vierailija
Kykenen. Mutta kysymys pysyy.Ja taas jannefani vastasi asian vierestä samalla haukkuen kommentoijaa. Etkö muuhun kykene?
Kykenen. Mutta kysymys pysyy.Ja taas jannefani vastasi asian vierestä samalla haukkuen kommentoijaa. Etkö muuhun kykene?
Minäkin ihmettelen miksi pitää mainita se. Vai aletaanko me kaikki kertomaan meidän omat kamppailut elämässä? Ok, sopiihan sekin.Kykenen. Mutta kysymys pysyy.
En koska olen hetero mies.Siis kävitkö SINKKUillassa vai koirapuistossa? Noh, jos kävit sinkkuillassa niin kerro nyt jotain? Roihusiko rakkaus, oliko yhtä paljon naisia ja miehiä...? Löysitkö SINÄ sieltä miehen?
Ei tarvitse sääliä mutta on törkeää haukkua jotain randomkommentoijaa mielisairaaksi muutaman viestin perusteella. T. Oikeasti M-sairaan sisarus, joka ei tarvitse sääliäsi, mutta kommenttisi ovat törkeitäSorry mutta onko tuo sun allekirjoitus sen takia että pitäisi sääliä?
Mainitsin sen koska joku leimasi mielisairaaksi sellaisen, joka kirjoitti vain että lähtee nyt töihin. Sinulla ei taida olla kokemusta oikeista psykiatrisista sairauksista?Minäkin ihmettelen miksi pitää mainita se. Vai aletaanko me kaikki kertomaan meidän omat kamppailut elämässä? Ok, sopiihan sekin.
On liiankin paljon.Mainitsin sen koska joku leimasi mielisairaaksi sellaisen, joka kirjoitti vain että lähtee nyt töihin. Sinulla ei taida olla kokemusta oikeista psykiatrisista sairauksista?
Täällä kaikki haukkuu kaikki. Jannen vihaajat ovat myös haukkuneet fanit mielisairaiksi. Tämmönen tää sivu on. Jos ottaa ne asiat super henk koht, istuu nurkassa itkemässä päivät pitkät. Tuntemattomien ihmisten kommentit ei meinaa mitään. Tai ei ainakaan pitäisi meinata mitään.Mainitsin sen koska joku leimasi mielisairaaksi sellaisen, joka kirjoitti vain että lähtee nyt töihin. Sinulla ei taida olla kokemusta oikeista psykiatrisista sairauksista?
Miksi sitten haukut mielisairaaksi sitä joka kirjoittaa että heippa nyt lähden töihin? Ei siinä ole mitään sairasta.On liiankin paljon.
Täh? En tajua mitä tämä tarkoittaa. Miksi me ylistettäisiin ja hurrattaisiin kun ihmiset kirjoittaa negaa Jannesta? Mitä ajat takaa kommentillasi?Ja taas jannefanit haukkuu, lyttää ja vähättelee jannen negakommentointia, eivätkä vastaa itse asioihin jannesta. Miksi edes fanitatte tuota miestä?
Itse en ole haukkunut ketään, ja minusta on törkeää haukkua mielisairaaksi jotain, joka on eri mieltä.Täällä kaikki haukkuu kaikki. Jannen vihaajat ovat myös haukkuneet fanit mielisairaiksi. Tämmönen tää sivu on. Jos ottaa ne asiat super henk koht, istuu nurkassa itkemässä päivät pitkät. Tuntemattomien ihmisten kommentit ei meinaa mitään. Tai ei ainakaan pitäisi meinata mitään.
Voi luoja . Älä takerru sanoihin. Ei me fanitkaan olla aivopestyjä tai kuuluta Manson kulttiin, kuten vihaajat meitä haukkuu. Jos takertuu joka sanaan täällä, tulee olemaan vaikeaa.Miksi sitten haukut mielisairaaksi sitä joka kirjoittaa että heippa nyt lähden töihin? Ei siinä ole mitään sairasta.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.Itse en ole haukkunut ketään, ja minusta on törkeää haukkua mielisairaaksi jotain, joka on eri mieltä.
Jaahas. Eikä kaikki Jannen fanit ole työttömiä luusereita kuten usein pari tyyppiä täällä ilmoittaa. Sekin on aikamoista haukkumista mutta näin se menee täällä.Miksi sitten haukut mielisairaaksi sitä joka kirjoittaa että heippa nyt lähden töihin? Ei siinä ole mitään sairasta.
Sitä että miksi fanitatte miestä joka EI OLE OIKEASTI sympaattinen, herttainen ja sydämellinen mies, joten miksi fanitatte häntä?Täh? En tajua mitä tämä tarkoittaa. Miksi me ylistettäisiin ja hurrattaisiin kun ihmiset kirjoittaa negaa Jannesta? Mitä ajat takaa kommentillasi?
Eli ei mennyt hyvin....Harmi, kun joku oli jo kysynyt Jannen Facessa, että miten meni ilta, mutta kommentti hävinnyt
Olisi kiva kuulla Jannelta!E
Eli ei mennyt hyvin....
Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.Sitä että miksi fanitatte miestä joka EI OLE OIKEASTI sympaattinen, herttainen ja sydämellinen mies, joten miksi fanitatte häntä?
Mitä hyvää Jannessa on? En irvaile, vaan olen utelias kuulemaan mielipiteesi.Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.
Facen perusteella Janne ei ole symppis, herttainen ja sydämellinen mies vaan armotta poistaa ja estää kaikki hänen kanssaan eriävän mielipiteen omaajat. Ja mustamaalaa muita. Ja kaikki hänen kanssaan eri mieltä ovat "kateellisia". Mistä? En edelleenkään tiedä.Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.
Et vastannut miksi fanitat jannea vaan vastasit asian vierestä.Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.
Mutta eihän sun tarvi mennä hänen sivuilleen lukemaan mitään.Facen perusteella Janne ei ole symppis, herttainen ja sydämellinen mies vaan armotta poistaa ja estää kaikki hänen kanssaan eriävän mielipiteen omaajat. Ja mustamaalaa muita. Ja kaikki hänen kanssaan eri mieltä ovat "kateellisia". Mistä? En edelleenkään tiedä.
Facen perusteella? Jos tuo on sinun kriteeri miten hahmotat ihmisiä, aika outoa. Sitten ihmiset erityisesti Instassa ovat vaikka sun mitä .Facen perusteella Janne ei ole symppis, herttainen ja sydämellinen mies vaan armotta poistaa ja estää kaikki hänen kanssaan eriävän mielipiteen omaajat. Ja mustamaalaa muita. Ja kaikki hänen kanssaan eri mieltä ovat "kateellisia". Mistä? En edelleenkään tiedä.
Vastasit asian vierestä.Mutta eihän sun tarvi mennä hänen sivuilleen lukemaan mitään.