kerran keväällä otti yhteyttä Iltalehteen ja silloinkin tyrkytti itseään. "Minua kohdellaan kuin spitaalista HIV:n takia."
 

Yhteistyössä