Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinulta ei vapaata aikaa näköjään puutu
Minä olen kohta lähdössä töihin 😉 Vaikka tämäkin tieto on Janne-fanien mielestä turha ilmoittaa täällä. En saisi ilmoittaa että kohta olen lähdössä töihin, mikä taas selittää sen miksi minulla on aikaisemmin päivällä aikaa kirjoittaa Jannesta... Mutta te kun ette käy töissä ettekä harrasta muuta kuin Kaksplussan ja vauvapalstan kyttäämistä 24/7, niin jatkakaa toki "harrastustanne" 😉
 
vierailija
Minä olen kohta lähdössä töihin Vaikka tämäkin tieto on Janne-fanien mielestä turha ilmoittaa täällä. En saisi ilmoittaa että kohta olen lähdössä töihin, mikä taas selittää sen miksi minulla on aikaisemmin päivällä aikaa kirjoittaa Jannesta... Mutta te kun ette käy töissä ettekä harrasta muuta kuin Kaksplussan ja vauvapalstan kyttäämistä 24/7, niin jatkakaa toki "harrastustanne"
Nimenomaan meet töihin 😂
 
vierailija
Minä olen kohta lähdössä töihin Vaikka tämäkin tieto on Janne-fanien mielestä turha ilmoittaa täällä. En saisi ilmoittaa että kohta olen lähdössä töihin, mikä taas selittää sen miksi minulla on aikaisemmin päivällä aikaa kirjoittaa Jannesta... Mutta te kun ette käy töissä ettekä harrasta muuta kuin Kaksplussan ja vauvapalstan kyttäämistä 24/7, niin jatkakaa toki "harrastustanne"
Ah yes, se tuttu minä menen töihin ja muut ovat työttömiä. Tätä ei ole kirjoitettu tänne ikinä aiemmin.
 
vierailija
Janne ihmettelee nyt facessa tuosta "uutisestaan" että tulipas tästä nyt mielenkiintoinen juttu.... Kun Newsner.com oli nyt myös tarttunut tuohon Iltasanomien uutiseen 😂 Ja Janne on nyt aivan kiimoissaan, luulee että Janne Antin on nyt valtakunnan puheenaihe numero YKSI! 😂 Hih hih hii, voin Janne taata että sinusta ei mainita sanallakaan seiskan eikä kympin uutisissa 😉
 
vierailija
Minä olen kohta lähdössä töihin Vaikka tämäkin tieto on Janne-fanien mielestä turha ilmoittaa täällä. En saisi ilmoittaa että kohta olen lähdössä töihin, mikä taas selittää sen miksi minulla on aikaisemmin päivällä aikaa kirjoittaa Jannesta... Mutta te kun ette käy töissä ettekä harrasta muuta kuin Kaksplussan ja vauvapalstan kyttäämistä 24/7, niin jatkakaa toki "harrastustanne"
Opiskelija täällä. Että pidä sää mölysi mahassa.
 
vierailija
Janne ihmettelee nyt facessa tuosta "uutisestaan" että tulipas tästä nyt mielenkiintoinen juttu.... Kun Newsner.com oli nyt myös tarttunut tuohon Iltasanomien uutiseen Ja Janne on nyt aivan kiimoissaan, luulee että Janne Antin on nyt valtakunnan puheenaihe numero YKSI! Hih hih hii, voin Janne taata että sinusta ei mainita sanallakaan seiskan eikä kympin uutisissa
Mutta sinä puhut senkin edestä. Ei Janne tartte muita kun sinut. Sinä levität hänen kuuluisuuttaan ihan yksin.
 
vierailija
Janne ihmettelee nyt facessa tuosta "uutisestaan" että tulipas tästä nyt mielenkiintoinen juttu.... Kun Newsner.com oli nyt myös tarttunut tuohon Iltasanomien uutiseen Ja Janne on nyt aivan kiimoissaan, luulee että Janne Antin on nyt valtakunnan puheenaihe numero YKSI! Hih hih hii, voin Janne taata että sinusta ei mainita sanallakaan seiskan eikä kympin uutisissa
Seiskan? Kuka hitto haluaa maininnan siinä??
 
vierailija
Huutonaurua ja myötähäpeää! Sitä tuo Jannen touhu aiheuttaa. Soitetaan Iltasanomiin ja tyrkytetään että tehkääs minusta juttu, pliiiiiiiiis! Sitten kun Iltasanomat julkaisee tuon jutun ja joku hömppäsivusto tarttuu aiheeseen, Janne-raukka luulee olevansa valtakunnan ykkösjulkkis. Oi voi, ehkä prosentti suomalaisista tietää tämän "super-staran". Ja sekin prosentti koostuu pelkistä Onnenarvan tuijottajista.
 
vierailija
Hienosti hyppäätte artikkelissa sen faktan yli, että johto myönsi että korvanappiin huutaja ei ollut oikeassa ja hänet siirrettiin toisiin hommiin. Just niiku pitikin tehdä. Hyvä Janne että puhuit tunteesi.
 
vierailija
Hienosti hyppäätte artikkelissa sen faktan yli, että johto myönsi että korvanappiin huutaja ei ollut oikeassa ja hänet siirrettiin toisiin hommiin. Just niiku pitikin tehdä. Hyvä Janne että puhuit tunteesi.
Joo kyllä se Slavek vai mikä lie oli väärässä myös kun kesken live esityksen jupatti korvaan. Kuinkahan moni meistä ois jaksanut kuunnella sitä monta kertaa? Ei moni. Eikä pitäis tarvitakkaan. Töiden jälkeen voi sitten sanoa.
 
vierailija
Joo kyllä se Slavek vai mikä lie oli väärässä myös kun kesken live esityksen jupatti korvaan. Kuinkahan moni meistä ois jaksanut kuunnella sitä monta kertaa? Ei moni. Eikä pitäis tarvitakkaan. Töiden jälkeen voi sitten sanoa.
Muuhun kantaa ottamatta niin eikö se ohjaaja ole siellä korvanappiin puhumassa, koska ohjaa ohjelmaa? Eihän hän jälkikäteen voi kertoa, että tuossa kohtaa olisit sanonut tai tehnyt niin tai näin tai antaa tiedoksi tulevaa puhelua tai mitä ikinä vasta, kun show on ohi?
 
vierailija
Taas luin ihan tarpeettomia työ ja työttömyys kommentteja. Jos ihmiset on kirjoittamassa täällä, se ei tarkoita kaikki on työttömiä. Kuten on sanottu monta kertaa, on kaiken sortin eläjiä Suomessa. Ja kyllä jotkut voivat olla työttömiä muttei se alenna heidän ihmisarvoa yhtään vaikka nää juntit täällä vihjaa siihen suuntaan usein täällä.
 
vierailija
Muuhun kantaa ottamatta niin eikö se ohjaaja ole siellä korvanappiin puhumassa, koska ohjaa ohjelmaa? Eihän hän jälkikäteen voi kertoa, että tuossa kohtaa olisit sanonut tai tehnyt niin tai näin tai antaa tiedoksi tulevaa puhelua tai mitä ikinä vasta, kun show on ohi?
Tarkoitan että voisi sanoa etukäteen että näin se ohjelma menee ja sitten jos Janne höpöttää jotain muuta, niin sitten ohjelman jälkeen voi sanoa että ei noin. Mutta ei kesken lähetyksen.
 
vierailija
Tarkoitan että voisi sanoa etukäteen että näin se ohjelma menee ja sitten jos Janne höpöttää jotain muuta, niin sitten ohjelman jälkeen voi sanoa että ei noin. Mutta ei kesken lähetyksen.
Kun se ohjelma menee kuitenkin kaavan mukaan. Eikä se Janne kahta tuntia höpöttänyt esim sukistaan. Jos siinä välillä sanoikin mitä nyt sanoi ohjelmasta poikkeavaa.
 
vierailija
Tarkoitan että voisi sanoa etukäteen että näin se ohjelma menee ja sitten jos Janne höpöttää jotain muuta, niin sitten ohjelman jälkeen voi sanoa että ei noin. Mutta ei kesken lähetyksen.
Eli lähetyksessä jonka tarkoituksena on ostattaa katselijoilla arpoja, Janne saa ihan vapaasti jaaritella makaronilaatikosta, vongata treffikutsuja, mainostaa omaa elukkahotelliaan, kaupitella kalentereitaan jne? Ja se itse ohjelman tarkoitus eli arpojen ostaminen on toisarvoista? Ei kun niin tosiaan, kyseessähän oli Janne Show! Sori erehdyin, luulin että kyseessä oli Onnenarpa.
 
vierailija
Eli lähetyksessä jonka tarkoituksena on ostattaa katselijoilla arpoja, Janne saa ihan vapaasti jaaritella makaronilaatikosta, vongata treffikutsuja, mainostaa omaa elukkahotelliaan, kaupitella kalentereitaan jne? Ja se itse ohjelman tarkoitus eli arpojen ostaminen on toisarvoista? Ei kun niin tosiaan, kyseessähän oli Janne Show! Sori erehdyin, luulin että kyseessä oli Onnenarpa.
Ite aika varmasti katoit juuri tuon takia. Kuinka tylsä se ohjelma muuten ois ollut? Ai joo niiku nyt Katrien juontamana.
 
vierailija
Eli lähetyksessä jonka tarkoituksena on ostattaa katselijoilla arpoja, Janne saa ihan vapaasti jaaritella makaronilaatikosta, vongata treffikutsuja, mainostaa omaa elukkahotelliaan, kaupitella kalentereitaan jne? Ja se itse ohjelman tarkoitus eli arpojen ostaminen on toisarvoista? Ei kun niin tosiaan, kyseessähän oli Janne Show! Sori erehdyin, luulin että kyseessä oli Onnenarpa.
Kukas se kuitenkin kattoi innokkaasti Janne Showta? Kaikki vihaajat täällä. Jepsijuu.
 
vierailija
Eli lähetyksessä jonka tarkoituksena on ostattaa katselijoilla arpoja, Janne saa ihan vapaasti jaaritella makaronilaatikosta, vongata treffikutsuja, mainostaa omaa elukkahotelliaan, kaupitella kalentereitaan jne? Ja se itse ohjelman tarkoitus eli arpojen ostaminen on toisarvoista? Ei kun niin tosiaan, kyseessähän oli Janne Show! Sori erehdyin, luulin että kyseessä oli Onnenarpa.
Erikoista miten vedät herneet toisen ihmisen töistä.
 
vierailija
Nämä vihaajat ovat ristiriitaista sakkia. Eivät halua Jannea takas mihinkään ohjelmaan mutta kuitenkin seuraavat hänen jokaista kääntöään ja tekoaan. Jos mies ois jossain ohjelmassa, ei tarvis enää stalkata vaan somea kun mies on tvssä. En ymmärrä mitä nää vihaajat haluaa enkä usko hekään enää tietää.
 
vierailija
Minä olen kohta lähdössä töihin Vaikka tämäkin tieto on Janne-fanien mielestä turha ilmoittaa täällä. En saisi ilmoittaa että kohta olen lähdössä töihin, mikä taas selittää sen miksi minulla on aikaisemmin päivällä aikaa kirjoittaa Jannesta... Mutta te kun ette käy töissä ettekä harrasta muuta kuin Kaksplussan ja vauvapalstan kyttäämistä 24/7, niin jatkakaa toki "harrastustanne"
Mikä tän kommentin pointti on??
 

Yhteistyössä