0letko koskaan miettinyt millaista elämä on kun pääset eläkkeelle

No mulla on masentava skenaario. Joko Venäjä hyökännyt tai joku is-lam täällä kukoistaa, on uskovien vainot tai maailmanlaajuinen lama jne.

En millään jaksa uskoa, että saan eläkkeeĺlä väitellä uķkoni kanssa siitä, mihin uusi omenapuu istutetaan puutarhassa ja saan reissata sinne sun tänne.
 
No mulla on masentava skenaario. Joko Venäjä hyökännyt tai joku is-lam täällä kukoistaa, on uskovien vainot tai maailmanlaajuinen lama jne.

En millään jaksa uskoa, että saan eläkkeeĺlä väitellä uķkoni kanssa siitä, mihin uusi omenapuu istutetaan puutarhassa ja saan reissata sinne sun tänne.
Jos tuo kalifaatti-vaihtoehto toteutuu, on sinun todellakin syytä alistua miehesi tahtoon - omenapuu istutetaan sinne mihin hän sen haluaa. Positiivista tuossa on kuitenkin se omenapuu.

kevätistutuksia kalifaatissa


Minun visioissani suurimmat muutokset tulevaisuudessa ovat robotit/tekoäly, Keski-Euroopan ilmasto Suomessa ja Kiinan mahti (koska Venäjä on silloin täysin alisteisessa asemassa Venäjään).
Minun sijastani sinua aktivoi tekoälykeskustelija, miehesi harrastaa eläkeläisille tarkoitettua hoivaseksiä seksirobotin kanssa (voitte sitten väitellä, pitääkö sillä olla sinun kasvosi vai saako mies vapaasti valita), omenapuun lisäksi voitte istuttaa persikan ja saksanpähkinän. Lapsenlapsesi lukevat koulussa vieraana kielenä englannin lisäksi kiinaa (kuten Putinin lapsenlapset jo tekevät).
 
vierailija
Enpä ole ajatusta suonut eläkepäivilleni, koska tuskin silloin enää mitään eläkkeitä edes onkaan, vaan ihminen käy töissä niin kauan kuin elonpäiviä vain on. Itsellä tosin lähtölaskenta alkanut, koska syöpä, keskityn mieluummin päivässä elämiseen enkä ihmettele tulevaa. Tämä päivä oli hyvä, huomisesta en onneksi tiedä.
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
Eikö Johnny pysty kuvittelemaan itseään eläkkeelle
Pystyy. Laitan robotin ennakkotilaukseen, kunhan riittävän taidokkaita malleja ilmaantuu markkinoille.



Odotellessa pitää tyytyä ihmisnaisiin. Onneksi kuitenkin viihdepuolella tapahtuu - tällä tuoreella videolla esiintyy tekoälyn tuottama Nævis, yhdistelmä neljän k-pop-tähden (Aespa) äänestä ja ulkonäöstä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Enpä ole ajatusta suonut eläkepäivilleni, koska tuskin silloin enää mitään eläkkeitä edes onkaan, vaan ihminen käy töissä niin kauan kuin elonpäiviä vain on. Itsellä tosin lähtölaskenta alkanut, koska syöpä, keskityn mieluummin päivässä elämiseen enkä ihmettele tulevaa. Tämä päivä oli hyvä, huomisesta en onneksi tiedä.
Just luin kurkumasta juttua... missäs se olikaan: 2005 kurkumiini
 
Viimeksi muokattu:
Enpä ole ajatusta suonut eläkepäivilleni, koska tuskin silloin enää mitään eläkkeitä edes onkaan, vaan ihminen käy töissä niin kauan kuin elonpäiviä vain on. Itsellä tosin lähtölaskenta alkanut, koska syöpä, keskityn mieluummin päivässä elämiseen enkä ihmettele tulevaa. Tämä päivä oli hyvä, huomisesta en onneksi tiedä.
Älä alistu lähtölaskentaan, lääketiede kehittyy nopeasti. (y)
 

Yhteistyössä