Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huolimatta tuosta Kärtsän ahkeroinnista Onlyfansissa, Khäärijä ei ole ottanut tuulta alleen shippinä. Vain 36 ficciä ao3:ssa.😅

Bojerellä näyttää olevan 1233 ficciä tällä hetkellä (sisäänkirjautuneille näkyvät), mikä on kyllä mielestäni aika huikea määrä, ja tekee siitä keskikokoisen fandomin ainakin ao3:ssa.
 
vierailija
vierailija
Ihanat Jokerit Discord-pätkiä:






Nää on jotain duracell-pupuja tai superpalloja.
 
vierailija
Huolimatta tuosta Kärtsän ahkeroinnista Onlyfansissa, Khäärijä ei ole ottanut tuulta alleen shippinä. Vain 36 ficciä ao3:ssa.

Bojerellä näyttää olevan 1233 ficciä tällä hetkellä (sisäänkirjautuneille näkyvät), mikä on kyllä mielestäni aika huikea määrä, ja tekee siitä keskikokoisen fandomin ainakin ao3:ssa.
No ei tämä mikään ihme ole. Khäärijässä ei ole mitään seksikästä, vetoavaa, tai edes laimeaa romanttista jännitettä, ja melkein kaikki heidän välejään kuvaavat videot on tehty niin vitsillä ja vähän ilkeälläkin huumorilla, ettei siitä jaksa innostua kukaan. Senhän takia Härtsä siellä OF:ssä Kärtsän parina onkin - sitä ei voi kukaan erehtyä ottamaan tosissaan tai luulemaan, että heillä oikeasti olisi jotakin seksuaalista jännitettä keskenään, koska ajatuskin on absurdi.

Bojere, no, tiedetään kaikki tasan mitä tapahtui vuoden 2023 aikana ja miksi täällä ollaan. Ei varmaan tarvitse perustella, miksi heistä on niin paljon ficcejä.
 
vierailija
Huolimatta tuosta Kärtsän ahkeroinnista Onlyfansissa, Khäärijä ei ole ottanut tuulta alleen shippinä. Vain 36 ficciä ao3:ssa.

Bojerellä näyttää olevan 1233 ficciä tällä hetkellä (sisäänkirjautuneille näkyvät), mikä on kyllä mielestäni aika huikea määrä, ja tekee siitä keskikokoisen fandomin ainakin ao3:ssa.
Olen yllättynyt siitä, että niitä on jopa 36. 😂
 
vierailija
Olen yllättynyt siitä, että niitä on jopa 36.
Oli pakko käydä katsomassa. Jep, näistä 36 ficistä suurin osa on samojen kirjoittajien kirjoittamia, eli tästä parituksesta innostuneita on todella vähän ja kirjoittajia vielä vähemmän. Olen myös yllättynyt siitä, että näitä kymmentä ihmistä (ehkä, en jaksanut tarkasti laskea) on kiinnostanut kirjoittaa tästä parista.
 
vierailija
Oli pakko käydä katsomassa. Jep, näistä 36 ficistä suurin osa on samojen kirjoittajien kirjoittamia, eli tästä parituksesta innostuneita on todella vähän ja kirjoittajia vielä vähemmän. Olen myös yllättynyt siitä, että näitä kymmentä ihmistä (ehkä, en jaksanut tarkasti laskea) on kiinnostanut kirjoittaa tästä parista.
Noh, kukin kiinnostuksensa mukaan. Kivaa että ovat löytäneet siellä toisensa. Niin kuin mekin täällä.
 

Yhteistyössä