Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mainitsin sen koska joku leimasi mielisairaaksi sellaisen, joka kirjoitti vain että lähtee nyt töihin. Sinulla ei taida olla kokemusta oikeista psykiatrisista sairauksista?
Täällä kaikki haukkuu kaikki. Jannen vihaajat ovat myös haukkuneet fanit mielisairaiksi. Tämmönen tää sivu on. Jos ottaa ne asiat super henk koht, istuu nurkassa itkemässä päivät pitkät. Tuntemattomien ihmisten kommentit ei meinaa mitään. Tai ei ainakaan pitäisi meinata mitään.
 
vierailija
Täällä kaikki haukkuu kaikki. Jannen vihaajat ovat myös haukkuneet fanit mielisairaiksi. Tämmönen tää sivu on. Jos ottaa ne asiat super henk koht, istuu nurkassa itkemässä päivät pitkät. Tuntemattomien ihmisten kommentit ei meinaa mitään. Tai ei ainakaan pitäisi meinata mitään.
Itse en ole haukkunut ketään, ja minusta on törkeää haukkua mielisairaaksi jotain, joka on eri mieltä.
 
vierailija
Sitä että miksi fanitatte miestä joka EI OLE OIKEASTI sympaattinen, herttainen ja sydämellinen mies, joten miksi fanitatte häntä?
Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.
 
vierailija
Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.
Mitä hyvää Jannessa on? En irvaile, vaan olen utelias kuulemaan mielipiteesi.
 
vierailija
Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.
Facen perusteella Janne ei ole symppis, herttainen ja sydämellinen mies vaan armotta poistaa ja estää kaikki hänen kanssaan eriävän mielipiteen omaajat. Ja mustamaalaa muita. Ja kaikki hänen kanssaan eri mieltä ovat "kateellisia". Mistä? En edelleenkään tiedä.
 
vierailija
Mistä sinä tiedät mitä hän on? Ei ollut Elviskään aina niin ihana mutta olen aina pitänyt hänestäkin. Ja Mr Deppistä. Jos ihmiset vain ja ainoastaan fanittais ihmistä joka on 100% täydellinen, ei ois ketään. Jeesus jäis ainoaksi. Vähän outoja nää tämmöset kyssät että miksi.
Et vastannut miksi fanitat jannea vaan vastasit asian vierestä.
 
vierailija
Facen perusteella Janne ei ole symppis, herttainen ja sydämellinen mies vaan armotta poistaa ja estää kaikki hänen kanssaan eriävän mielipiteen omaajat. Ja mustamaalaa muita. Ja kaikki hänen kanssaan eri mieltä ovat "kateellisia". Mistä? En edelleenkään tiedä.
Facen perusteella? Jos tuo on sinun kriteeri miten hahmotat ihmisiä, aika outoa. Sitten ihmiset erityisesti Instassa ovat vaikka sun mitä 😂.
 

Yhteistyössä